Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

YENİ MEDYA VE DİJİTAL HİKAYE ANLATICILIĞININ GELECEĞİ

16 th International Symposium Communication in the Millennium, 25 - 28 Nisan 2018

The Triple Relationship Between Corpoarate Social Responsibility, Reputation Management and Sustainability

4. Uluslararası İtibar Yönetimi Konferansı, İstanbul, Türkiye, 16 Mart 2016

Kitap & Kitap Bölümleri

Değişen Tüketici Davranışları Ve Sürdürülebilirlik: Sürdürülebilir Tüketici Davranışını Artırmaya Yönelik Öneriler

Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları, Akyol Çekiç, Ayça; Akyol, Mevlüt, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.93-122, 2022

Dijital Çağın Reklam Aracı: Markalı Mobil Uygulamalar

Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar, Ömer Kutlu, Editör, Detay, Ankara, ss.121-148, 2020

Reklamlar ve Cinsiyet Stereotipleri

Reklam Araştırmaları, Kutlu, Ömer, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.35-54, 2019

Metrikler

Yayın

10

Atıf (WoS)

72

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

95

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

168

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Açık Erişim

1