-
2024 - 2025 YÜKSEKÖĞRETİM DÜZEYİ İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN SINIFTA ÖĞRETMEN ADALETİ ALGISI
-
2023 - 2024 İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KARİYER KARARI ÖZ YETERLİKLERİKARİYER İYİMSERLİKLERİ KARİYER OLARAK ÖĞRETMENLİKTENBEKLENTİLERİ VE KARİYER İHTİYAÇLARININ ARAŞTIRILMASI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Öztürk G. (Yürütücü), Merç A., Şahin M. D., Ölmezer Öztürk E.
-
2021 - 2024 Hizmet Öncesi İngilizce Öğretmen Adaylarının Bilinçli Farkındalık Uygulamaları Üzerine Eğitimi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Kuru Gönen S. İ. (Yürütücü), Merç A., Civan Biçer İ., Boldan M. N.
-
2022 - 2023 İngilizce Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Sürecinden Beklentileri ve Karşılaştıkları Sorunların Belirlenmesi ve Çözüm Önerileri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Merç A. (Yürütücü), Öztürk G., Ölmezer Öztürk E.
-
2015 - 2016 The Effect of Task induced Involvement Load on Incidental Vocabulary Gain and Retention among ELT Students
-
2007 - 2009 European Teacher Education for Primary Schools