Yayınlar & Eserler

Makaleler 10
Tümü (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 10

1. Evaluation of Learning and Teaching Centers in Turkish Higher Education in terms of Competencies Framework

11th International Conference on Higher Education Advances, HEAd 2025, Valencia, İspanya, 17 - 20 Haziran 2025, ss.134-141, (Tam Metin Bildiri) identifier

2. Sosyal Bilgiler ve Hayat Bilgisi Dersleri Öğretim Programlarının Afet Risk Azaltma Eğitimi Çerçevesinde İncelenmesi

11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2023), 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

3. Okul Öncesi Eğitimde Kullanılan Masalların KapsayıcıEğitim Çerçevesinde Değerlendirilmesi

Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2022, ss.493-494, (Özet Bildiri)

4. Covid-19 Dönemi Boyunca Çevrimiçi İngilizce Öğretimi Konusunda Yapılan Çalışmaların Türkiye Perspektifinden Değerlendirilmesi

5th International Open and Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, ss.1252-1253, (Özet Bildiri)

5. Ortaöğretim Sosyoloji, Uluslararası İlişkiler, Demokrasi ve İnsan Hakları Dersi Programlarının Çokkültürlü Eğitim Kapsamında Değerlendirilmesi

10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.162-165, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Öğretmenlerin Program Bilgisi Kavramına İlişkin Oluşturdukları Metaforların İncelenmesi

10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.157-160, (Özet Bildiri)

7. Yer Temelli Eğitime İlişkin Çalışmaların SistematikDerlenmesi

Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2022, ss.523-524, (Özet Bildiri)

8. Investigation of English Language Teaching Programme Freshman and Senior Students Achivement Goal Orientations in respect to Some Variables

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.271-274, (Özet Bildiri)

9. Türk Ninnilerinde Yaşayan Oyun Kültürünün Felsefî Özellikleri ve Sürdürülebilir Eğitim Uygulamaları

I. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015, cilt.1, ss.63-64, (Özet Bildiri)

10. 2006-2013 İngilizce Dersi Programlarının (5.6. sınıf İncelenmesi)

22. Ulusal eğitim bilimleri kurultayı , Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.83-84, (Özet Bildiri)
Kitaplar 6

1. Embracing Lifelong Learning Through Gamified Flipped Learning

Embracing technological advancements for lifelong learning, Mahmoud Hawamdeh,Faiz Abdelhafid, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.138-167, 2024

2. Eğitimde uluslararası görünümler

Eğitim programı: Temeller ilkeler ve sorunlar, Asım ARI, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.443-494, 2014 Creative Commons License

3. Program Değerlendirme

Eğitim Programı Temeller, İlkeler ve Sorunlar, Arı Asım, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.381-441, 2014 Creative Commons License

4. ”Parayı veren düdüğü çalar...”:Dershane öğretmenlerinin deneyimleri

Öğretmenlik halleri: Türkiye’de öğretmen olmak üzerine nitel bir araştırma, Mustafa Sever,Ahmet Aypay, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.49-90, 2014 Creative Commons License

5. Ünite ve Ders Planlama

Etkili Öğretim Yöntemleri Araştırma Temelli Uygulama Effective teaching Methods 8 basım Gray D Borich, M. Bahaddin ACAT, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.161-201, 2014 Creative Commons License

6. Program Uygulama

Eğitim Programı Temeller, İlkeler ve Sorunlar, Asım ARI, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.347-380, 2014 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

26

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

67

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2

Proje

1

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları