-
2022 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ, ZİHİN ENGELLİLER ANABİLİM DALI
-
2012 - 2022 Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ, ZİHİN ENGELLİLER ANABİLİM DALI
-
2025 - Devam Ediyor Merkez Müdür Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, BİLGİSAYAR ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ
-
2019 - Devam Ediyor Staj Komisyonu Üyesi
Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ DEKANLIK
-
2016 - Devam Ediyor Engelli Öğrenciler Birimi Danışma Kurulu Üyesi
Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ, ZİHİN ENGELLİLER ANABİLİM DALI
-
2023 - 2025 Enstitü Müdür Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ
-
2021 - 2025 Birim Kalite Komisyonu Üyesi
Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ
-
2016 - 2025 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ
-
2016 - 2025 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ, ZİHİN ENGELLİLER ANABİLİM DALI
-
2016 - 2025 Birim sorumlusu
Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ, ZİHİN ENGELLİLER ANABİLİM DALI
-
2019 - 2024 Program Koordinatör Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ DEKANLIK
-
2009 - 2012 Özel Eğitim Öğretmeni
Özel İlk Bursa Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi, Özel Eğitim Öğretmeni
-
2008 - 2009 Eğitim Koordinatörü ve Özel Eğitim Öğretmeni
Özel Can Hayat Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi, Eğitim Koordinatörü ve Özel Eğitim Öğretmeni
-
2005 - 2008 Zİhin Engelliler Sınıf Öğretmeni
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Zİhin Engelliler Sınıf Öğretmeni
-
Özel gereksinimli bireylere bakım verenlerin COVİD-19 sürecindeki deneyimleri
Kurnaz E. (Eş Danışman), Yanardağ M.
G.TÜRKOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022
-
Ulusal Medikal Kurtarma Ekibinin (UMKE) afet ve acil durumlarda özel gereksinimli bireylere müdahale sürecinin belirlenmesi
Kurnaz E. (Eş Danışman), Yanardağ M.
Ö.FARUK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Otizm spektrum bozukluğu olan bireylerde ortak dikkat becerilerinin öğretimine ilişkin öğretmenlerin deneyim ve görüşleri