Desteklenen Projeler
-
2020 - 2022 Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Davranışları, Sosyal Medya Okuryazarlığı ve Siber Mağduriyet Durumları Arasındaki İlişki
-
2020 - 2021 Ruhsal Engelli Bireyler için Sosyal İçerme Projesi To Provide Training of Care Staff in Residential Care Institutions and Houses of Hopes in Turkey
-
2019 - 2021 Eczacılık Eğitimine Yönelik Sanal Gerçeklik Ortamının Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi: ESGE Projesi
DOĞAN E., ŞAHİN Y. L. (Yürütücü), ÖZTÜRK Y.
-
2019 - 2020 Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Dijital Güvenlik Eğitiminin ADDIE Modeli Bağlamında Tasarımı (BAP)
-
2016 - 2019 TeSLA: An Adaptive Trust-based e-assesment System for Learning
SAYKILI A., ÜNLÜER S., OKUR M. R., KOÇDAR S. (Yürütücü), ÖZTÜRK A., KARADAĞ N., et al.
-
2016 - 2018 Etkileşimli Açık ve Uzaktan Öğrenme Ders Malzemelerinin İnsan-Bilgisayar Etkileşimi Açısından Kullanılabilirliği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Altınpulluk H., Erdoğdu E., Büyük K. (Yürütücü), Özdamar N., Uğur S., Güler E., et al.
-
2016 - 2017 Açık ve Uzaktan Öğrenenlere Yönelik Sesli Sorgulama Yapabilen Elektronik Performans Destek Sisteminin Geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ŞAHİN Y. L., ÖZTÜRK A., KUMTEPE A. T., AKYILDIZ M., KILINÇ H.
-
2016 - 2017 Web Tabanlı Araştırma Uygulamasında Kullanılan Oyunlaştırma Öğelerinin Güdülenmeyi Sağlamadaki Rolüne İlişkin Öğrenen Görüşlerinin Belirlenmesi
-
2014 - 2016 Fatih Projesi Odaklı Öğretmenlerin Teknostres Düzeylerinin Belirlenmesi
-
2012 - 2016 İşitme engelli bireylerin okuma yazma eğitimine yönelik mobil bir uygulamanın geliştirilmesi ve değerlendirilmesi
GİRGİN Ü., KARASU H. P., ODABAŞI H. F., ŞAHİN Y. L., KABAKÇI YURDAKUL I. (Yürütücü), AVCI E.
-
2013 - 2015 Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Siber Aylaklık Davranışlarının Belirlenmesi ve Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
-
2013 - 2014 Farklı ortamlarda uygulanan veri toplama araçlarının sonuçlarını etkileyen bireysel içeriksel ve tasarımsal değişkenlerin belirlenmesi
-
2008 - 2011 Görme Engelli Bireylerin Eğitiminde Ses İle Görme