-
2009 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ, ZİHİN ENGELLİLER ANABİLİM DALI
-
2003 - 2009 Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, Engelliler Araştırma Enstitüsü, ZİHİN ENGELLİLER ANABİLİM DALI
-
1999 - 2003 Yrd. Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ, ZİHİN ENGELLİLER ANABİLİM DALI
-
1994 - 1999 Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ, ZİHİN ENGELLİLER ANABİLİM DALI
-
2007 - 2014 Enstitü Müdürü
Anadolu Üniversitesi
-
Doktora ZEÖ624 İleri Düzey tek-Denekli Araştırma Yöntemleri
-
Doktora ZEÖ890 Tez
-
Yüksek Lisans OTZ502 Uygulamalı Davranış Analizinde Tek-Denekli Araştırmalar
-
Doktora UEÖ902 Uzmanlık Alan Dersi
-
Lisans GPC355 Special Education
-
Yüksek Lisans ARY520 Tek-Denekli Araştırma Yöntemleri
-
Yüksek Lisans OTZ790 Tez
-
Yüksek Lisans OTZ702 Uzmanlık Alan Dersi
-
Yüksek Lisans UYGULAMALI DAVRANIŞ AAALİZİNDE TEK-DENEKLİ ARAŞTIR
-
Yüksek Lisans YANLIŞSIZ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
-
Doktora Tek-Denekli Araştırmalar
-
Gelişim yetersizliği olan bireylere güvenlik becerileri öğretim programı tasarlanması ve uygulanması
Tekin İftar E. (Danışman)
N.ŞİRİN(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Otizm Spektrum Bozukluğu olan çocuklara toplumsal uyarı işaretlerinin öğretiminde eşzamanlı ipucuyla öğretim uygulamasının etkililiği
Tekin İftar E. (Danışman)
R.CEREN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Tele-sağlık uygulamalarının aile davranışları ve otizm spektrum bozukluğu olan çocukların hedef davranışları üzerindeki etkileri
Tekin İftar E. (Danışman)
F.TURGUT(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Kuramdan uygulamaya lider öğretmenlik uygulaması: Lider özel eğitim öğretmenlerinin genel eğitim öğretmenlerinin mesleki gelişimlerine ve kaynaştırma öğrencilerinin başarılarına olan etkisi
Tekin İftar E. (Danışman)
O.AYDIN(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuğa sahip annelere sunulan koçluk uygulamalarının annelerin öğretim becerilerini ve çocuklarının güvenlik becerilerini edinmeleri üzerindeki etkisi
Tekin İftar E. (Danışman)
D.TAVUKÇU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara meslek isimlerinin öğretiminde yapılandırılmış ve gömülü öğretimle sunulan ayrık denemelerle öğretim uygulamalarının etkililikleri ve verimlilikleri
Tekin İftar E. (Danışman)
F.GÜNEŞ(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Otizm spektrum bozukluğu olan çocukların ebeveynlerine sunulan koçluk uygulamalarının ebeveynlerin öğretim becerileri ve çocuklarının iletişim becerileri üzerindeki etkileri
Tekin İftar E. (Danışman)
H.BİLMEZ(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Experiences and knowledge of Turkish siblings regarding autism spectrum disorder
Tekin İftar E. (Danışman)
A.AWWAD(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Mesleki gelişim: Genel eğitim öğretmenlerinin öğretmenlik becerileri ve gelişimsel yetersizliği olan öğrencilerinin akademik becerileri üzerindeki etkileri
Tekin İftar E. (Danışman)
Ü.EMRE(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Kardeşler aracılığıyla sunulan sosyal öyküler: Bir koçluk uygulaması örneği
Tekin İftar E. (Danışman)
Y.Gizem(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Uzaktan koçluk uygulamasının otizm spektrum bozukluğu olan öğrencilerle çalışan okul öncesi öğretmenlerinin öğretim becerileri ve öğrencilerin öğrenme düzeyleri üzerindeki etkililiği
Tekin İftar E. (Danışman)
A.TUNÇ(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Otizm spektrum bozukluğuna sahip çocuğu olan annelere sunulan koçluk uygulamalarının annelerin öğretim becerilerini ve çocukların ortak dikkate tepki verme becerilerini edinmeleri üzerindeki etkileri
ELİF T. İ. (Danışman)
A.GICI(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Koçluk içeren ve içermeyen web-tabanlı mesleki gelişim uygulamalarının otizmli öğrencilerle çalışan öğretmenlerin öğretim becerilerini ve öğrencilerinin güvenlik becerilerini edinmeleri açısından karşılaştırılması
Tekin İftar E. (Danışman)
H.DENİZ(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Ayırt etme öğretiminin otizm spektrum bozukluğu olan çocukların gözleyerek öğrenme becerisini öğrenmeleri üzerindeki etkililiği
Tekin İftar E. (Danışman)
E.CÖMERTPAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Ortaokul öğretmenlerine sunulan hibrit koçluk uygulamasının kaynaştırma eğitiminde öğretmen davranışları ve öğrencilerin akademik kazanımları üzerindeki etkileri
Tekin İftar E. (Danışman)
A.FİDAN(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Otizm spektrum bozukluğu olan bireylere Matematik becerilerinin öğretimi: Tek-denekli araştırmalarda betimsel ve meta analiz
Tekin İftar E. (Danışman)
O.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Otizmli çocuklara sosyal becerilerin öğretiminde anneler tarafından hazırlanarak sunulan sosyal öykü ve video modelle öğretim uygulamalarının karşılaştırılması
ELİF T. İ. (Danışman)
Ç.ACAR(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Otizm spektrum bozukluğu olan bireylere güvenlik becerilerinin öğretimine ilişkin anne-babaların, öğretmenlerin ve öğretim üyelerinin görüş ve önerileri
Tekin İftar E. (Danışman)
N.ŞİRİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara ortak dikkate tepki verme becerisinin öğretimi
Tekin İftar E. (Danışman)
H.BİLMEZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Öğretmen adayları tarafından yüksek ve düşük uygulama güvenirliği ile sunulan sabit bekleme süreli öğretimin etkililik ve verimliliklerinin karşılaştırılması
Tekin İftar E. (Danışman)
A.FİDAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Sınıfında özel gereksinimli öğrenci olan okul öncesi öğretmenlerinin öğretmen yardımcısının rol ve sorumlulukları hakkındaki görüşleri
Tekin İftar E. (Danışman)
B.GÖRGÜN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Ailelerce sunulan sosyal öykülerin otistik spektrum bozukluğu olan ergenlerin sosyal becerilerine etkileri
Tekin İftar E. (Danışman)
S.OLÇAY(Öğrenci), Doktora, 2012 -
Otistik çocuklara kötü niyetli yabancı kişilerin kaçırma girişimlerinden kaçınmayı öğretme
Tekin İftar E. (Danışman)
N.AKMANOĞLU(Öğrenci), Doktora, 2008 -
Kaynaştırma uygulaması yapılan ilköğretim okuluna devam eden normal gelişim gösteren öğrencilerin kaynaştırma uygulamasına ilişkin görüşleri
Tekin İftar E. (Danışman)
C.TURHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Arkadaşlık becerilerini geliştirme programının özel gereksinimi olan ve olmayan okul öncesi çocuklarının sosyal etkileşimlerine etkisi
ELİF T. İ. (Danışman)
L.ÖZAYDIN(Öğrenci), Doktora, 2006 -
Otistik özellikler gösteren çocuklara zincirleme serbest zaman becerilerinin öğretiminde sabit bekleme süreli öğretimin ve eşzamanlı ipucuyla öğretimin gömülü öğretimle sunulmasının etkililik ve verimliliklerinin karşılaştırılması
Tekin İftar E. (Danışman)
O.KURT(Öğrenci), Doktora, 2006 -
Zihin özürlü ergen kız öğrencilere market üzerinde menstüral bakım becerisinin kazandırılmasında davranış öncesi ipucu ve sınamayla öğretimin etkileri
Tekin İftar E. (Danışman)
G.ERSOY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Akranlar tarafından kullanılan sabit bekleme süreli öğretimin gelişimsel geriliği olan öğrencilere tanıtıcı levhaların öğretimi üzerindeki etkililiği
Tekin İftar E. (Danışman)
S.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
Zihin özürlü çocuklara adı söylenen mesleğe ait resmi seçme becerisinin öğretiminde eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkililiği
Tekin İftar E. (Danışman)
O.SENAİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2001