SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Teaching Math Skills to Individuals with Autism Spectrum Disorder: A Descriptive and Meta-Analysis in Single Case Research Designs
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.21, sa.2, ss.383-426, 2020 (ESCI)
Bilimsel-Dayanaklı Uygulamaları Belirlemede “Tek-Denekli Deneysel Araştırmaların Niteliksel Göstergeleri” Yönergesi’nin Matematik Becerileri Öğretimi Örneğinde Ele Alınışı
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.20, sa.3, ss.597-628, 2019 (Hakemli Dergi)
Explanation of "Quality Indicators of Single-Subject Experimental Research Studies" Rubric Using Studies Focused on Teaching Mathematics Skills
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.20, sa.3, ss.597-628, 2019 (ESCI)
Increasing instructional efficiency when using simultaneous prompting procedure in teaching academic skills to students with autism spectrum disorders
International Electronic Journal of Elementary Education
, cilt.9, sa.2SpecialIssue, ss.451-472, 2016 (Scopus)
Otizm spektrum bozukluğu tanısı olan bireyler için sosyal öykülerin kullanımı
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.13, sa.2, ss.1-24, 2012 (Hakemli Dergi)
Enhancing instructional efficiency through generalization and instructive feedback
International Journal of Special Education
, cilt.28, ss.147-158, 2008 (Scopus)
Zihin Özürlü Bireylere Yiyecek Hazırlama Becerinin Öğretimiyle İlgili Alan Yazın Taraması
PRUEBAS
, cilt.4, sa.2, ss.1-12, 2003 (Hakemli Dergi)
Zihin özürlü bireylere yiyecek hazırlama becerilerinin öğretimiyle ilgili alanyazın taraması
Özel Eğitim Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.1-12, 2003 (Hakemli Dergi)
The effects of simultaneous prompting on teaching expressively identifying the objects An instructive feedback study
International Journal of Disability, Development and Education
, cilt.50, sa.2, ss.149-167, 2003 (Hakemli Dergi)
Using constant time delay to teach leisure skills to children with developmental disabilities
Mexican Journal of Behavior Analysis
, cilt.27, ss.337-362, 2001 (Hakemli Dergi)
Karşılaştırmalı Tek Denekli Araştırma Modelleri
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.2, ss.1-12, 2000 (Hakemli Dergi)
Yanlışsız öğretim yöntemleri
Özel Eğitim Dergisi
, cilt.2, ss.87-102, 1999 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The effects of the web-based training portal on parental skills to deliver social stories and acquisition of safety skills by their children with autism spectrum disorder (ASD)
Uluslararası Davranış Analizi Birliği’nin (ABAI) 50. Yıllık Konferansı, Philadelphia, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 27 Mayıs 2024
The effects of the web-based training portal on parental skills to deliver behavioral skill training and acquisition of safety skills by their children with autism spectrum disorder (ASD
Uluslararası Davranış Analizi Birliği’nin (ABAI) 50. Yıllık Konferansı, Philadelphia, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 27 Mayıs 2024
Evaluation of web-based training model for training parents to deliver safety skills instruction.
Uluslararası Davranış Analizi Birliği’nin (ABAI) 50. Yıllık Konferansı, Philadelphia, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 27 Mayıs 2024
The opinions and experiences of parents of children with autism spectrum disorder regarding safety teaching.
Uluslararası Davranış Analizi Birliği’nin (ABAI) 17. Yıllık Otizm Konferansı, San Diego, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 21 Şubat 2023
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ÇOCUĞA SAHİP ANNE-BABALARIN ÇOCUKLARINA GÜVENLİK BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN DENEYİMLERİNİN VE GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
32. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2022
Öğretmen ve Aile Yüz Yüze ve Uzaktan Eğitiminde Etkili Uygulamalar
10. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Türkiye, 18 Aralık 2020
Otizm spektrum bozukluğu olan çocukların ebeveynlerine sunulan koçluk uygulamalarının ebeveynlerin öğretim becerileri ve çocuklarının iletişim becerileri üzerindeki etkileri
Özel Eğitim Kongresi, Bursa, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020
Mesleki gelişim: Genel eğitim öğretmenlerinin öğretmenlik davranışları ve gelişimsel yetersizliği olan öğrencilerinin akademik becerileri üzerindeki etkileri
30. Ulusal Özel Eğitin Kongresi, Bursa, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara meslek isimlerinin öğretiminde yapılandırılmış ve gömülü öğretimle sunulan ayrık denemelerle öğretim uygulamalarının etkililikleri ve verimlilikleri
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bursa, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020
Power of two: Sibling to sibling teaching for teaching social skills to children with autism.
Association for Behavior Analysis International, Washington, Kiribati, 23 - 25 Mayıs 2020
Otizm spektrum bozukluğu olan bireylere yönelik güvenlik becerilerinin öğretimi çalışmalarının kapsamlı değerlendirilmesi ve meta analizi
29. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Aydın, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara güvenlik becerilerinin öğretiminde sosyal öykü ve video modelle öğretim uygulamalarının etkililik ve verimlilikleri
9. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Aydın, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019
Öğretmen yardımcılarının mesleki gelişimini hedefleyen koçluk uygulaması çalışmalarının betimsel ve meta-analizi
29. ULUSLARARASI KATILIMLU ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, 6 - 09 Kasım 2019
Efficacy of two web-based Professional development strategies: Teachers’ and students’ outcomes.
The Association fort he Behavior Analysis’in 45. Yıllık Kongresi, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 27 Mayıs 2019
Comprehensive review and meta-analysis of safety skills instruction to individuals with autism spectrum disorder
Association for Behavior Analysis 13. Autism Konferansı, San-Francisco, Kostarika, 18 - 21 Ocak 2019
Efficacy of social stories and video modelling in teaching safety skills to children with autism
Association for Behavior Analysis 13. Autism Konferansı, San Fransisco, CA, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Ocak 2019
Özel gereksinimli öğrencilere eğitim sunan öğretmenlerin mesleki gelişiminde öğretmen koçluğu yaklaşımı ve üç farklı uygulama örneği
28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarda ayırt etme öğretiminin gözleyerek öğrenme becerisinin öğretimi üzerindeki etkileri
27. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Matematik Becerilerinin Öğretimi: Tek-denekli Araştırmalarda Betimsel ve Meta Analiz
Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 8 - 10 Kasım 2017
Bilimsel Dayanaklı Uygulamaları Belirlemede “Tek-denekli Deneysel Araştırmaların Niteliksel Göstergeleri’’ Yönergesinin Kullanımı: Matematik Becerilerinin Öğretiminde Örneklerle Açıklanması
Uluslararası Katılımlı 27.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 8 - 10 Kasım 2017
Zihin yetersizliği olan bireylere güvenlik becerilerinin öğretimi: Kapsamlı betimsel analiz.
27. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017
The global impact of international collaboration on evidence based practices
Teacher Education Conference 2016, Lexington Kentucky, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 12 Kasım 2016
Otizmli Çocuklara Sosyal Becerilerin Öğretiminde Anneler Tarafından Hazırlanarak Sunulan Sosyal Öykü ve Video Modelle Öğretim Uygulamalarının Karşılaştırılması
26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016
The social validity of joint attention intervention to children with aurism spectrum disorders
The Association for the Behavior Analysis 41st Annual Convention, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 22 - 26 Mayıs 2015
Comparison of the efficacy of parent generated and delivered social stories and videomodeling in teaching prosocial skills to children with ASD
The Association for the Behavior Analysis 41st Annual Convention, 22 - 26 Mayıs 2015
Establishing ABA services where none exist
The Association for the Behavior Analysis 41st Annual Convention, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 22 - 26 Mayıs 2015
Comparison of the effecacy of parent generated and delivered social stories and videomodeling in teaching prosocial skills to children with ASD
41st Annual Convention, 22 - 24 Mayıs 2015
Otizm Spektrum Bozukluğu OSB Olan Bir Çocuğa Özbakım Becerilerinin Öğretiminde iPad Aracılığıyla Sunulan Video ile Model Olmanın Etkililiği
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2014
The EffectS of iPad Based Video Modelling For Teaching Self Care Skills to a Child With Autism Spektrum Disorders
“ABAI’s 40th Annual Convention” Uygulamalı Davranış Analizi 40. Yıllık Toplantısı Konferans Programı, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 22 Mayıs 2014
A comparison of simultaneous prompting procedure with high and low treatment
The Association for Behavior Analysis International’s 2013, 06 Aralık 2013
The effectiveness and efficiency of simultaneous prompting and graduated guidance in teaching discrete skills to children with autism
5. ABA Otizm Kongresi, Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 28 Ocak 2011, ss.1
Videoyla model olma ve canlı model olmanın otistik çocuklara zincirleme becerilerin öğretimindeki etkililik ve verimlilikleri
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010
Otistik çocuklara kötü niyetli yabancı kişilerin kendilerini kaçırma girişimlerinden kaçınmayı öğretme
18. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008
Can children with autism learn to protect themselves from the lures of strangers
Association for Behavior Analysis International, 34th Annual Convention, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Mayıs 2008
Effectiveness of simultaneous prompting in small group: the opportunity of acquiring non-target skills through observational learning and ınstructive feedback
32. Annual Association for Behavior Analysis (ABA), 26 - 30 Mayıs 2006
Practice and research with children with developmental disabilities in Turkey
TASH Conference, 9 - 12 Kasım 2005
Gelişimsel gerilik gösteren öğrencilere eşzamanlı ipucuyla öğretimin küçük grup düzenlemesiyle sunulmasının etkililiği
14. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2003
Instructive Feedback: Can Students Learn Extra Information Which Are Not Directly Taught?
Uluslararası Özel Eğitim Konferansı, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Haziran 2001
Kitap & Kitap Bölümleri
Uygulamalı davranış analizi: Tanım, Tarihçe ve Özellikleri
Uygulamalı Davranış Analizi, Elif Tekin-İftar, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.3-40, 2017
Otizm spektrum bozukluklarına yönelik program örnekleri
Otizm spektrum bozukluğu olan çocukların eğitimleri, Elif Tekin-Iftar, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.237-264, 2017
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Öğretimi
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar ve Eğitimleri, TEKİN İFTAR ELİF, Editör, VİZE YAYINCILIK, ss.264-326, 2017
Otizm Spektrum Bozukluğuna Yönelik Program Örnekleri
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar ve Eğitimleri, Elif Tekin-İftar, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.237-263, 2016
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Öğretimi
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar ve Eğitimleri, Elif Tekin-İftar, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.265-319, 2016
Uygulamalı Davranış Analizi: Tanım, Tarihçe ve Özellikleri
Uygulamalı Davranış Analizi, Elif Tekin İftar, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.3-40, 2016
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Aileleri: Aileleri Anlama ve İşbirliği Kurma
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar ve Eğitimleri, Elif Tekin-İftar, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.523-554, 2016
Veri Toplama
Uygulamalı Davranış Analizi, Elif Tekin-İftar, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.99-144, 2016
Özel Eğitimde Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Vize Yayıncılık, Ankara, 2013
Eğitim ve Davranış Bilimlerinde Tel Denekli Araştırmalar
Türk Psikologlar Derneği, 2012
Çoklu Yoklama Modelleri
Eğitim ve Davranış Bilimlerinde Tek Denekli Araştırmalar, Tekin-İftar, Elif, Editör, Türk Psikologlar Derneği, Ankara, ss.217-254, 2012
Tek denekli Araştırma Yöntemleri
Türk Psikologlar Derneği, 1997