Makaleler
49
Tümü (49)
SCI-E, SSCI, AHCI (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
ESCI (5)
Scopus (18)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (15)
5. The complex adaptive blended learning system: A systematic review
Digital Security and Media
, cilt.1, sa.1, ss.18-29, 2024 (Hakemli Dergi)
15. Özel Gereksinimli Öğrencilerin E-Öğrenme Sistemlerini Kullanma Niyetlerini Etkileyen Değişkenlerin İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.1771-1803, 2021 (TRDizin)
17. Examining the Acceptance of E-Learning Systems during the Pandemic: The Role of Compatibility, Enjoyment and Anxiety
International Technology and Education Journal
, cilt.5, sa.1, ss.1-10, 2021 (Hakemli Dergi)
20. An Investigation of Internet Gaming Disorder: A Study with MMO Gamers
Journal of Innovative Education Studies
, cilt.1, sa.1, 2020 (Hakemli Dergi)
22. Prensky’nin ”Çocukların Dünyalarını Geliştirme Eğitimi” Yaklaşımı Kapsamında Türkiye İçin Potansiyeller
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.8, sa.1, ss.81-101, 2018 (TRDizin)
24. The Use of Gamification in Distance Education: A Web-Based Gamified Quiz Application
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.8, sa.4, ss.372-395, 2017 (Scopus, TRDizin)
25. Defining Teachers’ Technostress Levels: A Scale Development
JOURNAL OF EDUCATION AND PRACTICE
, cilt.8, sa.21, ss.28-41, 2017 (Hakemli Dergi)
27. Investigation Of Techno Stress Levels Of Teachers Who Were Included In Technology Integration Processes
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.2016, ss.1331-1339, 2016 (Scopus)
30. Çevrimiçi Sosyal Ağ Oyunu Oynayan Bireylerin Siber Zorbalığa Duyarlılık Düzeyleri İle Facebook Kullanım Amaçları Üzerine Bir Çalışma
Journal of Theory and Practice inEducation
, cilt.12, sa.3, ss.501-520, 2016 (Hakemli Dergi)
33. İşitme Engelliler İçin Mobil Uygulama Geliştirme Süreci Çarkıfelek Örneği
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.6, sa.1, ss.22-41, 2016 (TRDizin)
34. Development of the Digital Data Security Awareness Scale
AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi
, cilt.6, sa.21, ss.23-40, 2015 (TRDizin)
36. Personal Cyber Security Provision Scale development study
International Journal of Human Sciences
, cilt.12, sa.2, ss.75-91, 2015 (Hakemli Dergi)
38. The investigation of the relationship between lifelong learning tendencies and aims of using Facebook
Journal of Theory and Practice in Education
, cilt.10, sa.2, ss.331-351, 2014 (Hakemli Dergi)
40. Lise öğrencilerinin internet bağımlılık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi Balıkesir İli örneği
Journal of Educational Sciences Research
, cilt.4, sa.1, ss.133-144, 2014 (Hakemli Dergi)
41. Technology Literacy According to Students What is It Where are We and What Should We Do for Parents and Children
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.5, sa.2, ss.27-34, 2014 (Hakemli Dergi)
42. Bir öğretmenin teknoloji entegrasyonu yolculuğu
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.5, sa.4, ss.12-22, 2014 (TRDizin)
45. Bilişim teknolojileri öğretmeni adaylarının bilimsel araştırma önerisi hazırlama deneyimlerinin yansıtılması
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.41-52, 2011 (Hakemli Dergi)
47. Development of a scale to investigate cybervictimization among online social utility members
Contemporary Educational Technology
, cilt.1, sa.1, ss.46-59, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
39
1. Çevrimiçi Etkileşime Yönelik Öz-Düzenleme Becerileri İle Motivasyon Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
International Conference on Educational Technology and Online Learning (ICETOL-2022), Burhaniye/Ören/Balıkesir, Türkiye, 23 - 26 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2. Özel Gereksinimli Üniversite Öğrencilerinin Mobil Öğrenme Teknolojilerine Yönelik Yeterlik ve Deneyim Algılarının Belirlenmesi
International Conference on Educational Technology and Online Learning (ICETOL-2022), Burhaniye/Ören/Balıkesir, Türkiye, 23 - 26 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
4. İnternette Oyun Oynama Bozukluğu Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik Güvenirlik Çalışması
12th International Computer Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
5. Çevrimiçi Oyuncu Tipi Belirleme Ölçeği: Açımlayıcı Faktör Analizi Çalışması
5th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
6. Motivasyonun Problemli Çevrimiçi Oyun Oynamadaki Rolü
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
7. Türkiye’xxdeki Programlama Öğretiminin Programlama Bilgisinin Temelini Oluşturan Bileşenlere Göreİncelenmesi
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
8. İlk ve Orta Okul Öğrencilerinin Eğitsel Dijital Oyunlara Yönelik Görüş ve Beklentileri
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
9. Öğretim Amaçlı Sosyal Ağ Uygulamalarında Kullanılabilecek Sosyal Ağ Araçlarının Viral Yayılımı Sağlama Anlamındaki Etkilerinin Belirlenmesi
International ComputerInstructional Technologies Syposium, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
10. Postmodern Oyuncu Kimlikleri
4. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
11. Devasa Çok Kullanıcılı Çevrim İçi Rol Yapma Oyunlarındaki Avatar Tipleri
4. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
12. Öğretmenlerin Teknostres Düzeylerini Düşürmeye Yönelik Çözüm Önerileri
INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 3 - 05 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)
13. Bilgisayar Oyunlarının Sağladığı Fırsatların Öğretim Amaçlı Kullanımı Oyunların Öğreticileştirilmesi
3rd International Conference on New Trends in Education, 26 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
14. Bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının siber aylaklık profillerinin belirlenmesi
ITTES_2015 / 3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
15. İşitme Engelli Öğrenciler İçin Mobil Uygulama Kelime Torbasından Çarkıfeleğe
International Distance Education Conference (IDEC-2015), 2 - 04 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
16. İşitme Engelli Öğrenciler İçin Mobil Uygulama: Kelime Torbasından Çarkıfeleğe.
International Distance Education Conference (IDEC-2015), St. Petersburg, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015, ss.375-376, (Özet Bildiri)
17. Design and Development Studies of a Mobile Application for Hearing-Impaired Children’s Literacy Instruction.
SITE International Conference 2015, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 06 Mart 2015, (Özet Bildiri)
18. Designing Mobile Applications for Hearing Impaired Children: Guidelines from the Field.
SITE International Conference 2015, Las Vegas-NV, USA, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 06 Mart 2015, (Özet Bildiri)
19. Mobile Application Development Guidelines for Hearing Impaired Children’s Literacy Instruction.
2014 AECT International Convention, Jacksoville, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 06 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
20. Sosyal Ağ Oyunları Oynayan Bireylerin Bilgisayar Oyunu Bağımlılık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
21. Relationships among social network users academic self efficacy social characteristics and using patterns
2013 AECT International Convention, Anaheim, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Ekim - 02 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
22. Investigation of cyberloafing activities among Turkish pre service teachers
2013 AECT International Convention, Anaheim, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Ekim - 02 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
23. Investigation of Cyberbullying Activities Among Turkish Pre service Teachers
AECT International Convention, 29 Ekim - 02 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)
24. Perceptions of Turkish high school teachers and students regarding the influence of cyberloafing on learning
International Conference on New Horizons in Education (INTE 2013), Roma, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
25. The relationships among perceived social support academic self efficacy and Facebook use
2012 AECT International Convention, Louisville-KY, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Ekim - 04 Kasım 2012, (Özet Bildiri)
26. Social appearance anxiety and academic self efficacy among Turkish online social utility members
2012 AECT International Convention, Louisville-KY, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Ekim - 04 Kasım 2012, (Özet Bildiri)
27. Predictors of unethical software use among Turkish undergraduate students
3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Brüksel, Belçika, 25 - 28 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
28. Using The Seeing With Sound System For Visually Impaired Individuals Independent Movement Skills Activıties
III. International Congress of Educational Research, KKTC, 4 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
29. Educational Oriented Commercial Strategy game Capitalism
World Conference on Learning, Teaching and Administration, 29 - 31 Ekim 2010
30. Influence of cyberbullying and victimization on e learner behaviors
2010 AECT International Convention, Anaheim, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 30 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
31. Bilişim teknolojileri öğretmeni adaylarının bilimsel araştırma planlama deneyimlerinin yansıtılması
4th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 24 - 26 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
32. Variables predicting cyberbullying victimization among Turkish members of an online social utility
The Seventeenth International Conference on Learning, Hong Kong, Hong Kong, 6 - 09 Temmuz 2010, (Özet Bildiri)
33. Öğretmen adaylarının ölçme değerlendirme yaklaşımlarına yönelik görüşleri
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 16 - 18 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
34. Evaluatıon of the feasibility of seeing with sound system swss developed for the education of the visually impaired
10th International Educational Technology Conference, 26 - 28 Nisan 2010, (Tam Metin Bildiri)
35. Evaluation of the feasibility of Seeing with Sound System SWSS developed for the education of the visually impaired students
10th International Educational Technology Conference, İstanbul, 26 - 28 Nisan 2010, (Özet Bildiri)
36. Görme engelli bireylerin eğitiminde ses ile görme
3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
37. BÖTE Bölümü Öğrencilerinin Bilgisayar Donanımı Dersine İlişkin Değerlendirmeleri
8th International Educational Technology Conference, 6 - 09 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
39. Öğretim Yazılımlarının Tasarımında Genetik Algoritmaların Kullanılması
8th International Educational Technology Conference, 6 - 09 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
7
1. Dijital Oyunlar Bağlamında Etik
Bilişim Güvenliği ve Etiği, Prof.Dr. Ferhan Odabaşı, Dr. Şenay Ozan Leymun, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.247-268, 2019
3. Dijital Oyunlar Bağlamında Etik
Bilişim Etiği ve Güvenliğ, Prof.Dr. Ferhan Odabaşı, Dr.Şenay Ozan Leymun, Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.247-268, 2019
4. Görme Engelli Bireylerin Eğitiminde Kullanılabilecek Bir Ses İle Görme Sistemi Örneği
Özel Eğitim ve Eğitim Teknolojisi: Kuramdan Uygulamaya, H. Ferhan Odabaşı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.67-90, 2018
6. Çocuklar ve Dijial Oyunlar
Dijital Yaşamda Çocuk, Odabaşı Hatice Ferhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.177-191, 2017
7. Web Sitelerinin Sosyal Ağ Entegrasyonu
İnternet ve Web Programlama, Muhammet Recep OKUR, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.219-237, 2015
Metrikler
Yayın (WoS)
18
Yayın (Scopus)
19
Atıf (WoS)
297
H-İndeks (WoS)
8
Atıf (Scopus)
335
H-İndeks (Scopus)
8
Atıf (Scholar)
803
H-İndeks (Scholar)
8
Atıf (TrDizin)
31
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
18
H-İndeks (Sobiad)
2
Atıf (Diğer Toplam)
77
Proje
18
Tez Danışmanlığı
8