Desteklenen Projeler
-
2023 - 2025 Proje Dilda: Özel Gereksinimli Öğrencilerin Dil Becerilerini Destekleme Ve Problem Davranışları Ile Başetmede İlkokul Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimlerine Yönelik Çevrimiçi Platformun Geliştirilmesi Ve Etkililiğinin Sınanması (Proje no: 122K952)
TÜBİTAK Projesi
Diken İ. H. (Yürütücü), Diken Ö., Çuhadar C., Toper Ö., Onur Sezer G., Kürüm Yapıcıoğlu D., et al.
-
2022 - 2024 Project Naturalistic Instruction: Exploding And Transferring Evidence-Based Strategies For Early Childhood Inclusion Professionals (Erasmus + Programı Mesleki Eğitimde İşbirliği Ortaklıkları (KA220-VET); Project no: 202021-1-TR01-KA220-VET-000034720)
Erasmus Projesi
İnce G., Kaymak A., Diken İ. H. (Yürütücü), Kalaycı G. Ö., Çelik S., Sinoğlu Günden T., et al.
-
2019 - 2022 Okul Öncesi Dönemde Çocuk Mizacının Okula Uyum, Öğretmen-Çocuk İlişkisi ve Çocuğun Okul İçi Sosyal Davranışlarına etkisinin bazı moderatör değişkenler açısından incelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Ören M. (Yürütücü), Semiz S., Sinoğlu Günden T.
-
2018 - 2019 Okul Öncesi Öğretmenlerinin Problem Davranışa İlişkin Görüşleri
-
2017 - 2019 0-6 ve 60-∞ EL ELE: KUŞAKLARARASI ETKİLEŞİM
SİNOĞLU GÜNDEN T., GÜLTEKİN M. (Yürütücü), YILDIRIM A., ERBİL KAYA Ö. M., ALAN Ü.