Yayınlar & Eserler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Basılı Reklamlarda Görsel Dikkat: Reklam Görsellerinin Göz İzleme Çalışması

2. Uluslararası Kültürel Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Konferansı, Midilli, Yunanistan, 13 - 15 Haziran 2019

Yeni Medya Sanat, Sanatın Yeni Dili Kodla Sanat

ICUHTA International Congress of Usage of High Technology In Arts, 19 - 20 Nisan 2018

Yeni Gerçeklik, Yeni Sanat Artırılmış Gerçeklik ve Sanat

ICUHTA International Congress of Usage of High Technology In Arts, 19 - 20 Nisan 2018

Use of Twitter During and After Non Critical Natural Events The Case of Eskisehir Earthquake 19 September 2015

İstanbul Gelişim University 2nd International New Media Conference, İstanbul, Türkiye, 21 Nisan 2016, ss.119-131

Kitap & Kitap Bölümleri

Veri Görselleştirme Sanatı

Yeni Medya Sanatı, Doç. Ebru Selcan Baranseli Arslan, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.93-111, 2022

Görsel - Sözel Metafor Kullanımı

Reklamda Yaratıcılık ve Yazarlık, Prof. Dr. R. Ayhan Yılmaz, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.58-74, 2015

Marka İletişimi Uygulamalarında Gazete ve Dergi

Marka İletişimi Tasarımı ve Uygulamaları, Prof. Dr. Aydın Ziya Özgür, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.118-149, 2013

Marka İletişimi Uygulamalarında Açıkhava, Satış Yeri Reklam Uygulamaları (P.O.P), Doğrudan Postalama, Sinema, Sponsorluk ve Fuar

Marka İletişimi Tasarımı ve Uygulamaları, Prof. Dr. Aydın Ziya Özgür, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.188-217, 2013

Metrikler

Yayın

9