Makaleler
9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (3)
3. Alana Özgü Yaratıcılık: Bilimsel Yaratıcılık Örneği ve Göstergeleri
Yeni Türkiye Dergisi
, sa.116, ss.266-277, 2020 (Hakemli Dergi)
6. Analogical and Selective Thinking in Science: The Use of the Selective Problem Solving in Science Courses
Talent (Online)
, cilt.7, sa.2, ss.126-140, 2017 (TRDizin)
7. Türkiye de Üstün Yeteneklilerin Eğitiminin Eleştirel Bir Değerlendirmesi
Talent (Online)
, cilt.5, sa.2, ss.110-132, 2015 (TRDizin)
9. Creative Scientific Ability Test C-SAT: A new measure of scientific creativity
Psychological Test and Assessment Modeling
, cilt.3, sa.55, ss.316-329, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
38
1. YAPAY ZEKÂ ÇAĞINDA ÖNE ÇIKAN BİR YETENEK ALANI: ALGORİTMİK DÜŞÜNME
X. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)
2. YARATICILIĞIN ÖLÇÜLMESİNDE ALTIN STANDART: KONSENSÜS DEĞERLENDİRME TEKNİĞİ
8. ULUSAL ÜSTÜN YETENEKLİLERİN EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
3. Türkiyede Özel Yeteneklilerin Eğitimi: ÜYEP Örneği
4. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
5. Anaokulu Öğrencilerinin Zeka Puanlarının Bazı Değişkenler Bağlamında İncelenmesi
6. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
7. Comparison of different creativity indexes obtained from Creativity Scientific Ability Test (C-SAT) and expert judges.
The 15th Asia Pacific Conference on Giftedness (APCG 2018), Bangkok, Tayland, 20 - 24 Ağustos 2018, (Özet Bildiri)
8. Relations of ASIS with academic achievement in Identification of gifted students: the use of ASIS intelligence test.
The 15th Asia Pacific Conference on Giftedness., Bangkok, Tayland, 20 - 24 Ağustos 2018, (Özet Bildiri)
9. Construct and developmental validity of ASİS
The 15th Asia Pasific Conference on Giftedness, Bangkok, Tayland, 20 Ağustos 2018, (Özet Bildiri)
10. Anadolu Sak Zeka Ölçeği: Geliştirilme Süreci ve Psikometrik Özellikleri
1st International Eucation Research and Teacher Education Congress, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
11. External Validity of ASIS: Correlational Studies with Other Measures of Intelligence
15th Internatinal Conference on Excellence in Education, Lizbon, Portekiz, 3 - 05 Temmuz 2017, ss.35, (Özet Bildiri)
12. Perfectionism levels of gifted and talented students.
15th Internaitonal Conference on Excellence in EduCATion (ICIE), sözlü bildiri, 3-5 july, Lisboa, Portugual, Lizbon, Portekiz, 3 - 05 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
13. Examination of Threshold Theory with a New Measure of Intelligence
15th Internatinal Conference on Excellence in Education, Lizbon, Portekiz, 3 - 05 Temmuz 2017, ss.33, (Özet Bildiri)
14. Perceptions of the Teachers of Gifted Students on Creativity
14th Asia Pasific Conference on Giftedness, Makao, MAKAO, 12 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
16. Threshold Theory in the Area of Science Creative Potential of School Children
13th International Conference on Innovation and Excellence, Rijeka, Hırvatistan, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
17. First European Talent Point in Turkey EPTS
First International Conference for Teachers: Alternative Methos of Teaching, Ljubljana, Slovenya, 26 - 28 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)
18. Blind variation view of creativity Scientific creativity of 6th graders
The World Council for Gifted and Talented Children, Odense, Danimarka, 11 - 13 Ağustos 2015, (Özet Bildiri)
19. Evaluation of EPTS Identification Model According to Some Sociodemographic Variables
The World Council for Gifted and Talented Children, Odense, Danimarka, 11 - 13 Ağustos 2015, (Özet Bildiri)
20. Characteristics of Leaders of Top 100 Universities in the World
The World Council for Gifted and Talented Children, Odense, Danimarka, 11 - 13 Ağustos 2015, (Özet Bildiri)
21. Research Findings About Creative Scientific Ability Test C SAT
12th International Conference on Excellence in Education: The Creativity –Innovation Challenge, Krakow, Polonya, 6 - 08 Temmuz 2015, (Özet Bildiri)
22. Türkiye’de Üstün Zekalıların Eğitimi: Yapılanlar, Yapılmayanlar, Yapılması Gerekenler
4. Ulusal Üstün Zekalı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
23. Psychometric Validity of The Creative Scientific Ability Test
14th International ECHA Conference, Ljubljana, Slovenya, 17 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
24. Creativity as a subject area in Turkey: An analysis of dissertations
11th Internatinal Conference on Excellence in Education, Paris, Fransa, 07 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)
25. Erken Çocuklukta Üstün Zekalı Çocukların Tanılanması ve Etkileri
Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014
26. Early Identification and Its Effect ın Gifted Children/Erken Çocuklukta Üstün Zekalı Çocukların Tanılanması ve Etkileri
International Congress on Early Childhood Intervention/Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
27. Critisims of Identification Tools for Gifted in Early Childhood
International Conference on Early Childhood Intervention, Antalya, Türkiye, 03 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
28. Dünden Bugüne ÜYEP Bilimsel Çalışmalar ve Uygulamalar
Uluslararası Yetenek Gelişimi ve Mükemmellik Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
29. Dünden Bugüne ÜYEP Uygulamalar ve Bilimsel Çalışmalar
Third International Conference on Talent Development Excellence/Uluslararası Yetenek Gelişimi ve Mükemmellik Kongresi, Antalya, Türkiye, 25 - 28 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
30. ÜYEP Fen Bilimleri Dersinin Değerlendirilmesi
3rd International Conference on Talent Development and Excellence, Antalya, Türkiye, 25 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
31. ÜYEP Fen Bilimleri Müfredatının Değerlendirilmesi
3. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 Kasım 2012, (Özet Bildiri)
32. Sınıfı İçi Performansın Yaratıcı Test Performansı ile Karşılaştırılması
22. Ulusal özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
33. Scoring of Creativity: Comparison of Different Methods
13th International ECHA Conference, Münster, Almanya, 12 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
34. Gender Differences in Creative Scientific Ability
13th International ECHA Conference, Münster, Almanya, 12 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
35. Assessment of Scientific Creativity
The International Conference on Talent Development and Excellence, Pekin/Beijing, Çin, 19 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
36. The Investigation of The Psychometric Properties of Scientific Ability Test at 6th Graders
International Conference on Excellence in Education 2011: Giftedness, Creativty, Development, İstanbul, Türkiye, 06 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)
37. Bilimsel Üretkenlik Testi Teorik Altyapısı, Geliştirilme Süreci ve Psikometrik Özellikleri
Üstün Yetenekli Çocuklar 2. Ulusal Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 25 - 27 Mart 2009, (Özet Bildiri)
38. Test of Scientific Creativity: Its Development and Psychometric Properties
4th International Conference on Intelligence and Creativity, Münster, Almanya, 09 Ekim 2008, (Özet Bildiri)
Kitaplar
19
1. Bilişsel işlevler ve zekanın değerlendirilmesi
Otizm spektrum bozukluğunda değerlendirme, veysel aksoy, Editör, vize akademik, Ankara, ss.260-277, 2022
2. özel yetenekli öğrencilere yönelik türkçe öğretiminde kullanılabilecek farklılaştırma stratejileri
özel eğitimde türkçe öğretimi, macid ayhan melekoğlu, hüseyin anılan, Editör, eğiten kitap, Ankara, ss.615-635, 2021
3. özel yetenekli öğrencilere yönelik ilk okuma yazma öğretim teknikleri/stratejileri
Özel eğitimde ilk okuma yazma öğretimi, macid ayhan melekoğlu, hüseyin anılan, Editör, vize akademik, Ankara, ss.425-449, 2021
4. Development of Gifted Education in Turkey
The SAGE Handbook of Gifted and Talented Education, Wallace, B., Dorothy, A.S., Senior, J, Editör, Sage Publishing, London, ss.492-507, 2019
5. Development of Gifted Education in Turkey
The SAGE Handbook of Gifted and Talented Education, Belle Wallace, Dorothy A. Sisk, John Senior, Editör, SAGE, London, ss.492-501, 2019
6. ÖZEL EĞİTİMDE FORMEL DEĞERLENDİRME
Özel Gereksinimli Bireylerin Eğitiminde Değerlendirme, Dr. Öğretim Üyesi Veysel Aksoy, Editör, MAYA, Ankara, ss.59-89, 2019
7. Üstün Yeteneklileri Tanılamaya Giriş
Üstün Yeteneklilerin Tanılanması, Uğur sak, Editör, Vize, Ankara, ss.1-14, 2018
8. ÜYEP öğretim programı modeli
Özel Yeteneklilerin Eğitiminde Program Tasarımı, Serap Emir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.124-147, 2017
9. Özel Yeteneklilerin Özellikleri ve Tanılanması
Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek, Macid Ayhan Melekoğlu, Uğur Sak, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.154-171, 2017
10. ÜYEP Öğretim Programı Modeli
Özel Yeteneklilerin Eğitiminde Program Tasarımı, Serap Emir, Editör, Pegem, Ankara, ss.171-198, 2017
11. Anadolu Sak Zeka Ölçeği Uygulayıcı Kitabı
Alf Kırtasiye Basım, 2016
12. ASİS Anadolu Sak Zeka Ölçeği Uygulayıcı Kitabı
Alf Kırtasiye Basım, Eskişehir, 2016
14. A Critical Assessment of the Education for Gifted and Talented Students in Turkey
Gifted Education in Asia Problems and Prospects, David Yun Dai, Ching Chih Kuo, Editör, Information Age Publishing, ss.167-190, 2016
15. A critical assessment of the education for gifted and talented students in Turkey
Gifted Education in Asia, D. Dai, C. Kuo, Editör, Information Age Publishing, Charlottetown, ss.167-190, 2016
16. A critical Assessment of the Education for Gifted and Talented Students in Turkey
Gifted Education in Asia Problems and Prospects, , Editör, Information Age Publishing, ss.167-190, 2016
17. A Critical Assessment of the Education for Gifted and Talented Students in Turkey
Gifted Education in Asia Problems and Prospects Chinese American Educational Research and Development Association Book Series, Dai David Yun, Kuo Ching Chih, Editör, Information Age Publishing, ss.167-190, 2016
18. Üstün zekalılar ve eğitimleri
Özel Eğitim, Sezgin Vuran, Editör, Maya Akademi, ss.363-397, 2013
19. Üstün Zekalılar ve Eğitimleri.
Özel Eğitim, Sezgin Vuran, Editör, Maya Akademi Yayınları, ss.365-395, 2013