Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
MyStorybook Sitesinin Almancanın Yabancı Dil Olarak Öğretimindeki Yazma Becerisine İlişkin Öğrenci Görüşleri
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY
, cilt.11, sa.4, ss.248-258, 2023 (Hakemli Dergi)
Schreibkompetenz Angehender Deutschlehrer bei der Erstellung eines Wissenschaftlichen Textes
Anadolu University Journal of Education Faculty AUJEF
, cilt.7, sa.1, ss.246-261, 2023 (Hakemli Dergi)
Symbolischer Interaktionismus und die Bildung der Identität mit der Fremdsprache
DİYALOG. Interkulturelle Zeitschrift für Germanistik
, cilt.0, sa.2, ss.694-714, 2021 (Hakemli Dergi)
Uzaktan Eğitim ve Yabancı Dil Öğrenme Özerkliği
DİYALOG. Interkulturelle Zeitschrift für Germanistik
, cilt.7, sa.2, ss.321-334, 2019 (Hakemli Dergi)
Kooperatives und Kreatives Schreiben am Computer Untersuchung zur Textproduktion in der Fremdsprache
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.167-169, 2013 (Hakemli Dergi)
Sınıf İçi Söylemlerde Dilsel Davranış Olarak Bulmaca Çözme Örnekçesinin Analizi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.2, sa.2, ss.29-42, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Die Lehrwerke für fremdsprachlichen Deutschunterricht im Bereich Tourismus an der Anadolu Universität
Kocaeli Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Batı Dilleri ve Edebiyatları Bölümü. XII Uluslararası Germanistik Kongresi., Kocaeli, Türkiye, 12 Mayıs 2014 - 15 Mayıs 2015, ss.153-163
Kitap & Kitap Bölümleri
Türkiye’de Yabancı Dil Öğretimi
Dorlion Yayınları, Ankara, 2022
Kurum Dili, Eğitim Öğretim Kurumları ve Yabancı Dİl Öğretimi Bağlamında Kurum İçi Söylemlerin İşlevi
Critical Trends In Education, Borys Kholod/Nevide Akpınar Dellal, Editör, LAP Lambert, Beau Bassin, ss.271-296, 2020
Problemlösen beim Wissenstransfer im Klassendiskurs
Ex Oriente Lux: Literaturwissenschaftliche und imagologische Ansaetze, Öztürk Dağabakan, Fatma/ Coşan, Leyla/ Sarı, Ahmet, Editör, Logos Verlag Berlin, Berlin, ss.203-221, 2019
zur Theorie und Praxis: Die Verarbeitung des neuen Wissenselements durch reformulierende Handlungen im DaF-Unterricht
Theory and practice in education. Science, Experience and Knowledge., Nevide Akpınar Dellal, SusanneKoch, Witold Stankowski, Editör, LAP Lambert Academic Publishing, ss.533-547, 2019
Turizm İçin Almanca II [Deutsch für Tourismus II]
Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, 2013