BİLMEK Mİ SEVMEK Mİ? BİLİŞSEL VE DUYGUSAL ÜLKE İMAJININ ÜRÜN İMAJI VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ ÜZERİNE KÜLTÜRLER ARASI BİR ÇALIŞMA


ÖZTÜRK S. A., DOĞAN ÇİFCİ S., Abbas M., ÖGEL S., Gümüş C.

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, cilt.10, sa.19, ss.79-102, 2017 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 10 Sayı: 19
  • Basım Tarihi: 2017
  • Dergi Adı: Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.79-102
  • Anadolu Üniversitesi Adresli: Evet