Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Basılı Reklamlarda Görsel Dikkat: Reklam Görsellerinin Göz İzleme Çalışması
2. Uluslararası Kültürel Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Konferansı, Midilli, Yunanistan, 13 - 15 Haziran 2019
Yeni Medya Sanat, Sanatın Yeni Dili Kodla Sanat
ICUHTA International Congress of Usage of High Technology In Arts, 19 - 20 Nisan 2018
Yeni Gerçeklik, Yeni Sanat Artırılmış Gerçeklik ve Sanat
ICUHTA International Congress of Usage of High Technology In Arts, 19 - 20 Nisan 2018
Use of Twitter During and After Non Critical Natural Events The Case of Eskisehir Earthquake 19 September 2015
İstanbul Gelişim University 2nd International New Media Conference, İstanbul, Türkiye, 21 Nisan 2016, ss.119-131
Kitap & Kitap Bölümleri
Veri Görselleştirme Sanatı
Yeni Medya Sanatı, Doç. Ebru Selcan Baranseli Arslan, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.93-111, 2022
Görsel - Sözel Metafor Kullanımı
Reklamda Yaratıcılık ve Yazarlık, Prof. Dr. R. Ayhan Yılmaz, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.58-74, 2015
Marka İletişimi Uygulamalarında Gazete ve Dergi
Marka İletişimi Tasarımı ve Uygulamaları, Prof. Dr. Aydın Ziya Özgür, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.118-149, 2013
Marka İletişimi Uygulamalarında Açıkhava, Satış Yeri Reklam Uygulamaları (P.O.P), Doğrudan Postalama, Sinema, Sponsorluk ve Fuar
Marka İletişimi Tasarımı ve Uygulamaları, Prof. Dr. Aydın Ziya Özgür, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.188-217, 2013