Öğr. Gör. SEVİL AK ÇİMENLER


EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ


WoS Araştırma Alanları: Dil ve Dilbilim, Eğitim ve Eğitim Araştırması, Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: İngilizce Eğitimi, Öğretmen Eğitimi, Dilbilim


Yayınlardaki İsimler: Sevil Ak Cimenler, Sevil Ak

Metrikler

Yayın

7

Yayın (WoS)

2

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Doktora

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Yabancı Diller Eğitimi , Türkiye

2011 - 2012

2011 - 2012

Yüksek Lisans

İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretimi (Uoylp-Ma Tefl) (Yl) (Tezli), Türkiye

2001 - 2005

2001 - 2005

Lisans

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, Türkiye

Yaptığı Tezler

2012

2012

Yüksek Lisans

Pronunciation awareness training as an aid to developing EFL learners' listening comprehension skills

İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretimi (Uoylp-Ma Tefl) (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

İngilizce Eğitimi

Öğretmen Eğitimi

Dilbilim

Akademik Ünvanlar / Görevler

2006 - Devam Ediyor

2006 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi

Anadolu Üniversitesi, YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU, Temel Yabancı Diller Bölümü

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

İNÖ212 Dilbilime Giriş

İNÖ364 İngiliz Dili Öğretimi Yöntemleri III

İngiliz Dili Eğitiminde Sosyal Adalet Sürdürülebilir Kalkınma

İNÖ430 Öğretmenlik Uygulaması II

İNÖ432 İngilizce Öğretiminde Yansıtıcı Öğretme II

İNÖ151 Dinleme, Sesletim ve Not Alma

İNÖ330 Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi

İNÖ361 Dil Edinimi

İNÖ151 Dinleme, Sesletim ve Not Alma

ENGLİSH İN CONTEXT I

ENGLİSH İN CONTEXT II

Makaleler

Tümü (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Diğer Yayınlar (1)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. From Access to Empowerment: OER as a Catalyst for Social Justice in ELT

Ak Çimenler S., Diyarbakırlı M.

3rd International Symposium on Social Justice in ELT, İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2025, ss.72, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2014

2014

2. LEARNERS' ATTITUDES TOWARDS DIFFERENT ACCENTS OF ENGLISH

AK ÇİMENLER S.

6th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 7 - 09 Temmuz 2014, ss.3634-3638, (Tam Metin Bildiri) identifier

2012

2012

3. Would Pronunciation Awareness Help?

AK ÇİMENLER S.

Embracing Challenges, Ankara, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

4. Effects of Pronunciation Training on Listening Comprehension

AK ÇİMENLER S.

TESOL International Convention & English Language Expo - GSF, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 31 Mart 2012, (Özet Bildiri)

2009

2009

5. How do They Feel, What do We Believe?

AK ÇİMENLER S.

The 2009 College Teaching & Learning Conference, Prague, Çek Cumhuriyeti, 8 - 11 Haziran 2009, (Özet Bildiri)

Desteklenen Projeler

2024 - 2026

2024 - 2026

The EcoAI EduNetwork Initiative

AB Destekli Diğer Projeler

Çöpgeven N. S., Ak Çimenler S., Düzenli H., Tuna Y., Diyarbakırlı M. (Yürütücü)

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ağustos 2024

Ağustos 2024

THE JOURNAL OF LANGUAGE TEACHING AND LEARNING

ESCI Kapsamındaki Dergi

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler

Mayıs 2025

Mayıs 2025

3rd International Symposium on Social Justice in ELT: Language Education at Times of Turmoil Sürdürülebilir Kalkınma

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Ak Çimenler S.
Türkiye


Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

30 Mayıs 2025 - 31 Mayıs 2025

30 Mayıs 2025 - 31 Mayıs 2025

3rd International Symposium on Social Justice in ELT: Language Education at Times of TurmoilSürdürülebilir Kalkınma

Panelist

İstanbul-Türkiye