Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 4

1. Basılı Reklamlarda Görsel Dikkat: Reklam Görsellerinin Göz İzleme Çalışması

2. Uluslararası Kültürel Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Konferansı, Midilli, Yunanistan, 13 - 15 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2. Yeni Medya Sanat, Sanatın Yeni Dili Kodla Sanat

ICUHTA International Congress of Usage of High Technology In Arts, 19 - 20 Nisan 2018

3. Yeni Gerçeklik, Yeni Sanat Artırılmış Gerçeklik ve Sanat

ICUHTA International Congress of Usage of High Technology In Arts, 19 - 20 Nisan 2018

4. Use of Twitter During and After Non Critical Natural Events The Case of Eskisehir Earthquake 19 September 2015

İstanbul Gelişim University 2nd International New Media Conference, İstanbul, Türkiye, 21 Nisan 2016, ss.119-131, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 4

1. Veri Görselleştirme Sanatı

Yeni Medya Sanatı, Doç. Ebru Selcan Baranseli Arslan, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.93-111, 2022

2. Görsel - Sözel Metafor Kullanımı

Reklamda Yaratıcılık ve Yazarlık, Prof. Dr. R. Ayhan Yılmaz, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.58-74, 2015

3. Marka İletişimi Uygulamalarında Gazete ve Dergi

Marka İletişimi Tasarımı ve Uygulamaları, Prof. Dr. Aydın Ziya Özgür, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.118-149, 2013

4. Marka İletişimi Uygulamalarında Açıkhava, Satış Yeri Reklam Uygulamaları (P.O.P), Doğrudan Postalama, Sinema, Sponsorluk ve Fuar

Marka İletişimi Tasarımı ve Uygulamaları, Prof. Dr. Aydın Ziya Özgür, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.188-217, 2013
Metrikler

Yayın

10