Yayınlar & Eserler

Makaleler 49
Tümü (49)
SCI-E, SSCI, AHCI (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
ESCI (5)
Scopus (18)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (15)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 39

1. Çevrimiçi Etkileşime Yönelik Öz-Düzenleme Becerileri İle Motivasyon Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

International Conference on Educational Technology and Online Learning (ICETOL-2022), Burhaniye/Ören/Balıkesir, Türkiye, 23 - 26 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

2. Özel Gereksinimli Üniversite Öğrencilerinin Mobil Öğrenme Teknolojilerine Yönelik Yeterlik ve Deneyim Algılarının Belirlenmesi

International Conference on Educational Technology and Online Learning (ICETOL-2022), Burhaniye/Ören/Balıkesir, Türkiye, 23 - 26 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

3. Üniversite öğrencilerinin e-öğrenme teknolojilerine ilişkin yetkinliklerinin incelenmesi

1st International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2021, Balıkesir, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

4. İnternette Oyun Oynama Bozukluğu Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik Güvenirlik Çalışması

12th International Computer Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

5. Çevrimiçi Oyuncu Tipi Belirleme Ölçeği: Açımlayıcı Faktör Analizi Çalışması

5th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

6. Motivasyonun Problemli Çevrimiçi Oyun Oynamadaki Rolü

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

7. Türkiye’xxdeki Programlama Öğretiminin Programlama Bilgisinin Temelini Oluşturan Bileşenlere Göreİncelenmesi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

8. İlk ve Orta Okul Öğrencilerinin Eğitsel Dijital Oyunlara Yönelik Görüş ve Beklentileri

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

10. Postmodern Oyuncu Kimlikleri

4. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

11. Devasa Çok Kullanıcılı Çevrim İçi Rol Yapma Oyunlarındaki Avatar Tipleri

4. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

13. Bilgisayar Oyunlarının Sağladığı Fırsatların Öğretim Amaçlı Kullanımı Oyunların Öğreticileştirilmesi

3rd International Conference on New Trends in Education, 26 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

14. Bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının siber aylaklık profillerinin belirlenmesi

ITTES_2015 / 3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

16. İşitme Engelli Öğrenciler İçin Mobil Uygulama: Kelime Torbasından Çarkıfeleğe.

International Distance Education Conference (IDEC-2015), St. Petersburg, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015, ss.375-376, (Özet Bildiri)

18. Designing Mobile Applications for Hearing Impaired Children: Guidelines from the Field.

SITE International Conference 2015, Las Vegas-NV, USA, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 06 Mart 2015, (Özet Bildiri)

19. Mobile Application Development Guidelines for Hearing Impaired Children’s Literacy Instruction.

2014 AECT International Convention, Jacksoville, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 06 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

20. Sosyal Ağ Oyunları Oynayan Bireylerin Bilgisayar Oyunu Bağımlılık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

21. Relationships among social network users academic self efficacy social characteristics and using patterns

2013 AECT International Convention, Anaheim, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Ekim - 02 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

22. Investigation of cyberloafing activities among Turkish pre service teachers

2013 AECT International Convention, Anaheim, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Ekim - 02 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

24. Perceptions of Turkish high school teachers and students regarding the influence of cyberloafing on learning

International Conference on New Horizons in Education (INTE 2013), Roma, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

25. The relationships among perceived social support academic self efficacy and Facebook use

2012 AECT International Convention, Louisville-KY, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Ekim - 04 Kasım 2012, (Özet Bildiri)

26. Social appearance anxiety and academic self efficacy among Turkish online social utility members

2012 AECT International Convention, Louisville-KY, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Ekim - 04 Kasım 2012, (Özet Bildiri)

27. Predictors of unethical software use among Turkish undergraduate students

3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Brüksel, Belçika, 25 - 28 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

29. Educational Oriented Commercial Strategy game Capitalism

World Conference on Learning, Teaching and Administration, 29 - 31 Ekim 2010

30. Influence of cyberbullying and victimization on e learner behaviors

2010 AECT International Convention, Anaheim, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 30 Ekim 2010, (Özet Bildiri)

31. Bilişim teknolojileri öğretmeni adaylarının bilimsel araştırma planlama deneyimlerinin yansıtılması

4th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 24 - 26 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)

32. Variables predicting cyberbullying victimization among Turkish members of an online social utility

The Seventeenth International Conference on Learning, Hong Kong, Hong Kong, 6 - 09 Temmuz 2010, (Özet Bildiri)

33. Öğretmen adaylarının ölçme değerlendirme yaklaşımlarına yönelik görüşleri

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 16 - 18 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

36. Görme engelli bireylerin eğitiminde ses ile görme

3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

37. BÖTE Bölümü Öğrencilerinin Bilgisayar Donanımı Dersine İlişkin Değerlendirmeleri

8th International Educational Technology Conference, 6 - 09 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

38. Social networking users' views on technology and the determination of technostress levels

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1437-1442, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

39. Öğretim Yazılımlarının Tasarımında Genetik Algoritmaların Kullanılması

8th International Educational Technology Conference, 6 - 09 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 7

1. Dijital Oyunlar Bağlamında Etik

Bilişim Güvenliği ve Etiği, Prof.Dr. Ferhan Odabaşı, Dr. Şenay Ozan Leymun, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.247-268, 2019

2. Technostress as a Factor Affecting the Use of Technology by Beginning Teachers

Handbook of Research on Faculty Development for Digital Teaching and Learning, Alev Elçi, Linda L. Beith, Atilla Elçi, Editör, IGI Global Disseminator of Knowledge, Hershey PA, ss.460-480, 2019

3. Dijital Oyunlar Bağlamında Etik

Bilişim Etiği ve Güvenliğ, Prof.Dr. Ferhan Odabaşı, Dr.Şenay Ozan Leymun, Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.247-268, 2019

4. Görme Engelli Bireylerin Eğitiminde Kullanılabilecek Bir Ses İle Görme Sistemi Örneği

Özel Eğitim ve Eğitim Teknolojisi: Kuramdan Uygulamaya, H. Ferhan Odabaşı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.67-90, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

5. ÖĞRETİM SÜREÇLERİNİN TASARIMI BAĞLAMINDA OYUNCU TÜRLERİ

Eğitim Teknolojileri Okumaları / 2017, Odabaşı Hatice Ferhan, Akkoyunlu Buket, İşman Aytekin, Editör, Vadi Grafik Tasarım ve Reklamcılık, Ankara, ss.469-487, 2017

6. Çocuklar ve Dijial Oyunlar

Dijital Yaşamda Çocuk, Odabaşı Hatice Ferhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.177-191, 2017

7. Web Sitelerinin Sosyal Ağ Entegrasyonu

İnternet ve Web Programlama, Muhammet Recep OKUR, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.219-237, 2015
Metrikler

Yayın

95

Yayın (WoS)

18

Yayın (Scopus)

19

Atıf (WoS)

297

H-İndeks (WoS)

8

Atıf (Scopus)

335

H-İndeks (Scopus)

8

Atıf (Scholar)

803

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (TrDizin)

31

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

18

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

77

Proje

18

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları