Makaleler
13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (4)
6. Science Notebook Practice for Science Lesson: A Research on Fourth Grades
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.48, sa.2, ss.1367-1399, 2019 (ESCI, TRDizin)
10. Teacher Candidates Opinions Abut Student Resistance
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, cilt.2, sa.2, ss.4604-4612, 2010 (Hakemli Dergi)
11. Sınıf Öğretmeni adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançları ve Öz Yeterlik İnançlarını Etkileyen Etmenlere İlişkin Görüşleri
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.4, sa.1, ss.71-83, 2009 (Hakemli Dergi)
12. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Alternatif Ölçme Değerlendirme Yöntem ve Tekniklerinin Uygulama Okullarında Kullanımına İlişkin Görüşleri
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.7, sa.3, ss.769-784, 2008 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
11
1. Çokkültürlü Öğretmen Yeterliliklerinin Geliştirilmesinde Çevrimiçi Öğrenme Ortamı Tasarımı
X. Uluslarsarası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 26 Ekim 2022, (Özet Bildiri)
2. Matematiksel Modelleme İlkokulda: Bir Öğretim Deneyi Kapsamında Uygulanan Modelleme Etkinlikleri Hakkında Öğrencilerin Görüş ve Önerileri
5th International Turkish Computer and Mathematic Education Symposium, 28 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
3. Geleneksel ve Çağdaş Ölçme Değerlendirme Yöntemleri Bağlamında Sınıf Öğretmenlerinin Tercih Ettikleri Ölçme Değerlendirme Etkinliklerinin Analizi
International EJER Cogress, Türkiye, 10 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
4. Öğretmen Eğitiminde Görsel Kültür Çalışmalarının Fen Ve Teknoloji Öğretimi I Dersi İçin Uygulanabilirliği
EJER 2019, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2583-2586, (Özet Bildiri)
5. GÖRSEL KüLTüR ÇALIŞMALARININ FEN ve TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ I DERSİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
6. Fen ve Teknoloji Dersinde Bilim Defteri Uygulaması: İlkokul 4. Sınıflar Üzerine Bir Araştırma
15. Uluslararası Sınıf Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 11 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
7. Yabancı Uyruklu İlkokul Öğrencilerinin Eğitim Öğretim Sürecinde Karşılaştıkları Sorunlar
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
8. Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Öğretmen Adaylarından Beklentileri
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
9. Teacher Candidates Opinions Abut Student Resistance
World Conference on Educational Sciences, 4 - 08 Şubat 2010, (Tam Metin Bildiri)
10. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançları ve Öz Yeterlik İnançlarını Etkileyen Etmenler
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
11. Anadolu Üniversitesi Öğrencilerinin Sosyo Kültürel ve Sosyo Ekonomik Özellikleri ile Beklenti ve Sorunları
4. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 Eylül 1997, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
3
1. STEM Öğretmen Eğitimi
STEM Eğitimi-Perspektif, Süreç ve Uygulamalar, Şengül S. Anagün, Muhammet Özden, Editör, Vizetek yayıncılık, Ankara, ss.219-243, 2023
2. Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı
Fen Bilimleri Öğretimi, Şengül S. ANAGÜN, Nil DUBAN, Editör, Anı, ss.59-86, 2016
3. Anadolu Üniversitesi Öğrencilerinin Sosyo- Kültürel ve Sosyo Ekonomik Özellikleri İle Beklenti ve Sorunları
Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, 1999
Metrikler
Yayın (WoS)
4
Yayın (Scopus)
2
Atıf (WoS)
4
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
5
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
80
H-İndeks (Scholar)
2
Atıf (TrDizin)
4
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Sobiad)
2
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
17
Proje
2
Tez Danışmanlığı
13