Doç. Dr. REMZİ REHA DURUCASU


ESKİŞEHİR MESLEK YÜKSEKOKULU, ESKİŞEHİR MESLEK YÜKSEKOKULU

ESKİŞEHİR MESLEK YÜKSEKOKULU


WoS Araştırma Alanları: İŞLETME


Avesis Araştırma Alanları: Pazarlama

Metrikler

Yayın

30

Atıf (Sobiad)

4

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2007 - 2016

2007 - 2016

Doktora

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Dr), Türkiye

2004 - 2007

2004 - 2007

Yüksek Lisans

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye

2004 - 2007

2004 - 2007

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Türkiye

2002 - 2004

2002 - 2004

Lisans

Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2016

2016

Doktora

Mobil bilgi servisleri adına yapılan SMS reklam/tanıtımlarının tüketici tutumuna etkisini belirleyen bir araştırma

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Dr)

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Pazarlama

Akademik Ünvanlar / Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Anadolu Üniversitesi, ESKİŞEHİR MESLEK YÜKSEKOKULU, PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

2017 - 2019

2017 - 2019

Öğretim Görevlisi Dr.

Anadolu Üniversitesi, ESKİŞEHİR MESLEK YÜKSEKOKULU, PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

Yönetimsel Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Bölüm Başkan Yardımcısı

Anadolu Üniversitesi, ESKİŞEHİR MESLEK YÜKSEKOKULU, PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Anadolu Üniversitesi, ESKİŞEHİR MESLEK YÜKSEKOKULU, PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Seminer

Ön Lisans

Ön Lisans

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Perakende İşletmeciliği

Turizm Pazarlaması

Uluslararası Pazarlama

Turizm Pazarlaması (Turizm Otelcilik Programı)

Pazarlama Bilgi Sistemleri

Tüketici Davranışları Sürdürülebilir Kalkınma

Dijital Pazarlama

Uluslararası Pazarlama (Dış Ticaret Programı)

Hizmet Pazarlaması (Turizm Otelcilik Programı)

Hizmet Pazarlaması

Pazarlama Mevzuatı

Müşteri İlişkileri Yönetimi (Emlak Yönetimi Programı)

Hizmet Pazarlaması (Pazarlama ve Reklamcılık Programı)

Pazarlamada İletişim

Yönetim ve Organizasyon

Makaleler

Tümü (12)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (8)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. Examining the Marketing Strategies of the Major Open and Distance Higher Education Providers

DURUCASU R. R.

Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 21 Mart 2025, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

2. NEW OPPORTUNITIES OF AI IN RETAIL STORES

DURUCASU R. R.

14TH INTERNATIONAL İSTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

3. 2024 Trends in CRM: Today and Tomorrow of CRM

DURUCASU R. R.

4th International Conference on Frontiers in Academic Research, Konya, Türkiye, 13 - 14 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

2023

2023

4. THE IMPORTANCE OF E-COMMERCE AND DIGITAL MARKETING IN TURKEY DURING THE COVID-19 PANDEMIC PROCESS

DURUCASU R. R.

8th International Congress on Humanities and Social Sciences, İzmir, Türkiye, 07 Ocak 2023, (Özet Bildiri)

2021

2021

5. Another Way to Encourage Entrepreneur: Affiliate Marketing

DURUCASU R. R., ER F.

Global Conference on Education and Research, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 08 Haziran 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

6. The Importance of Social Media as a Digital Marketing Channel

DURUCASU R. R., ER F.

Global Conference on Education and Research 2021, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 08 Haziran 2021, (Özet Bildiri)

2019

2019

7. Attitudes of Anadolu University Open Education Students Towards English Learning

ER G., DURUCASU R. R., AYDIN S.

Global Conference on Business and Economics GLOBE 2019, İstanbul, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

8. ATTITUDES OF UNDERGRADUATE STUDENTS TOWARDS MOBILE INFORMATION SYSTEMS

DURUCASU R. R.

International Conference on Social and Education Sciences (IConSES), Denver, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

9. The Effect on Consumer Attitude of SMS Advertising

DURUCASU R. R.

Global Conference on Business and Economics: Advances in Global Business And Economics, 4 - 08 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2021

2021

1. Arama Motoru Optimizasyonu

DURUCASU R. R.

Dijital Pazarlama, , Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.53-74, 2021

2021

2021

2. Satış Ortaklığı Pazarlaması ve Dijital Marka

DURUCASU R. R.

Dijital Pazarlama, , Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.313-330, 2021

2021

2021

3. Aile İşletmeleri ve Sosyal Medya Pazarlaması

DURUCASU R. R.

Aile İşletmelerinde Dijital Pazarlama Süreçleri, , Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.161-181, 2021

2021

2021

4. Veriye Dayalı Halkla İlişkiler Yönetimi

DURUCASU R. R.

Veriye Dayalı İşletme Yönetimi, Kişi, Nermin, Editör, Gazi Kitabevi, ss.257-279, 2021

2019

2019

5. Küresel Ölçekli ve Örgütlerüstü Denetlenemez Olaylar Karşısında Kurumsal Otobiyografik Bellek Mekanizmasının İşletilmesi

KARA H., DURUCASU R. R.

Küresel İşletmecilik, Hakan KARA, Uğur KESKİN, Editör, Merdiven Yayın, Ankara, ss.98-112, 2019

2019

2019

6. Küresel İşletmelerde Pazarlama

DURUCASU R. R.

Küresel İşletmecilik, KARA HAKAN, KESKİN UĞUR, Editör, Merdiven Yayın, ss.42-61, 2019

2017

2017

7. Mobil Pazarlama

DURUCASU R. R.

İşletmecilik Platformu Disiplinlerarası İşletmecilik Çalışmaları, KARA HAKAN, KESKİN UĞUR, Editör, Merdiven Yayın, ss.14-27, 2017

Desteklenen Projeler