Dr. Öğr. Üyesi DİLŞAD KIRSELİOĞLU


İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ


WoS Araştırma Alanları: İŞLETME


Avesis Araştırma Alanları: Pazarlama, Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi, Girişimcilik ve Yenilik Yönetimi


Yayınlardaki İsimler: Dilşad Kırselioğlu, Dilşad Tekin

Metrikler

Yayın

12

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

11

H-İndeks (Scholar)

2

Proje

2

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2011 - 2018

2011 - 2018

Doktora

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Dr), Türkiye

2001 - 2005

2001 - 2005

Lisans

İzmir Ekonomi Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2018

2018

Doktora

Tekno-girişimlerde girişimci pazarlama, girişimcilik eğilimi ve işletme performansı ilişkisi Sürdürülebilir Kalkınma

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Dr)

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Pazarlama

Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi

Girişimcilik ve Yenilik Yönetimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Anadolu Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ

2019 - 2025

2019 - 2025

Dr. Öğr. Üyesi

Anadolu Üniversitesi, İŞLETME FAKÜLTESİ, PAZARLAMA BÖLÜMÜ

2011 - 2019

2011 - 2019

Araştırma Görevlisi

Anadolu Üniversitesi, İŞLETME FAKÜLTESİ, PAZARLAMA BÖLÜMÜ

2005 - 2007

2005 - 2007

Araştırma Görevlisi

İzmir Ekonomi Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

Yönetimsel Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Bölüm Başkan Yardımcısı

Anadolu Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ

Akademi Dışı Deneyim

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Bağımsız Dış Uzman

EUREKA/ EUROSTARS, Bağımsız Dış Uzman

2010 - 2011

2010 - 2011

İdari İşler Müdürü

İTÜ Nanoteknoloji Araştırma Merkezi, İdari İşler Müdürü

2009 - 2010

2009 - 2010

Uzman Araştırmacı

Akademetre Araştırma ve Stratejik Planlama, Uzman Araştırmacı

2009 - 2009

2009 - 2009

Proje Uzmanı

Sabancı Üniversitesi, Proje Uzmanı

2007 - 2009

2007 - 2009

Müşteri İlişkileri Yöneticisi

Sabancı Üniversitesi, EDU Yönetici Geliştirme Birimi, Müşteri İlişkileri Yöneticisi

2005 - 2007

2005 - 2007

Araştırma Görevlisi

İzmir Ekonomi Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklâmcılık Bölümü, Araştırma Görevlisi

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Pazarlama Yönetimi ve Stratejileri

Sporda Pazarlama Yönetimi

Lisans

Lisans

TEKNO-GİRİŞİMCİLİK

Pazarlama Yönetimine Giriş

GİRİŞİMCİLİK YÖNETİMİ

Makaleler

Tümü (2)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
Diğer Yayınlar (1)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2015

2015

1. Generation Y Modern Marketing Practitioners of Family Businesses

TEKİN D.

LCBR European Marketing Conference 2015, Lizbon, Portekiz, 29 - 30 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

2. Entrepreneurial Marketing in Tourism Examples from a Portuguese Destination Wedding Enterprises

TEKİN D.

CIT 2015 INTERNATİONAL CONGRESS ON TOURISM, Porto, Portekiz, 21 - 23 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

2012

2012

3. Teknoloji Girişimcileri ve Girişimci Pazarlama İlişkisi

KIRSELİOĞLU D., ODABAŞI Y.

4. uluslararası girişimcilik kongresi, Manisa, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2012, ss.412-417, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2006

2006

4. KOBİ’ler ve E-Pazarlama

KIRSELİOĞLU D.

Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, 1 - 03 Kasım 2006, ss.576-585, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

2. Start-up'larda İş Modelleri

TEKİN D.

Startup’ların Yönetimi: Fikrim Girişime Dönüşüyor, Taşçı, Deniz; Şen, Orkun; Lapçın, Hilal Tuğçe, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.37-52, 2023

2023

2023

3. Döngüsel ekonomi modelini etkileyen tüketim kavramları

TEKİN D., Featherstone N.

Sosyal Bilimlerde Toplumsal Sorunlara Bakış: Teorik Çalışmalar, Öçal, Bora, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.109-139, 2023

2021

2021

4. Pazarlama Yetenekleri

TEKİN D.

Pazarlamanın Geleceği, Vardarsuyu Merve, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.135-158, 2021

2020

2020

5. Dijital Pazarlama ve Turizme Yansımaları

TEKİN D.

Dijital Turizm, Ece Doğantan, Editör, T.C. ANADOLU Üniversitesi, Eskişehir, ss.119-135, 2020

2020

2020

6. TECHNOLOGY ENTREPRENEURSHIP

TEKİN D.

TECHNOLOGY AND INNOVATION MANAGEMENT, Celal Hakan Kağnıcıoğlu, Editör, T.C. ANADOLU UNIVERSITY, Eskişehir, ss.175-186, 2020

Sanatsal Etkinlik



Burslar

2016 - 2018

2016 - 2018

2211-D Sanayiye Yönelik Tez Teşvik Bursu

TÜBİTAK