Desteklenen Projeler
-
2013 - Devam Ediyor FARKLI YAŞ DİLİMLERİNDEKİ TÜRKÇE KONUŞAN KEKELEYEN BİREYLERİN KONUŞMA VE OKUMADAKİ TAKILMA YER VE ZAMANLARININ LEKSİKAL KATEGORİ İLE SÖZCÜK VE CÜMLE UZUNLUĞU AÇISINDAN İNCELENMESİ
-
2023 - 2025 KEKEMELİĞİN DEĞERLENDİRİLMESİNDE KULLANILAN KONUŞMA DURUMUNU DEĞERLENDİRME FORMUNUN (DUYGUSAL TEPKİ VE KONUŞMANIN KESİNTİYE UĞRAMASI) TÜRKÇEYE KAZANDIRILMASI
-
2022 - 2024 TÜRKİYE’DE DİL VE KONUŞMA TERAPİSTLERİ ARASINDA KANITA DAYALI UYGULAMALARIN ARAŞTIRILMASI: TUTUMLAR, KULLANIMLAR VE SINIRLILIKLAR
-
2023 - 2023 Nörojenik Bozukluklarda Dil ve Konuşma Terapistlerinin Eğitimi: İletişim ve Yutma Bozukluklarında Uzmanlık ve Farkındalık Geliştirme
TÜBİTAK Projesi
Özcebe E., Özdemir R. S., Konrot A. K., Topbaş S. S., Esen Aydınlı F., Akın Şenkal Ö., et al.
-
2022 - 2023 Çocuklar için Mini-Mental Değerlendirme Aracının Türkçe Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
-
2019 - 2021 Processing of evidentiality in Korean and Turkish: A comparative experimental study
-
2015 - 2020 Kapsamlı Afazi Testinin (KAT) Türkçe’ye Uyarlanması ve Afazi Değerlendirme Ölçeklerinin Geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
TUNÇER A. M., MAVİŞ İ. (Yürütücü), SELVİ BALO S., ÇİYİLTEPE M.