SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Ortaokullar İçin Güncellenen Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.25, ss.31-56, 2015 (Hakemli Dergi)
Teacher Candidates Opinions Abut Student Resistance
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, cilt.2, sa.2, ss.4604-4612, 2010 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançları ve Öz Yeterlik İnançlarını Etkileyen Etmenlere İlişkin Görüşleri
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.4, sa.1, ss.71-83, 2009 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Alternatif Ölçme Değerlendirme Yöntem ve Tekniklerinin Uygulama Okullarında Kullanımına İlişkin Görüşleri
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.7, sa.3, ss.769-784, 2008 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimi Öz Yeterlik İnançlarının Artırılabilmesi İçin Alınacak Önlemlere İlişkin Görüşleri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.1-23, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Çokkültürlü Öğretmen Yeterliliklerinin Geliştirilmesinde Çevrimiçi Öğrenme Ortamı Tasarımı
X. Uluslarsarası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 26 Ekim 2022
Matematiksel Modelleme İlkokulda: Bir Öğretim Deneyi Kapsamında Uygulanan Modelleme Etkinlikleri Hakkında Öğrencilerin Görüş ve Önerileri
5th International Turkish Computer and Mathematic Education Symposium, 28 Ekim 2021
Geleneksel ve Çağdaş Ölçme Değerlendirme Yöntemleri Bağlamında Sınıf Öğretmenlerinin Tercih Ettikleri Ölçme Değerlendirme Etkinliklerinin Analizi
International EJER Cogress, Türkiye, 10 Eylül 2020
Öğretmen Eğitiminde Görsel Kültür Çalışmalarının Fen Ve Teknoloji Öğretimi I Dersi İçin Uygulanabilirliği
EJER 2019, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2583-2586
GÖRSEL KüLTüR ÇALIŞMALARININ FEN ve TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ I DERSİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018
Fen ve Teknoloji Dersinde Bilim Defteri Uygulaması: İlkokul 4. Sınıflar Üzerine Bir Araştırma
15. Uluslararası Sınıf Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 11 Mayıs 2016
Yabancı Uyruklu İlkokul Öğrencilerinin Eğitim Öğretim Sürecinde Karşılaştıkları Sorunlar
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 21 - 23 Mayıs 2015
Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Öğretmen Adaylarından Beklentileri
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010
Teacher Candidates Opinions Abut Student Resistance
World Conference on Educational Sciences, 4 - 08 Şubat 2010
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançları ve Öz Yeterlik İnançlarını Etkileyen Etmenler
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006
Anadolu Üniversitesi Öğrencilerinin Sosyo Kültürel ve Sosyo Ekonomik Özellikleri ile Beklenti ve Sorunları
4. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 Eylül 1997
Kitap & Kitap Bölümleri
Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı
Fen Bilimleri Öğretimi, Şengül S. ANAGÜN, Nil DUBAN, Editör, Anı, ss.59-86, 2016
Anadolu Üniversitesi Öğrencilerinin Sosyo- Kültürel ve Sosyo Ekonomik Özellikleri İle Beklenti ve Sorunları
Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, 1999