-
2020 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
-
2013 - 2020 Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
-
2008 - 2013 Dr. Öğr. Üyesi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
-
2000 - 2008 Öğretim Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
-
1995 - 2000 Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
-
2022 - 2023 Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Anadolu Üniversitesi, REKTÖRLÜK
-
2020 - 2023 Enstitü Müdürü
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
2020 - 2023 Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
2020 - 2023 Senato Üyesi
Anadolu Üniversitesi, REKTÖRLÜK
-
2020 - 2022 Strateji Geliştirme Kurulu Üyesi
Anadolu Üniversitesi, REKTÖRLÜK
-
2020 - 2022 Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Anadolu Üniversitesi, REKTÖRLÜK
-
2020 - 2022 Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Anadolu Üniversitesi, REKTÖRLÜK
-
2020 - 2022 BAP Bilimsel Komisyon Üyesi
Anadolu Üniversitesi, REKTÖRLÜK
-
2019 - 2020 Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ
-
2019 - 2020 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ
-
2019 - 2020 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ
-
2019 - 2020 Dekan Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ
-
2007 - 2010 Bölüm Başkan Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
-
Doktora
EPÖ890(E)Tez
EPÖ609Öğretme Modelleri
EPÖ612Eğitim Programları ve Öğretim Semineri
UZMANLIK ALAN DERSİ
ÖĞRETME MODELLERİ
TEZ
-
Yüksek Lisans
EPÖ502Öğretme ve Öğrenmenin Kuramsal Temelleri
EPÖ513Öğretim Tasarımı Modelleri
UZMANLIK ALAN DERSİ
ÖĞRETME VE ÖĞRENMENİN KURAMSAL TEMELLERİ
TEZ
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM SEMİNERİ
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
ETKİLİ ÖĞRENME TEKNİKLERİ
-
Lisans
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
BİLİM TARİHİ
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ
PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETİM
ÖĞRETİMDE PLANLAMA VE DEĞERLENDİRME
-
Türkiye'de okullara verilen isimlerin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Erişti B. (Danışman)
K.KANSU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Okul öncesi öğretmenlerinin eğitim sürecinde yaşanılan sorunlar ve sorunların kaynakları konusundaki değerlendirmeleri
Erişti B. (Danışman)
F.AVCI(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Otantik videoların farklı İngilizce yeterlik düzeylerinde yabancı dilde dinleme becerisinin geliştirilmesi ve yabancı dilde dinleme kaygısı üzerindeki etkisi
Erişti B. (Danışman)
M.POLAT(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Öğretmen adayları için medya okuryazarlığı dersi öğretim programı tasarısı
Erişti B. (Danışman)
C.ERDEM(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Kişilik profillerine göre öğretmenlerin öğrenme stratejisi tercihleri ve öğretim stratejilerini kullanma durumları: Eskişehir ili örneği
Erişti B. (Danışman)
C.AKDENİZ(Öğrenci), Doktora, 2013 -
İlköğretimde disiplinlerarası analoji tabanlı öğretimin öğrencilerin öğrenme düzeyleri üzerindeki etkisi
Erişti B. (Danışman)
F.ÇIRAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İlköğretimde içerik türü tabanlı kural öğretiminin öğrenci erişisi ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi
Erişti B. (Danışman)
G.FERYAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
İlköğretimde psikolojik danışma ve rehberlik programlarının geliştirilmesi sürecinde karşılaşılan sorunlar
Erişti B. (Danışman)
F.KONCA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007