-
2024 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
-
2013 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
-
2018 - 2018 Merkez Müdürü
Anadolu Üniversitesi, YURT DIŞI TÜRKLER UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
-
2015 - 2018 Merkez Müdür Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, YURT DIŞI TÜRKLER UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
-
2014 - 2018 Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi
Anadolu Üniversitesi, YURT DIŞI TÜRKLER UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
-
Doktora
TEZ 900 Tez B Grubu
ALÖ 625 Dilbilimde Güncel Kuramlar
ALÖ 602 DİL-KÜLTÜR İLŞKİLERİ
ALÖ 601 DİL-KÜLTÜR İLŞKİLERİ
-
Yüksek Lisans
ALÖ 533 Dil İlşkileri ve Düzenek Değiştirme
ALÖ 518 KURUMSAL SÖYLEM
ALÖ 533 Dil İlşikileri ve Düzenek Değiştirme
ALÖ 527 Uygulamalı Dilbilim ve Dil Öğretimi
ALÖ 483 Edimbilim
-
Lisans
ALÖ 341 Almanca Dil Becerilerinin Öğretimi I
ALÖ 345 Edimbilimi ve Yabancı Dil Öğretimi
ALÖ 442 Almanca Öğretiminde Makro Öğretim Uygulamaları
ALÖ 443 Öğretmenlik Uygulaması I
ALÖ 133 Okuma Becerileri I
ALÖ 134 Almanca Okuma Becerileri II
ALÖ 328 Almanca Dil Becerilerinin Öğretimi II
İLT 326 AVRUPA İLETİŞİM SEMİNERLERİ
THU 205 Topluma Hizmet Uygulamaları
ALÖ 113 OKUMA BECERİLERİ
ÖMB 302 Özel Öğretim Yöntemleri
ÖMB 301 Özel Öğretim Yöntemleri
ALÖ 114 OKUMA BECERİLERİ
ALÖ 409 MİKRO ÖĞRETİM
ALÖ 321 Sınıf İçi Söylemler
ALÖ 322 SINIF İÇİNDEKİ SÖYLEMLER
ALÖ 406 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
ALÖ 221 KURUM DİLİ
ÖMB 302 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II
ALÖ 115 YAZMA BECERİLERİ
ÖMB 301 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I
ALÖ 321 SINIF İÇİNDEKİ SÖYLEMLER
ÖMB ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I
ÖMB 407 OKUL DENEYİMİ
ALÖ 408 MAKRO ÖĞRETİM
ALÖ 408 Makro Öğretim
ALÖ 321 Sınıf İçindeki Söylemler
ÖMB 407 Okul Deneyimi
ALÖ 113 OKUMA BECERİLERİ
ALÖ 114 OKUMA BECERİLERİ
ALÖ 409 Mikro Öğretim
ALÖ 406 Öğretmenlik Uygulaması
ALÖ 322 Sınıf İçindeki Söylemler
ALÖ 214 Almanca Öğretiminde Yaklaşımlar II
ALÖ 115 Yazma Becerileri
ALÖ 111 Sözlü İletişim Becerisi
ALM 162 ALMANCA II
ALM 262 ALMANCA IV
Turizm Almancası
-
Typen und Funktionen der reparativen sprachlichen Handlungen im Fremdsprachenunterricht
Karasu G. (Danışman)
Ç.Karabayır(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Übersetzungsstrategien und ihre Rolle im DaF-Unterricht: Eine empirische Untersuchung am Beispiel der Anadolu Universität an der Fakultät für Tourismus
Karasu G. (Danışman)
-
Die Rolle der Kultur im DaF-Unterricht
Karasu G. (Danışman)
T.Akıllılar(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Einsatz der Redewendungen im handlungsorientierten DAF-Unterricht: Eine Analyse aus der Sicht des symbolischen Interaktionismus
Karasu G. (Danışman)
İ.ARAS(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Sprechängste im DaF- Unterricht durch Sprechaktivitäten abbauen:Eine Aktionsforschung an der Eskişehir Osmangazi Universität
Karasu G. (Danışman)
M.ATLIHAN(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Feststellung der Bereitschaft der DaF-Lehramtsstudierenden zur Lernerautonomie: Eine Studie zur Entwicklung und Anwendung einer Skala
Karasu G. (Danışman)
Y.EMRE(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Blended learning und ihre Anwendungsmöglichkeiten in den Lehrwerken im DaF-Unterricht
Karasu G. (Danışman)
Ç.GÜRSEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018