Eğitim Bilgileri
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDoktora
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Fransızca Eğitimi (Dr), Türkiye
2013 - 2018
2013 - 2018Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Fransızca Öğretmenliği (Yl) (Tezli), Türkiye
2007 - 2011
2007 - 2011Lisans Çift Anadal
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, Türkiye
2005 - 2011
2005 - 2011Lisans Çift Anadal
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, Türkiye
Yaptığı Tezler
2018
2018Yüksek Lisans
L'effet du programme erasmus sur la sensibilite interculturelle des futurs enseignants de langue: Usage du carnet de voyage
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Fransızca Öğretmenliği (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriFransızca
Araştırma Alanları
Eğitim
Dil ve Edebiyat
Fransız Dili ve Edebiyatı
İngiliz Dili ve Edebiyatı
Amerikan Kültürü ve Edebiyatı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2019
2019L’effet du programme Erasmus sur la sensibilité interculturelle des futurs enseignants de langue: USage du Carnet de voyage/Erasmus Programının Yabancı Dil Öğretmen Adaylarının Kültürlerarası Duyarlılıklarına Etkisi: Gezi Defteri Kullanımı
ELİBOL H., ASLIM YETİŞ V.
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.22, sa.42, ss.21-40, 2019 (Hakemli Dergi)
2017
2017L’ESTIME DE SOI ET L’APPRENTISSAGE D’UNE LANGUE ETRANGERE : UNE ETUDE AVEC DES APPRENANTS DE FLE
ASLIM YETİŞ V., ELİBOL H.
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.15, sa.1, ss.331-348, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016FRANSIZCA ÖĞRENCİLERİNİN YABANCI DİL KAYGILARININ BENLİK SAYGISI DİL DÜZEYİ VE CİNSİYETE GÖRE İKİ FARKLI ZAMANDA İNCELENMESİ
ASLIM YETİŞ V., ELİBOL H.
AKADEMİK BAKIŞ , sa.54, ss.980-1001, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
2015Teaching Vocabulary Items Using Moodle: Do They Learn Better?
SAVURAN Y., ELİBOL H.
Journal of Media Mass Communication , 2015 (Hakemli Dergi)
2014
2014L interculturalité à travers les méthodes de français Latitudes 1 2 et Alter Ego 1 2
ASLIM YETİŞ V., ELİBOL H.
SYNERGIES TURQUIE , sa.7, ss.179-200, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2017
2017Prospective foreign language teachers Intercultural sensitivity levels: A study with English, French and German language teaching students at Anadolu University.
ELİBOL H., ASLIM YETİŞ V.
Language, Literature and Culture, Floransa, İtalya, 11 - 13 Temmuz 2017
2016
2016Attitudes of Foreign Language Learners Towards Writing Skill A Study on English German and French Preparatory Class Students
ELİBOL H.
International Conference on Humanities and Cultural Studies, Prag, Çek Cumhuriyeti, 6 - 10 Ekim 2016
2016
2016Benlik Saygısı ve Dil öğrenimi Fransızca Yabancı Dil Öğrencileriyle Bir Çalışma
ASLIM YETİŞ V., ELİBOL H.
17. Uluslararası AMSE-AMCE-WEAR Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016
Kitap & Kitap Bölümleri
2022
2022Le Français du Tourisme /Turizm İçin Fransızca
Yılmaz Güngör Z., Ercanlar M., Dündar A. E., Dündar O. İ., Aydoğu C., Aslım Yetiş V., et al.
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, 2022
Desteklenen Projeler
2023 - 2025
2023 - 2025İki Dilli Türk Çocukları için Türkçe ve Türk Kültürü Dersine Yönelik Öğretim Programının Değerlendirilerek Geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Karadağ N. (Yürütücü), Elibol H.
2021 - 2023
2021 - 2023Specially Digitalised (Special Learning Disability)
Erasmus Projesi
Bozkurt A. (Yürütücü), Şenocak D., Bozkuş Genç G., Sani Bozkurt S., Öztürk H., Şahin V., et al.
2021 - 2023
2021 - 2023Sustainability in Education / Eğitimde Sürdürülebilirlik
Erasmus Projesi
Bozkurt A. (Yürütücü), Sani Bozkurt S., Uçar H., Elibol S., Elibol H.
2015 - 2019
2015 - 2019Erasmus Programının Yabancı Dil Öğretmen Adaylarının Kültürlerarası Duyarlılıklarına Etkisi Anadolu Üniversitesi öğrencileri üzerine bir çalışma
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ELİBOL H., ASLIM YETİŞ V. (Yürütücü)
2014 - 2015
2014 - 2015