Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

What Works for Learners in MOOCs

AECT, 21 Ekim - 25 Kasım 2019, cilt.1, ss.10-18

Kitap & Kitap Bölümleri

Formative Feedback in Online Distance Language Learning: Boosting Motivation With Automated Feedback

Motivation, Volition, and Engagement in Online Distance Learning, Ucar, H. ; Kumtepe, A.T., Editör, IGI Global, ss.100-125, 2021

Learner Performance and Satisfaction Level in Personalized Learning

Research Anthologyon Developing Effective Online Learning Courses, , Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.1386-1410, 2021

Cultural Diversity and Its Implications in Online Networked Learning Spaces

Research Anthology on Developing Effective Online Learning Courses, , Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.1823-1849, 2021

Formative Feedback in Online Distance Language Learning:Boosting Motivation With Automated Feedback

Motivation, Volition and Engagement in Online Distance Learning, H.Ucar,&A.Kumtepe, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.100-125, 2021

Etkileşim Kavramı ve Etkileşimli E-Kitap Tasarımı

Dijital Kitap Teknolojisi terminolojiden Pedagojiye, Sakine Öngöz, Editör, Pegem, Ankara, ss.182-200, 2019

Cultural Diversity and Its Implications in Online Networked learning Spaces

Supporting Multuculturalism in Open and Distance Learning Spaces, E.Toprak Evrim. G.K., Editör, Hersey,PA:IGI Global, ss.56-81, 2018

Learner Performance and Satisfaction Level in Personalized Learning Environments

Digital Technologies and Instructional Design for Personalized Learning, Robert Zheng, Editör, IGI Global, Hershey, PA, ss.55-79, 2018

Cultural Diversity and Its Implications in Online Networked Learning Spaces

Supporting Multiculturalism in Open and Distance Learning Spaces, Toprak, Elif Genç-Kumtepe, Evrim, Editör, IGI Global, ss.56-81, 2018

Supporting Multiculturalism in Open and Distance Learning Spaces

Supporting Multiculturalism in Open and Distance Learning Spaces, , Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.56-81, 2018

Sosyal Medya Okuryazarlığı

Web Okuryazarlığı, Müjgan Yazıcı, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.102-133, 2017

Web Etiği

Web Okuryazarlığı, Müjgan Yazıcı, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.186-211, 2017

Diğer Pazarlama İletişimlerinin Planlanması

Reklam Kampanya Analizi, Yazıcı Müjgan, Çınar Naim, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.94-121, 2016

Reklam Kampanyasının Etkinliğinin Analizi

Reklam Kampanya analizi, Müjgan Yazıcı, Editör, Anadolu üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.140-164, 2016

Durum Analizi

Reklam Kampanya Analizi, Müjgan Yazıcı, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.28-51, 2016

Reklam Kampanyasının Etkinliğinin Analizi

Reklam Kampanya Analizi, Yazıcı Müjgan, Çınar Naim, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.139-165, 2016

Diğer Pazarlama İletişimlerinin Planlanması

Reklam Kampanya Analizi, Müjgan yazıcı, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.94-121, 2016

Durum Analizi

Reklam Kampanya Analizi, Müjgan Yazıcı, Naim Çınar , Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.28-51, 2016

Teknoloji ve Yaşamboyu Öğrenme

Temel Bilgi Teknolojileri II, Gülsün EBY, Muhammet Recep OKUR, Editör, Anadolu Üniversitesi Web Ofset Tesisleri, Eskişehir, ss.126-145, 2015

Where are we heading to? Review of distance science education research (2000-2010): A content-analytic approach

Cases on Inquiry Through Instructional Technology in Math and Science: Systemic Approaches, Lennex, Lesia, C., Nettleton,Fletcher, Kimberely, Editör, IGI Global, ss.99-137, 2012

Where are we heading to? Review of distance science education research (2000-2010): A content-analytic approach

Cases on inquiry through instructional technology in math and science Systemic approaches, L. Lennex & K. Nettleton, Editör, IGI Global, ss.99-137, 2012

Metrikler

Yayın

38

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

8

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

78

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

12

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

3