Supported Projects
-
2021 - 2022 Doğrulayıcı faktör analizlerinde yazılım farklılıklarının yapı geçerliği bulgularına yansımaları
-
2018 - 2022 Çocuklar için zihinsel hız testinin geliştirilmesi
-
2017 - 2020 116K121 - Araştırma becerilerinin geliştirilmesinde bilgi ve iletişim teknolojilerinin kullanımı: Araştırma görevlilerine yönelik çevrimiçi mesleki gelişim programı tasarımı ve uygulaması
AKBULUT Y., ODABAŞI H. F., DURSUN Ö. Ö. (Executive), FIRAT M.
-
2018 - 2019 Farklı faktör puanı belirleme yöntemlerinin parametrik test bulgularına yansımaları
-
2017 - 2019 Bilgisayar Destekli Çoklu Görev Performansında Üstün Yetenek, Çalışan Bellek Kapasitesi Ve Dijital Teknoloji Deneyiminin Rolü
SAK U., AKBULUT Y. (Executive)
-
2017 - 2019 Bilim deney merkezlerinde çalışanlara dönük senaryolu anlatım tekniği eğitimi verilmesi ve yapılan eğitim sonucunun 7-12 yaş grubu çocuklar üzerinde açtığı etkilerin belirlenmesi
Project Supported by Higher Education Institutions
Kılıç A. (Executive), Duy B., Adıgüzel O. C., Akbulut Y.
-
2015 - 2019 Ebeveynlerin Dijital Vatandaş Yetiştirme Yeterliklerini Geliştirmeye Yönelik Bir Eğitim Ortamının Geliştirilmesi
AKBULUT Y., KABAKÇI YURDAKUL I. (Executive)
-
2017 - 2018 Bilgisayar destekli çoklu görev ortamlarında görev zamanlaması ve çoklu görev ilgisinin öğrenme performansına etkisinin incelenmesi
-
2017 - 2018 Öğrencilerin siber zorbalık ile başa çıkma stratejileri
Project Supported by Higher Education Institutions
ERİŞTİ B., AKBULUT Y. (Executive), İLİC U., ÖRÜN Ö.
-
2017 - 2018 Vizyon 2023: Türkiye'de Açık ve Uzaktan Öğrenme Alanında Fırsat, Risk ve Eğilimler
Project Supported by Higher Education Institutions
BOZKURT A. (Executive), ALTINPULLUK H., ÖZTÜRK A., UÇA GÜNEŞ E. P., AKBULUT Y., BÜYÜK K., et al.
-
2016 - 2018 Bilgisayar destekli öğretimde akıcılığın öğrenme çıktıları üst bilişsel kararlar ve zihinsel çabaya etkisi
-
2016 - 2018 Öğretmen adaylarının dijital bilgeliğe ilişkin yeterlik algılarının incelenmesi
-
2016 - 2017 Bilgisayar destekli çoklu görev durumlarında elektroensefalografi başlığı kullanımının performansa etkisi
-
2016 - 2017 Farklı fiziksel ortamlarda gerçekleştirilen çoklu görev durumlarının bilişsel yük ve başarıya etkisi
AKBULUT Y. (Executive)
-
2015 - 2017 Proje IQ: Türkiye’nin İlk Yerli Zekâ Ölçeğini Geliştirme, Standardizasyon ve Norm Çalışması
Project Supported by Higher Education Institutions
AVCI G., KİRİŞÇİ N., ATEŞGÖZ N. N., BAL SEZEREL B., SAK U. (Executive), DEMİREL DİNGEÇ Ş., et al.
-
2015 - 2016 Bilgisayar destekli öğrenmede fiziksel bağlamın bilişsel yüke etkisinin elektroensefalografi ile incelenmesi
-
2012 - 2016 Yabancı dilde biçimbirimlerin işlenmesi Türkçe ve İngilizce örneği
-
2014 - 2015 Teknoloji destekli ögrenme ortamlarında çoklu görevde bulunmanın öğrenmeye etkisi
AKBULUT Y. (Executive)
-
2013 - 2014 Farklı ortamlarda uygulanan veri toplama araçlarının sonuçlarını etkileyen bireysel içeriksel ve tasarımsal değişkenlerin belirlenmesi
Project Supported by Higher Education Institutions
DURSUN Ö. Ö., AKBULUT Y. (Executive), ŞAHİN Y. L.
-
2013 - 2014 Matematik öğretiminde ikna teknolojisi kullanımının bilişsel ve psikososyal sonuçları
-
2011 - 2014 Bilişim teknolojileri öğretmen adayları arasında çevrimiçi sosyal ağların öğretim amaçlı kullanımı
-
2011 - 2013 İlköğretim Öğrencilerinin Teknoloji Standartlarına İlişkin Yeterliklerinin İncelenmesi
-
2011 - 2012 Bilgi ve İletişim Teknolojileri Eylem Yeterliliği
-
2008 - 2008 İnternet Kullanımı ve Aile Araştırması
-
2002 - 2005 İleri Düzey İngilizce Öğrencilerinin Hipermetin Ortamlarında Okuma anlama Sürecini Etkileyen Faktörler
Project Supported by Higher Education Institutions