-
2023 - 2026 İnme Sonrası Disfajisi Olan Bireylerde Transkraniyal Manyetik Stimülasyonla Kombine McNeill Disfaji Terapi Programının Etkililiği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Tadıhan Özkan E. (Yürütücü), Şimşek K. N.
-
2022 - 2025 LSVT®LOUD Terapi Programının Dizartrili Hastalarda Ses Yüksekliği Üzerine Etkililiğinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Tadıhan Özkan E. (Yürütücü), Kıncal İ.
-
2023 - 2023 Nörojenik Bozukluklarda Dil ve Konuşma Terapistlerinin Eğitimi: İletişim ve Yutma Bozukluklarında Uzmanlık ve Farkındalık Geliştirme
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Özcebe E., Özdemir R. S., Konrot A. K., Topbaş S. S., Esen Aydınlı F., Akın Şenkal Ö., et al.
-
2016 - 2017 Erken Sözcük Gelişimi Adlandırma Materyali ile Dil Bozukluğu olan ve olmayan 3:0- 4:11 yaş çocuklarının Ürettiği Sözcüklerin Belirlenmesi, Yayın ve Araştırma Teşvik Projesi, PROJE NO 1605S295
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
TUNÇER A. M., MAVİŞ İ. (Yürütücü), TADIHAN ÖZKAN E.
-
2013 - 2016 Kosova Cumhuriyeti nde Dil ve Konuşma Bozukluğu Olan Bireylere Yönelik Değerlendirme Tanılama ve Terapi Hizmetlerinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
TUNÇER A. M., TOĞRAM B. (Yürütücü), TADIHAN ÖZKAN E.
-
2014 - 2015 SES BOZUKLUKLARININ DEĞERLENDİRİLMESİNDE KULLANILAN OBJEKTİF VE SUBJEKTİF SES ANALİZ YÖNTEMLERİ ARASINDAKİ KORELASYONUN ARAŞTIRILMASI
-
2009 - 2013 TÖDİL-özgül dil bozukluğu Türkiye projesi: anadili Türkçe olan tekdilli ve ikidilli okulöncesi ve ilköğretim çağı(2:0-9:0 yaş) çocuklarında özgül dil bozukluğunu ölçme ve değerlendirme çalışması