Arş. Gör. SULTAN KAYA
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Anadolu Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
6
Tümü (6)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (5)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (1)
1.
A Lexicon-Based Analysis of Public Knowledge Regarding the Causes and Interventions for Autism Spectrum Disorder
TAVUKÇU D.
,
KAYA S.
JOURNAL OF AUTISM AND DEVELOPMENTAL DISORDERS
, 2025 (SSCI, Scopus)
2.
Video-based instruction for individuals with learning disabilities: a systematic review and meta-analysis
Kaya S.
,
Aksoy V.
INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS
, cilt.33, sa.8, ss.5080-5097, 2025 (SSCI, Scopus)
3.
An Examination of Research on Number Concepts and Counting Skills in Early Childhood Special Education: A Systematic Review Erken Çocuklukta Özel Eğitim Alanındaki Sayı Kavramı ve Sayma Becerilerine İlişkin Araştırmaların İncelenmesi: Sistematik Derleme
KAYA S.
,
DİKEN İ. H.
,
AKSOY V.
Milli Egitim
, cilt.53, sa.244, ss.2149-2174, 2024 (Scopus, TRDizin)
4.
Using the concrete-representational-abstract sequence to teach math skills to a student with autism spectrum disorder in a general education classroom
Kaya S.
,
Guner Yıldız N.
INTERNATIONAL JOURNAL OF DEVELOPMENTAL DISABILITIES
, cilt.70, sa.8, ss.1398-1409, 2024 (SSCI, Scopus)
5.
Response to Intervention: What do Elementary School Teachers of Students with Specific Learning Disabilities in Inclusive Classrooms in Türkiye Know?
Melekoğlu M. A.
,
Sağlam Ak A.
,
Kaya S.
,
Ballıoğlu M.
Psycho-Educational Research Reviews Journal
, cilt.12, sa.1, ss.151-170, 2023 (Hakemli Dergi)
6.
EARLY INTERVENTION AND EARLY DIAGNOSIS OF SPECIFIC LEARNING DISABILITIES: RESPONSE TO INTERVENTION ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNDE ERKEN MÜDAHALE VE ERKEN TANI: MÜDAHALEYE TEPKİ MODELİ
KAYA S.
,
SAĞLAM AK A.
,
MELEKOĞLU M. A.
Milli Egitim
, cilt.51, sa.236, ss.3679-3692, 2022 (Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
6
1.
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Bireyler İçin Video Tabanlı Öğretim: Sistematik Derleme ve Meta-Analiz
KAYA S.
,
AKSOY V.
3. Uluslararası Katılımlı Öğrenme Güçlüğü Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2025, (Özet Bildiri)
2.
İşitme Kayıplı Çocuklara Temel Toplama İşleminin Öğretiminde Somut-Yarı Somut-Soyut Öğretim Stratejisinin Etkililiği
YILDIRIM H. İ.
,
KAYA S.
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
3.
Otizm Spektrum Bozukluğunun Nedenleri ve Müdahale Seçeneklerine İlişkin Görüşler: Twitter Verilerinin Duygu Analizi
Tavukçu D.
,
Kaya S.
İnternational Education Congress, Ankara, Türkiye, 20 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
4.
Türkiye’de Erken Çocuklukta Matematik ile İlgili Yapılmış Makalelerin İncelenmesi
KAYA S.
,
MELEKOĞLU M.
VII International Eurasian Educational Research Congress, 10 - 12 Eylül 2020, (Tam Metin Bildiri)
5.
İlk kez ve ikinci kez üniversite okuyan özel eğitim öğretmen adaylarının yetersizliği olan bireylere karşı tutumlarının incelenmesi
Kaya S.
,
Sağlam Ak A.
9. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Hatay, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
6.
Müdahaleye Tepki Modeli: Tarihçesi ve Uygulamaları
MELEKOĞLU M. A.
,
SAĞLAM AK A.
,
KAYA S.
,
Murat B.
29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kuşadası/Aydın, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
Kitaplar
4
1.
Matematik Güçlüğü Olan Çocuklar için Etkili Müdahaleler
KAYA S.
Özel Öğrenme Güçlüğü, ÖĞÜLMÜŞ KÜRŞAT, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.265-294, 2025
2.
Matematik Güçlüğünde Öğretim Stratejileri #2: Somut-Yarı Somut-Soyut Öğretim Stratejisi
Kaya S.
Matematik Güçlüğü Diskalkuli Tanılama ve Müdahale, MELEKOĞLU MACİD AYHAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.157-204, 2022
3.
Matematik Güçlüğünde Doğrudan Öğretim Yöntemi
Kaya S.
Matematik Güçlüğü Diskalkuli Tanılama ve Müdahale, MELEKOĞLU,MACİD AYHAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.100-125, 2022
4.
Göç Eden Çocuklar Özel Eğitime İhtiyaç Duyar Mı?
Kaya S.
,
Öz A. Ş.
Çeşitli Açılardan Göç ve Eğitim: Multidisipliner Bir Çalışma, Rıdvan DEMİR, Editör, IKSAD INTERNATIONAL PUBLISHING HOUSE, Ankara, ss.3-29, 2020
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
16
Yayın (WoS)
3
Yayın (Scopus)
5
Atıf (WoS)
2
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
5
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
23
H-İndeks (Scholar)
3
Atıf (TrDizin)
4
H-İndeks (TrDizin)
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları