Makaleler
8
Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (5)
5. Primary teachers' subject matter knowledge: decimals
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.41, sa.6, ss.787-804, 2010 (ESCI, Scopus)
6. Uluslararası Matematik ve Fen Çalışması TIMSS 2007 ve Türk öğrencilerinin TIMSS 2007 deki matematik performanslarının değerlendirilmesi
Cito Eğitim: Kuram ve Uygulama
, cilt.3, ss.39-52, 2009 (Hakemsiz Dergi)
8. Üçüncü uluslararası matematik ve fen çalışmasında Türk öğrencilerin başarı düzeylerini etkileyen etmenler
Eğitim Bilimleri ve Uygulama
, cilt.2, sa.3, ss.3-14, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
18
4. Rutin olmayan problem çözmede üstbilişin incelenmesi: Çoklu-yöntem görüşme tekniği
IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Mayıs 2021 - 25 Mayıs 2022, ss.82-99, (Tam Metin Bildiri)
6. Orantısal Düşünmenin Son On Yılı
The 14th International Congres on Mathematical Education, Shanghai, Çin, 11 - 18 Temmuz 2021, (Yayınlanmadı)
8. Orantısal Düşünme Nedir?
International Conference on Research in Education, Barcelona, İspanya, 5 - 07 Nisan 2019, ss.5-6, (Özet Bildiri)
9. Performances of eighth grade students of Singapore, the United States and Turkey in ratio and proportion problems
The 19th Conference on Problem Solving (ProMath 2017), 30 Ağustos - 01 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
11. Use of computers in mathematics classrooms Data from TIMSS 2011
International Conference on Education and New Developments (END 2016), 12 - 14 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)
16. Uluslararası Matematik ve Fen Çalışmasında TIMSS 2007 Türk öğrencilerinin matematik başarısının modellenmesi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı Bildiri Özetleri Kitabı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
17. Uluslararası Matematik ve Fen Çalışmasında TIMSS 2007 öğrencilerin matematik başarılarının öğrenci ve okul değişkenlerine göre incelenmesi
VIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
