Bir Küresel Marka Olarak Disney+ Türkiye İletişim Kampanyaları: Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Örnek Olay İncelemesi


GÜLMEZ E.

Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar-II, Çatalcalı Ceylan Ayşe, Batal Salih, Sülü Akgül Ceylan, Editör, Serüven Yayınevi, İzmir, ss.227-256, 2022

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2022
  • Yayınevi: Serüven Yayınevi
  • Basıldığı Şehir: İzmir
  • Sayfa Sayıları: ss.227-256
  • Editörler: Çatalcalı Ceylan Ayşe, Batal Salih, Sülü Akgül Ceylan, Editör
  • Anadolu Üniversitesi Adresli: Evet