Yayınlar & Eserler

Makaleler 9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 38

1. YAPAY ZEKÂ ÇAĞINDA ÖNE ÇIKAN BİR YETENEK ALANI: ALGORİTMİK DÜŞÜNME

X. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

2. YARATICILIĞIN ÖLÇÜLMESİNDE ALTIN STANDART: KONSENSÜS DEĞERLENDİRME TEKNİĞİ

8. ULUSAL ÜSTÜN YETENEKLİLERİN EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

3. Türkiyede Özel Yeteneklilerin Eğitimi: ÜYEP Örneği

4. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

4. Türkiye'de Özel Yeteneklilerin Eğitimi: Eleştiriler ve Öneriler

3. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

5. Anaokulu Öğrencilerinin Zeka Puanlarının Bazı Değişkenler Bağlamında İncelenmesi

6. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

6. Bilimsel Yaratıcılık, Alan Bilgi Ve Fen Bilimlerine Yönelik İlgi

5. Uluslararası Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

7. Comparison of different creativity indexes obtained from Creativity Scientific Ability Test (C-SAT) and expert judges.

The 15th Asia Pacific Conference on Giftedness (APCG 2018), Bangkok, Tayland, 20 - 24 Ağustos 2018, (Özet Bildiri)

8. Relations of ASIS with academic achievement in Identification of gifted students: the use of ASIS intelligence test.

The 15th Asia Pacific Conference on Giftedness., Bangkok, Tayland, 20 - 24 Ağustos 2018, (Özet Bildiri)

9. Construct and developmental validity of ASİS

The 15th Asia Pasific Conference on Giftedness, Bangkok, Tayland, 20 Ağustos 2018, (Özet Bildiri)

10. Anadolu Sak Zeka Ölçeği: Geliştirilme Süreci ve Psikometrik Özellikleri

1st International Eucation Research and Teacher Education Congress, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

11. External Validity of ASIS: Correlational Studies with Other Measures of Intelligence

15th Internatinal Conference on Excellence in Education, Lizbon, Portekiz, 3 - 05 Temmuz 2017, ss.35, (Özet Bildiri)

12. Perfectionism levels of gifted and talented students.

15th Internaitonal Conference on Excellence in EduCATion (ICIE), sözlü bildiri, 3-5 july, Lisboa, Portugual, Lizbon, Portekiz, 3 - 05 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

13. Examination of Threshold Theory with a New Measure of Intelligence

15th Internatinal Conference on Excellence in Education, Lizbon, Portekiz, 3 - 05 Temmuz 2017, ss.33, (Özet Bildiri)

14. Perceptions of the Teachers of Gifted Students on Creativity

14th Asia Pasific Conference on Giftedness, Makao, MAKAO, 12 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

16. Threshold Theory in the Area of Science Creative Potential of School Children

13th International Conference on Innovation and Excellence, Rijeka, Hırvatistan, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

17. First European Talent Point in Turkey EPTS

First International Conference for Teachers: Alternative Methos of Teaching, Ljubljana, Slovenya, 26 - 28 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)

18. Blind variation view of creativity Scientific creativity of 6th graders

The World Council for Gifted and Talented Children, Odense, Danimarka, 11 - 13 Ağustos 2015, (Özet Bildiri)

19. Evaluation of EPTS Identification Model According to Some Sociodemographic Variables

The World Council for Gifted and Talented Children, Odense, Danimarka, 11 - 13 Ağustos 2015, (Özet Bildiri)

20. Characteristics of Leaders of Top 100 Universities in the World

The World Council for Gifted and Talented Children, Odense, Danimarka, 11 - 13 Ağustos 2015, (Özet Bildiri)

21. Research Findings About Creative Scientific Ability Test C SAT

12th International Conference on Excellence in Education: The Creativity –Innovation Challenge, Krakow, Polonya, 6 - 08 Temmuz 2015, (Özet Bildiri)

22. Türkiye’de Üstün Zekalıların Eğitimi: Yapılanlar, Yapılmayanlar, Yapılması Gerekenler

4. Ulusal Üstün Zekalı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

23. Psychometric Validity of The Creative Scientific Ability Test

14th International ECHA Conference, Ljubljana, Slovenya, 17 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

24. Creativity as a subject area in Turkey: An analysis of dissertations

11th Internatinal Conference on Excellence in Education, Paris, Fransa, 07 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)

26. Early Identification and Its Effect ın Gifted Children/Erken Çocuklukta Üstün Zekalı Çocukların Tanılanması ve Etkileri

International Congress on Early Childhood Intervention/Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

27. Critisims of Identification Tools for Gifted in Early Childhood

International Conference on Early Childhood Intervention, Antalya, Türkiye, 03 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

28. Dünden Bugüne ÜYEP Bilimsel Çalışmalar ve Uygulamalar

Uluslararası Yetenek Gelişimi ve Mükemmellik Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

29. Dünden Bugüne ÜYEP Uygulamalar ve Bilimsel Çalışmalar

Third International Conference on Talent Development Excellence/Uluslararası Yetenek Gelişimi ve Mükemmellik Kongresi, Antalya, Türkiye, 25 - 28 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

30. ÜYEP Fen Bilimleri Dersinin Değerlendirilmesi

3rd International Conference on Talent Development and Excellence, Antalya, Türkiye, 25 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

31. ÜYEP Fen Bilimleri Müfredatının Değerlendirilmesi

3. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 Kasım 2012, (Özet Bildiri)

32. Sınıfı İçi Performansın Yaratıcı Test Performansı ile Karşılaştırılması

22. Ulusal özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

33. Scoring of Creativity: Comparison of Different Methods

13th International ECHA Conference, Münster, Almanya, 12 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

34. Gender Differences in Creative Scientific Ability

13th International ECHA Conference, Münster, Almanya, 12 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

35. Assessment of Scientific Creativity

The International Conference on Talent Development and Excellence, Pekin/Beijing, Çin, 19 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

36. The Investigation of The Psychometric Properties of Scientific Ability Test at 6th Graders

International Conference on Excellence in Education 2011: Giftedness, Creativty, Development, İstanbul, Türkiye, 06 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)

37. Bilimsel Üretkenlik Testi Teorik Altyapısı, Geliştirilme Süreci ve Psikometrik Özellikleri

Üstün Yetenekli Çocuklar 2. Ulusal Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 25 - 27 Mart 2009, (Özet Bildiri)

38. Test of Scientific Creativity: Its Development and Psychometric Properties

4th International Conference on Intelligence and Creativity, Münster, Almanya, 09 Ekim 2008, (Özet Bildiri)
Kitaplar 19

1. Bilişsel işlevler ve zekanın değerlendirilmesi

Otizm spektrum bozukluğunda değerlendirme, veysel aksoy, Editör, vize akademik, Ankara, ss.260-277, 2022

2. özel yetenekli öğrencilere yönelik türkçe öğretiminde kullanılabilecek farklılaştırma stratejileri

özel eğitimde türkçe öğretimi, macid ayhan melekoğlu, hüseyin anılan, Editör, eğiten kitap, Ankara, ss.615-635, 2021

3. özel yetenekli öğrencilere yönelik ilk okuma yazma öğretim teknikleri/stratejileri

Özel eğitimde ilk okuma yazma öğretimi, macid ayhan melekoğlu, hüseyin anılan, Editör, vize akademik, Ankara, ss.425-449, 2021

4. Development of Gifted Education in Turkey

The SAGE Handbook of Gifted and Talented Education, Wallace, B., Dorothy, A.S., Senior, J, Editör, Sage Publishing, London, ss.492-507, 2019

5. Development of Gifted Education in Turkey

The SAGE Handbook of Gifted and Talented Education, Belle Wallace, Dorothy A. Sisk, John Senior, Editör, SAGE, London, ss.492-501, 2019

6. ÖZEL EĞİTİMDE FORMEL DEĞERLENDİRME

Özel Gereksinimli Bireylerin Eğitiminde Değerlendirme, Dr. Öğretim Üyesi Veysel Aksoy, Editör, MAYA, Ankara, ss.59-89, 2019

7. Üstün Yeteneklileri Tanılamaya Giriş

Üstün Yeteneklilerin Tanılanması, Uğur sak, Editör, Vize, Ankara, ss.1-14, 2018

8. ÜYEP öğretim programı modeli

Özel Yeteneklilerin Eğitiminde Program Tasarımı, Serap Emir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.124-147, 2017

9. Özel Yeteneklilerin Özellikleri ve Tanılanması

Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek, Macid Ayhan Melekoğlu, Uğur Sak, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.154-171, 2017

10. ÜYEP Öğretim Programı Modeli

Özel Yeteneklilerin Eğitiminde Program Tasarımı, Serap Emir, Editör, Pegem, Ankara, ss.171-198, 2017

14. A Critical Assessment of the Education for Gifted and Talented Students in Turkey

Gifted Education in Asia Problems and Prospects, David Yun Dai, Ching Chih Kuo, Editör, Information Age Publishing, ss.167-190, 2016

15. A critical assessment of the education for gifted and talented students in Turkey

Gifted Education in Asia, D. Dai, C. Kuo, Editör, Information Age Publishing, Charlottetown, ss.167-190, 2016

17. A Critical Assessment of the Education for Gifted and Talented Students in Turkey

Gifted Education in Asia Problems and Prospects Chinese American Educational Research and Development Association Book Series, Dai David Yun, Kuo Ching Chih, Editör, Information Age Publishing, ss.167-190, 2016

18. Üstün zekalılar ve eğitimleri

Özel Eğitim, Sezgin Vuran, Editör, Maya Akademi, ss.363-397, 2013

19. Üstün Zekalılar ve Eğitimleri.

Özel Eğitim, Sezgin Vuran, Editör, Maya Akademi Yayınları, ss.365-395, 2013 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

68

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

62

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

87

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

190

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

45

Proje

11

Fikri Mülkiyet

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları