Desteklenen Projeler
-
2023 - 2024 Uluslararası Öğrenciler Arasındaki Kültürleşme Stresinin Depresyonla İlişkisi: Metaanalitik Bir İnceleme
-
2022 - 2023 Ekolojik Narsizm Ölçeğinin Geliştirilmesi
-
2021 - 2023 Contemporary Teaching and Learning Techniques for Distance Education
Erasmus Projesi
Koçdar S., Bozkurt A. (Yürütücü), Şenocak D., Uçar H., Sani Bozkurt S., Çimşir E., et al.
-
2021 - 2022 Covid-19 korkusuyla tetiklenen problemli internet kullanımı ve bazı psikolojik dinamikler
-
2021 - 2022 Yurtdışında Doktora Sonrası Türkiye’ye geri dönüş: Akademiye uyum süreci
-
2020 - 2021 ENGELLİ KARDEŞİ OLAN ÇOCUKLARIN DENEYİMSEL OYUN TERAPİSİ VE PSİKOLOJİK DANIŞMAN ADAYLARININ EĞİTİMİ
-
2019 - 2020 Akademisyenlerin İşkoliklik Düzeylerini Etkileyen Bazı Psikolojik Dinamikler
-
2018 - 2020 Engelli Çocuğa Sahip Ebeveynlere Yönelik Psikolojik Destek Modeli
TÜBİTAK Projesi
Ülker Tümlü G., Akdoğan R. (Yürütücü), Şahin M. D., Diken İ. H., Duy B., Atik Kara D., et al.
-
2018 - 2019 Öğretmen Adaylarının İçgörü Düzeyleri, Akademik Branş Memnuniyetleri ve Yaşam Doyumları Arasındaki İlişki Üzerine Bir Model Önerisi
-
2018 - 2019 İçgörü ve Mutluluk İlişkisinde İlişki Doyumunun Aracı Rolü
ÇİMŞİR E., AKDOĞAN R. (Yürütücü), TÜMLÜ C.
-
2017 - 2018 Yalnızlık ve öznel mutluluk: Üniversite öğrencilerinin öznel mutluluğunu belirleyen bazı değişkenler