Fenomene ve Sponsorlu İçeriğe İlişkin Güvenin Marka Farkındalığı Üzerindeki Etkisinde Parasosyal İlişkinin Aracı Rolü: Youtube Özelinde Bir İnceleme


UĞURHAN Y. Z. C., YAŞAR İ. H.

JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES, cilt.10, sa.2, ss.1789-1811, 2021 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 10 Sayı: 2
  • Basım Tarihi: 2021
  • Doi Numarası: 10.15869/itobiad.837093
  • Dergi Adı: JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
  • Derginin Tarandığı İndeksler: ERIC (Education Resources Information Center), Index Islamicus, MLA - Modern Language Association Database, TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.1789-1811
  • Anadolu Üniversitesi Adresli: Evet