Bir Pazarlama Aracı Olarak Ürün Yerleştirme: izleyicinin Yerleştirmelere Yönelik Tutumları ve Ahlaksal Kaygıları


Akkan E., Barış G.

Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , cilt.2007, sa.7, ss.137-168, 2007 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 2007 Sayı: 7
  • Basım Tarihi: 2007
  • Dergi Adı: Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.137-168
  • Anadolu Üniversitesi Adresli: Evet

Özet

https://webis.akdeniz.edu.tr/uploads/1057/icerik_stk/Dergi%20Arsivi/2007-7%20Say%C4%B1.pdf