Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Mother in Law Figure in Turkish Advertising

28TH INTERNATIONAL BUSİNESS RESEARCH CONFERENCE, BARSELONA, İspanya, 8 - 09 Eylül 2014
Kitaplar

Reklam Kanpanyalarının Diğer Pazarlama İletişimi Uygulamalarıyla İlişkilendirilmesi

Reklam Kampanya Süreci, Prof.dr. Müjgan Yazıcı, Editör, Anadolu Üniversitesi , Eskişehir, ss.277-316, 2025

Kriz İletişiminde Yazarlık

Halkla İlişkiler Yazarlığı , Prof. Dr. Sevil Bayçu, Editör, Anadolu Üniversitesi , Eskişehir, ss.207-227, 2024

Televizyonda Reklam Uygulamaları

Reklam Tasarım ve Uygulamaları, Doç.dr. Naim Çınar,Dr. Öğr. Üyesi Haluk Akarsu, Editör, Anadolu Üniversitesi , Eskişehir, ss.173-199, 2024

Kurum Kültürünün Temel İşlevleri ve Sonuçları

Kurum Kültürü, ONAY ATILIM, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.132-150, 2016

Kurum Kültürü ve Kurumsal İmaj

Kurum Kültürü, ONAY ATILIM, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.56-76, 2016

Hollywood'un Pazarlama Silahı: Lisanslı Ürünler

sinema ve politika, Barış Kılınç, Editör, Literatürk, Konya, ss.100-121, 2015
Metrikler

Yayın

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları