Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

AI “generated” Digital Divide: Implications and Ethics

Innovating Higher Education Conference I-HE2023, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2023

İngilizce Öğretmeni Adaylarının Tanımlarıyla Açık ve Uzaktan Öğrenme

4. ULUSLARARASI BAŞÖĞRETMEN EĞİTİM VE YENİLİKÇİ BİLİMLER SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2021, ss.492-494

Digital Transformation, MOOCS, Micro-Credentials andMOOC-Based Degrees: Implications for Higher Education

INTERNATIONAL OPEN AND DISTANCELEARNING CONFERENCE, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, ss.37-50

FATİH Project Opinions of Pre Service English Teachers

EDULEARN16- 8TH International Conference on Education and New Learning Technologies, Barcelona, İspanya, 4 - 06 Temmuz 2016, ss.8189-8197 identifier

FATIH PROJECT: OPINIONS OF PRE-SERVICE ENGLISH TEACHERS

8th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 4 - 06 Temmuz 2016, ss.8189-8197 identifier

A content analysis of doctoral and master s theses on FATİH project in TURKEY

7th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN15), Barcelona, İspanya, 6 - 08 Temmuz 2015, cilt.37, ss.4809-4819

A CONTENT ANALYSIS OF DOCTORAL AND MASTER'S THESES ON FATIH PROJECT IN TURKEY

7th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 6 - 08 Temmuz 2015, ss.4809-4819 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

The role of digital game based learning in enhancing social presence

AECT 2014 - Learning, Design, and Technology, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 08 Kasım 2014, cilt.37, ss.349-359

Kitap & Kitap Bölümleri

Open Educational Resources

DIGITAL TRANSFORMATION IN EFL SETTINGS - An Open and Distance Learning Perspective, Soner Sözler, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.231-258, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Open Educational Resources

Digital Transformation in EFL Settings - An Open and Distance Learning Perspective, Sözler, S., Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.231-258, 2023

Learner and teacher motivation in online language learning and teaching

Individual Differences in English Language Education: Teacher and Learner Motivation, Yalçın Işıl, Karaağaç Tuna Özlem, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.39-59, 2023

Öğrenmede Dijital Dönüşüm

Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Dijital Dönüşüm Boyutu, T. Volkan Yüzer, Mehmet Kesim, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-22, 2022

Öğretenin Dijital Yeterlilikleri

Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Dijital Dönüşüm Boyutu, T. Volkan Yüzer, Mehmet Kesim, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.97-128, 2022

Türkiye'de Uzaktan Eğitimde Yasal Düzenlemeler

Uzaktan Eğitimin Yönetimi: Dünü, Bugünü ve Geleceği, Deniz TAŞCI, Akansel YALÇINKAYA, Editör, Maltepe Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.186-220, 2021

E-Transformation in HigherEducation and What ItCoerces for the Faculty

Handbook of Research on Faculty Development for Digital Teaching and Learning, Elçi Alev, Beith Linda, Elçi Atilla, Editör, IGI GLOBAL, Hershey, ss.355-378, 2019

Açık ve Uzaktan Öğrenmede Beklenti ve Hedefler

Açık ve Uzaktan Öğrenmede Bireysel Farklılıklar, Yüzer, T. Volkan, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.107-134, 2017

Metrikler

Yayın

29

Atıf (WoS)

188

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

246

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

1

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları