Yayınlar & Eserler

Makaleler 5
Tümü (5)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 2

1. YENİ MEDYA VE DİJİTAL HİKAYE ANLATICILIĞININ GELECEĞİ

16 th International Symposium Communication in the Millennium, 25 - 28 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

2. The Triple Relationship Between Corpoarate Social Responsibility, Reputation Management and Sustainability

4. Uluslararası İtibar Yönetimi Konferansı, İstanbul, Türkiye, 16 Mart 2016
Kitaplar 3

1. Değişen Tüketici Davranışları Ve Sürdürülebilirlik: Sürdürülebilir Tüketici Davranışını Artırmaya Yönelik Öneriler

Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları, Akyol Çekiç, Ayça; Akyol, Mevlüt, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.93-122, 2022

2. Dijital Çağın Reklam Aracı: Markalı Mobil Uygulamalar

Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar, Ömer Kutlu, Editör, Detay, Ankara, ss.121-148, 2020

3. Reklamlar ve Cinsiyet Stereotipleri

Reklam Araştırmaları, Kutlu, Ömer, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.35-54, 2019
Metrikler

Yayın

10

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

110

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

169

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

232

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

6

Açık Erişim

1