Eğitim Bilgileri
2009 - 2015
2009 - 2015Doktora
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Uzaktan Eğitim (Dr), Türkiye
2006 - 2008
2006 - 2008Yüksek Lisans
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli), Türkiye
2002 - 2006
2002 - 2006Lisans
Süleyman Demirel Üniversitesi, Burdur Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr. (İö), Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Doktora
Açıköğretim Fakültesi Sosyal Bilimler Önlisans Programının değerlendirilmesi ve geliştirilmesine yönelik öneriler
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Uzaktan Eğitim (Dr)
2008
2008Yüksek Lisans
Öğrenme stillerine göre düzenlenen beyin temelli öğrenme uygulaması
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Açık ve Uzaktan Öğrenme
Eğitim Programları ve Öğretim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME BÖLÜMÜ
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorYrd. Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, UZAKTAN ÖĞRETİM BÖLÜMÜ
2015 - 2017
2015 - 2017Öğretim Görevlisi Dr.
Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ
2009 - 2015
2009 - 2015Öğretim Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ
Yönetimsel Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDekan Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi
2015 - 2017
2015 - 2017Fakülte Sekreteri
Anadolu Üniversitesi
Makaleler
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (14)
2025
20251. Exploring the Impact of Research Conducted by Turkish Researchers on Open and Distance Learning
Usta İ., Taşçıoğlu H. P., Tuna Y.
Participatory Educational Research , cilt.12, sa.3, ss.217-233, 2025 (Scopus)
2025
20252. Açık ve uzaktan öğrenmede ChatGPT türü yapay zekâ destekli uygulamaların kullanım alanlarının belirlenmesi
Erdem Aydın İ., Çalışkan H., Usta İ.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.666-697, 2025 (TRDizin)
2025
20253. Yapay Zekânın Eğitimde Kullanımı ile İlgili Türkiye'de Yapılan Lisansüstü Tezlerin Bibliyografik Analizi
Uğur S., Usta İ.
Manas Journal of Social Studies
, cilt.14, sa.1, ss.143-163, 2025 (TRDizin)
2022
20224. Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarında Uygulanan Ölçme ve Değerlendirme Sürecine İlişkin Alan Uzmanlarının Görüşleri: Bir Durum Çalışması
Usta İ., Kılınç H., Okur M. R.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.42, sa.1, ss.167-200, 2022 (TRDizin)
2022
20225. Pandemi Sürecinde Öğretmenlerin Uzaktan Eğitim Uygulamalarına Yönelik Bakış Açılarının İncelenmesi
USTA İ., CANDAN A.
ANADOLU AKADEMİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.4, sa.1, ss.1-18, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20216. Doğal Eğitim Sürecinde Birey Tarafından Geliştirilen Psikolojik Savunma Mekanizmaları
KESKİN U., USTA İ.
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.253-266, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20217. The Opinions of Field Experts on Online Test Applications and Test Security During the COVID-19 pandemic
KILINÇ H., OKUR M. R., USTA İ.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.8, sa.4, ss.975-990, 2021 (ESCI, TRDizin)
2019
20198. Küreselleşmenin Eğitimcilere Yansıyan Yönleri: Aktör-Yapı Tartışması Bağlamında Bir Değerlendirme
KESKİN U., USTA İ.
Anadolu Akademi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.1, ss.1-18, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20199. Uzaktan Tezsiz Yüksek Lisans Programlarının Tercih Gerekçelerinin İncelenmesi
USTA İ.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.39, sa.2, ss.817-841, 2019 (TRDizin)
2019
201910. Uzaktan Öğrenenlerin Öğrenme Biçimlerinin İncelenmesi
USTA İ.
Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.4, sa.1, ss.371-384, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201911. Açık ve Uzaktan Öğrenme Dersinin Geliştirilmesine Dönük Alan Uzmanı Görülerinin Belirlenmesi
Usta İ., Yumurtacı O., Özer N.
Turkish Studies - Information Technologies and Applied Sciences
, cilt.14, sa.2, ss.313-330, 2019 (TRDizin)
2019
201912. Açıköğretim Sisteminde Eğitim Amaçlı Radyo Programlarının Geliştirilmesi
KIYIK KICIR G., DEMİR F. N., ÖZAYDEMİR N., ŞAHİN M. D., AKYILDIZ M., DORUK ŞAHİN Ö., et al.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.9-28, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201913. İhtiyaç ve Eğilimler Bağlamında Öğretmenlerin Lisansüstü Eğitimi İçin Çevrimiçi Eğitim Yüksek Lisans Modelinin Tartışılması
USTA İ.
Çanakkale Araştırmaları Türk Yıllığı , cilt.17, sa.26, ss.85-110, 2019 (TRDizin)
2019
201914. Uzaktan Öğrenenlerin Sosyal Medya Kullanımlarına Yönelik Bir Araştırma: AöfAnadolum Örneği - (A Study on The Use of Social Media of Open Education System Students: The Example of AofAnadolum)
Usta İ., Uğur S., Okur M. R., Kuş G.
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.809-828, 2019 (TRDizin)
2019
201915. Uzaktan Öğrenenlerin Açıköğretim Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
USTA İ.
Journal of Strategic Research in Social Science , cilt.5, sa.1, ss.109-122, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201916. Açık ve Uzaktan Öğrenme Dersinin Geliştirilmesine Dönük Eğitim Fakültesi Uzman Görüşlerinin Belirlenmesi
USTA İ., İşcan A., Yiğit B.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , cilt.5, sa.1, ss.37-52, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201917. Uzaktan Öğrenenlerin Sosyal Medya Kullanımlarına Yönelik BirAraştırma: AöfAnadolum Örneği
USTA İ., UĞUR S. Ş., OKUR M. R., KUŞ G.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.27, sa.2, ss.809-822, 2019 (TRDizin)
2018
201818. Açıköğretim Fakültesi Sosyal Bilimler Önlisans Programının Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
USTA İ., HAKAN A. G.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.19, sa.3, ss.2168-2178, 2018 (TRDizin)
2018
201819. Öğretmen Yetiştirme Lisans Programlarındaki Değişim ve Açık ve Uzaktan Öğrenme Dersine Yönelik Öneriler
USTA İ.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , cilt.4, sa.4, ss.58-68, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201820. Kınalızade Ali Efendi ile Thomas Hobbes’un Yönetim Yaklaşımları Üzerine Bir inceleme
KESKİN U., USTA İ.
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.4, sa.1, ss.57-76, 2018 (TRDizin)
2016
201621. ONLINE LEARNING ATTITUDE SCALE: DEVELOPMENT, VALIDITY AND RELIABILITY
USTA İ., UYSAL Ö., OKUR M. R.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.9, sa.43, ss.2215-2222, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201622. Uzaktan Eğitim Kuramlarından Transactional Distance ın Türkçeleştirilmesi
USTA İ.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , cilt.2, sa.3, ss.75-87, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201623. Açıköğretim Öğrencilerinin Kitap Alma Durumları ve Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
AKYILDIZ M., USTA İ., OKUR M. R., KUŞ G.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , cilt.2, sa.3, ss.151-169, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201624. Çevrimiçi Öğrenme Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliği ve Güvenirliği
USTA İ., OKUR M. R., Uysal Ö.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.9, sa.43, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201625. Açık ve Uzaktan Öğrenme ile Yaz Okulu
Uysal Ö., OKUR M. R., USTA İ.
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , cilt.4, sa.45, ss.215, 2016 (Hakemli Dergi)
2014
201426. Examination of the Educational Sciences Questions of the Central Examination which is used for Teacher Assignments in terms of Cognitive Domain Level of the Bloom Taxonomy
USTA İ., OKUR M. R., AYDIN S.
Australian Journal of Basic and Applied Sciences , cilt.8, sa.2, ss.256-264, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. Açık Ve Uzaktan Öğrenme Alanı Uzmanlarının Doktora Sonrası Çalışmalarının Doktora Tez Konuları İle İlişkisi
USTA İ.
VI. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2354-2355, (Özet Bildiri)
2019
20192. Çevrimiçi Öğrenenlerin Uzaktan Eğitime İlişkin Tutumlarının Eğitim Bırakma Gerekçelerine Göre İncelenmesi
USTA İ.
VI. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2019, ss.13, (Özet Bildiri)
2018
20183. Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin Sosyal Medya Algıları ve Kurumsal Bir Sosyal Medya Hesabından Beklentileri AOFANADOLUM Öğreneği
USTA İ., UĞUR S.
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.199, (Özet Bildiri)
2018
20184. Bireysel Öğrenme Malzemesi Olarak Ders Kitaplarının Öğretim Tasarımlarının İncelenmesi
USTA İ., UĞUR S.
ULEAD, 9 - 12 Mayıs 2018
2018
20185. Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin Sosyal Medya Algıları ve Kurumsal Bir Sosyal Medya Hesabından Beklentileri: AOFAnadolum Örneği
UĞUR S., USTA İ.
ULEAD, 9 - 12 Mayıs 2018
2018
20186. XYZ Kuşağının Açık ve Uzaktan Öğrenmedeki Program Tercihleri
USTA İ.
V th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20187. Yükseköğretime Geçişte Yaşanan Değişiklikler ve Adayların Açıköğretim Tercihlerinin İncelenmesi
OKUR M. R., USTA İ.
V th International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2017
20178. Çevrimiçi Öğrenenlerin Grup Oluşturma Tercihleri
USTA İ., KESKİN U.
1. Uluslararası Sosyal, Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2017, ss.345, (Özet Bildiri)
2017
20179. Doğal Eğitim ve Psikolojik Savunma Mekanizmaları Kapsamında Kaan Ertemin Kitaplarının İncelenmesi
KESKİN U., USTA İ.
1. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2017, ss.316-317, (Özet Bildiri)
2017
201710. Çevrim İçi Öğrenenlerin Grup Oluşturma Tercihleri
USTA İ., KESKİN U.
1. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2017, ss.345-346, (Özet Bildiri)
2017
201711. DOĞAL EĞİTİM VE PSİKOLOJİK SAVUNMA MEKANİZMALARI KAPSAMINDA KAAN ERTEM’İN KİTAPLARININ İNCELENMESİ
KESKİN U., USTA İ.
1.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2017, ss.316-317, (Özet Bildiri)
2017
201712. YURTDIŞINDA YAŞAYAN TÜRK VATANDAŞLARININ EĞİTİMİHTİYAÇLARINA YÖNELİK ANADOLU ÜNİVERSİTESİNİN YÜRÜTTÜĞÜ FAALİYETLERİN İNCELENMESİ
USTA İ., OKUR M. R.
TÜRK DÜNYASI STRATEJİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Kasım 2017, ss.164, (Özet Bildiri)
2017
201713. KINALIZADE ALİ EFENDİ İLE THOMAS HOBBES’UN YÖNETİM YAKLAŞIMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
KESKİN U., USTA İ.
Türk Dünyası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Kasım 2017, ss.87, (Özet Bildiri)
2017
201714. Kınalızade Ali Efendi ile Thomas Hobbesun Yönetim Yaklaşımlarının Karşılaştırılması
KESKİN U., USTA İ.
Türk Dünyası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Kasım 2017, ss.227, (Tam Metin Bildiri)
2017
201715. YURTDIŞINDA YAŞAYAN TÜRK VATANDAŞLARININ EĞİTİM İHTİYAÇLARINA YÖNELİK ANADOLU ÜNİVERSİTESİNİN YÜRÜTTÜĞÜ FAALİYETLERİN İNCELENMESİ
OKUR M. R., USTA İ.
Türk Dünyası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Kasım 2017, ss.172, (Özet Bildiri)
2016
201616. Hidden Side of the Open and Distance Learning Staff Development
USTA İ., AYDIN C. H.
AECT 2016 Annual Conference, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 21 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2014
201417. The Software Engineering Life Cycle Approach SELCA Developing Distance Education Milieus
EBY G., OKUR M. R., UYSAL Ö., USTA İ.
SITE 2014--Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, Jacksonville, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Mart 2014, ss.302-306, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2020
20201. “Dünyayı Sınıfa Getirmek” Radyonun Eğitim İşlevi ve Türkiye’de Eğitsel Radyo Programları
DORUK ŞAHİN Ö., KIYIK KICIR G., DEMİR F. N., ŞAHİN M. D., KARADAĞ N., ÖZAYDEMİR N., et al.
Açık ve Uzaktan Öğrenmede Radyonun Yeri, Güzin KIYIK KICIR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-22, 2020
2020
20202. Nejdet
KARADAĞ N., USTA İ.
Temel Bilgi Teknolojileri I, KARADAĞ, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.52-73, 2020
2019
20193. ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENENLERİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN TUTUMLARININ EĞİTİM BIRAKMA GEREKÇELERİNE GÖRE İNCELENMESİ
USTA İ.
Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar-2019/2, Ahmet DÖNGER ve Hacı YILDIZ, Editör, IVPE, Cetinje, ss.80-94, 2019
2016
20164. Quality Standarts and Key Areas of Online Education in European Union
USTA İ., OKUR M. R., Uysal Ö.
Developing Successful Strategies for Global Policies and Cyber Transparency in E-Learning, Gülsün Eby, T. Volkan Yüzer, Simber Atay, Editör, IGI Global, ss.146-168, 2016
2015
20155. Öğretimde Planlama ve Değerlendirme
Karadağ N., Usta İ.
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2015
2015
20156. Temel Bilgi Teknolojileri I
YÜZER T. V., OKUR M. R., AYDIN C. H., MUTLU M. E., KARADAĞ N., USTA İ., et al.
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2015
2015
20157. Nejdet
Karadağ N., Usta İ.
Öğretimde Planlama ve Değerlendirme, KARADAĞ, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.146-163, 2015
2015
20158. Quality Standards and Key Areas of Online Education in European Union
UYSAL Ö., OKUR M. R., USTA İ.
Developing Successful Strategies for Global Policies and Cyber Transparency in E Learning, Gulsun Eby ,T. Volkan Yuzer, Simber Atay , Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.146-167, 2015
Desteklenen Projeler
2020 - 2021
2020 - 2021Ruhsal Engelli Bireyler için Sosyal İçerme Projesi
Diğer Uluslararası Fon Programları
Yıldız G., Cavkaytar A., Usta İ., Şahin Y. L., Özer Ö., Batu E. S., et al.
2019 - 2020
2019 - 2020
Türk Dünyası Bilim, Kültür ve Sanatının Tanıtımında Fiziki ve Sanal Gezilerin Etkilerinin Araştırılması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Sayılır B., Bozkurt F., Usta İ. (Yürütücü), Uğur S.
2019 - 2020
2019 - 2020Anadolu Üniversitesi İlkyardım Atölyesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KOPARAL A. S., KUŞ G. (Yürütücü), EMİR O., UĞUR S., USTA İ.
2018 - 2019
2018 - 2019Açık ve Uzaktan Öğrenmede Etkileşim Merkezi Kullanımının Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
OKUR M. R. (Yürütücü), KUŞ G., USTA İ.
2018 - 2019
2018 - 2019Açık ve uzaktan öğrenmede sosyal sorumluluk kampanyaları: ”90 saniyede anlat” videoları
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
OKUR M. R., TÜRKTARHAN G., KUŞ G. (Yürütücü), DİNÇER G. D., UĞUR S., USTA İ.
2016 - 2017
2016 - 2017Açıköğretim Sisteminde Radyo Dinleme Eğiliminin Yeri ve Öneminin Konumlandırılmasına Yönelik Bir Araştırma
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Kıyık Kıcır G. (Yürütücü), Yüzer T. V., Demir F. N., Karadağ N., Akyıldız M., Doruk Şahin Ö., et al.
2016 - 2017
2016 - 2017Açıköğretim Sistemi Öğrenen Destek Ortamı Olarak ePosta KullanımınınDeğerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
OKUR M. R. (Yürütücü), UÇA GÜNEŞ E. P., USTA İ., KUŞ G., KARADAĞ N., AKYILDIZ M.
2016 - 2017
2016 - 2017Açıköğretim Sistemi Öğrencilerinin Ders Materyali Kullanma Durumlarının Başarı Durumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
USTA İ., KARADAĞ N., AKYILDIZ M. (Yürütücü)
2016 - 2017
2016 - 2017Açıköğretim Bürolarında Görev Yapan Personelin Elektronik Belge Yönetim Sistemine (EBYS) İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
OKUR M. R., ÜNALAN H. T., USTA İ. (Yürütücü), KARADAĞ N., AKYILDIZ M.
2015 - 2017
2015 - 2017Merkezi Açıköğretim Sistemi Soru Yazarlarına Yönelik Çevrimiçi Soru Hazırlama Test Geliştirme Eğitim Programının Geliştirilmesi Uygulaması ve Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
OKUR M. R., KARADAĞ N. (Yürütücü), ŞAHİN M. D., USTA İ., KUŞ G., AKGÜN H. R., et al.
2016 - 2016
2016 - 2016Uzaktan Eğitimle Yaz Okulu Uygulaması
OKUR M. R.(Yürütücü), PAŞAOĞLU BAŞ D., USTA İ.
2015 - 2016
2015 - 2016AÖF Kitap Hizmetlerinin Kargo Yoluylu Sağlanması Maliyet Analizi Gaziantep İli Örneği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
OKUR M. R., USTA İ., KUŞ G., GÜNEY Y. (Yürütücü)
2014 - 2015
2014 - 2015Anadolu Üniversitesi Öğrenci memnuniyeti ve Beklentileri Araştırması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
OKUR M. R., USTA İ., BÜYÜK K. (Yürütücü)
2012 - 2015
2012 - 2015İDESE İnternet Destekli Sanat Eğitimi Projesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KILINÇ B., USTA İ.