Eğitim Bilgileri
2011 - 2018
2011 - 2018Doktora
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Dr), Türkiye
2001 - 2005
2001 - 2005Lisans
İzmir Ekonomi Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2018
2018Doktora
Tekno-girişimlerde girişimci pazarlama, girişimcilik eğilimi ve işletme performansı ilişkisi
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Dr)
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Pazarlama
Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi
Girişimcilik ve Yenilik Yönetimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Anadolu Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ
2019 - 2025
2019 - 2025Dr. Öğr. Üyesi
Anadolu Üniversitesi, İŞLETME FAKÜLTESİ, PAZARLAMA BÖLÜMÜ
2011 - 2019
2011 - 2019Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, İŞLETME FAKÜLTESİ, PAZARLAMA BÖLÜMÜ
2005 - 2007
2005 - 2007Araştırma Görevlisi
İzmir Ekonomi Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Yönetimsel Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ
Akademi Dışı Deneyim
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorBağımsız Dış Uzman
EUREKA/ EUROSTARS, Bağımsız Dış Uzman
2010 - 2011
2010 - 2011İdari İşler Müdürü
İTÜ Nanoteknoloji Araştırma Merkezi, İdari İşler Müdürü
2009 - 2010
2009 - 2010Uzman Araştırmacı
Akademetre Araştırma ve Stratejik Planlama, Uzman Araştırmacı
2009 - 2009
2009 - 2009Proje Uzmanı
Sabancı Üniversitesi, Proje Uzmanı
2007 - 2009
2007 - 2009Müşteri İlişkileri Yöneticisi
Sabancı Üniversitesi, EDU Yönetici Geliştirme Birimi, Müşteri İlişkileri Yöneticisi
2005 - 2007
2005 - 2007Araştırma Görevlisi
İzmir Ekonomi Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklâmcılık Bölümü, Araştırma Görevlisi
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2022
2022Yüksek Lisans
Tüketiciler yapay zekâya satın alma karar verme yetkisi verir mi?: Nitel bir araştırma
Kırselioğlu D. (Danışman)
G.KAN(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (2)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
Diğer Yayınlar (1)
2025
20251. Conceptual model generation of the relationship between digital marketing capability and business performance: evidence from Turkey
Acayip E., Kirselioğlu D., Akel G.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EMERGING MARKETS
, cilt.0, sa.0, 2025 (SSCI, Scopus)
2019
20192. Tüketicinin Güçlendirilmesi: Kuramsal Çerçeve ve İnternetin Etkisi
TEKİN D.
Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.107-115, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2015
20151. Generation Y Modern Marketing Practitioners of Family Businesses
TEKİN D.
LCBR European Marketing Conference 2015, Lizbon, Portekiz, 29 - 30 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2015
20152. Entrepreneurial Marketing in Tourism Examples from a Portuguese Destination Wedding Enterprises
TEKİN D.
CIT 2015 INTERNATİONAL CONGRESS ON TOURISM, Porto, Portekiz, 21 - 23 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2012
20123. Teknoloji Girişimcileri ve Girişimci Pazarlama İlişkisi
KIRSELİOĞLU D., ODABAŞI Y.
4. uluslararası girişimcilik kongresi, Manisa, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2012, ss.412-417, (Tam Metin Bildiri)
2006
20064. KOBİ’ler ve E-Pazarlama
KIRSELİOĞLU D.
Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, 1 - 03 Kasım 2006, ss.576-585, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Startup'ların Yönetimi - Fikrim Girişime Dönüşüyor
Şen O., Lapçın H. T., Tekin D., Tanrıverdi G., Altınırmak S.
Detay Yayıncılık, Ankara, 2023
2023
20232. Start-up'larda İş Modelleri
TEKİN D.
Startup’ların Yönetimi: Fikrim Girişime Dönüşüyor, Taşçı, Deniz; Şen, Orkun; Lapçın, Hilal Tuğçe, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.37-52, 2023
2023
20233. Döngüsel ekonomi modelini etkileyen tüketim kavramları
TEKİN D., Featherstone N.
Sosyal Bilimlerde Toplumsal Sorunlara Bakış: Teorik Çalışmalar, Öçal, Bora, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.109-139, 2023
2021
20214. Pazarlama Yetenekleri
TEKİN D.
Pazarlamanın Geleceği, Vardarsuyu Merve, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.135-158, 2021
2020
20205. Dijital Pazarlama ve Turizme Yansımaları
TEKİN D.
Dijital Turizm, Ece Doğantan, Editör, T.C. ANADOLU Üniversitesi, Eskişehir, ss.119-135, 2020
2020
20206. TECHNOLOGY ENTREPRENEURSHIP
TEKİN D.
TECHNOLOGY AND INNOVATION MANAGEMENT, Celal Hakan Kağnıcıoğlu, Editör, T.C. ANADOLU UNIVERSITY, Eskişehir, ss.175-186, 2020
Desteklenen Projeler
2022 - 2024
2022 - 2024Dijital Pazarlama Oryantasyonu Ve Dijital Pazarlama Yeteneklerinin İşletme Performansi İle İlişkisi: Tr32 Bölgesinde Faaliyet Gösteren Kobi'Lerde Bir Uygulama
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Tekin D.
Sanatsal Etkinlik
Burslar
2016 - 2018
2016 - 2018