SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Using mLearning and MOOCs to Understand Chaos, Emergence, and Complexity in Education
INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTRIBUTED LEARNING
, cilt.12, sa.7, ss.94-115, 2011 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Academic's Views on Industry 4.0 within the Scope of Open and Distance Education
ASIAN JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.15, sa.2, ss.58-85, 2020 (Hakemli Dergi)
Mobil öğrenme ve Türkiye’de Açıköğretim faaliyeti yapan üniversitelerin mobil öğrenme uygulamalarının incelenmesi
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi AUAd
, cilt.6, sa.4, ss.113-154, 2020 (Hakemli Dergi)
Yabancı dil öğrenimi için hazırlanan e-öğrenme ortamlarına ilişkinkullanılabilirlik araştırmalarının incelenmesi
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergis
, cilt.6, sa.4, ss.174-207, 2020 (Hakemli Dergi)
Yükseköğretimde Programlama Derslerine Yönelik Bir Otomatik Ödev Notlandırma Sistemi Önerisi
Ege Eğitim Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.42-51, 2019 (Hakemli Dergi)
Using the Revised Bloom Taxonomy in Designing Mobile Apps for Learning
Glokalde
, cilt.3, sa.1, ss.13-28, 2017 (Hakemli Dergi)
Using the revised bloom taxonomy in designing learning with mobile apps
GLOKALde
, cilt.3, sa.1, ss.13-28, 2017 (Hakemli Dergi)
MOBILE LITERACY REQUIREMENTS IN THE CONTEXT OF LIFELONG LEARNING
International Journal on New Trends in Education and Their Implications
, cilt.7, sa.3, ss.23-32, 2016 (Hakemli Dergi)
AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİMDE KESİNTİSİZ ÖĞRENMEYAKLAŞIMININ KULLANIMI
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.98-103, 2016 (Hakemli Dergi)
Mobil öğrenme uygulamalarına yönelik geliştirme platformlarının karşılaştırılması ve örnek uygulamalar
Açıköretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.68-90, 2015 (Hakemli Dergi)
BOOK REVIEW CASES ON PROFESSIONALDISTANCE EDUCATION DEGREE PROGRAMS AND PRACTICES Successes Challenges and Issues
GLOKALde
, cilt.1, sa.3, ss.79-85, 2015 (Hakemli Dergi)
Examining Digital Literacy Competences and Learning Habits of Open and Distance Learners
Contemporary Educational Technology
, cilt.6, sa.1, ss.74-93, 2015 (Hakemli Dergi)
Emotive Vocabulary in MOOCs Context Participant Retention
EUROPEAN JOURNAL OF OPEN, DISTANCE AND E-LEARNING
, sa.1, ss.1-23, 2012 (Hakemli Dergi)
Türkiye deki eğitim teknolojisi araştırmalarında güncel eğilimler
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.19, ss.439-458, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
"Zihin Yetersizliği Olan Çocuklar ve Gençler İçin Kanıta-Dayalı Uygulamalar: Saptanması ve Kullanılması” Projesinin Tanıtılması
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022
Examination of a distance education course through the lens of activity theory
International Open Distance Learning Conference (IODL19), Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, ss.275-282
Açık ve Uzaktan Öğrenme: Açık Eğitim Uygulamaları
International Open and Distance Learning, 14 - 16 Kasım 2019
Kitlesel Kaynak Kullanımı ve Yaşamboyu Öğrenenler: Açıköğretim Fakültesi Kalite Elçileri Örneği
Eğitimde FATİH Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi 2017, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2017, ss.58-62
The Undergradatuate Students in Bulgaria and Turkey Between the Mobility and Traditionalism
Online-Educa, Berlin, Almanya, 30 Kasım - 02 Aralık 2016
Using the Revised Bloom Taxonomy in Designing Mobile Apps for Learning
6th International Conference on “Innovations in Learning for the Future” 2016: Next Generation, İatanbul, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2016
The Development and Evaluation of an M Learning Platform for Marketing Courses Marketing Genius
Proceedings of Annual Spain Business Research Conference, BARSELONA, İspanya, 26 - 27 Mayıs 2016
Facilitating quality education services for all learners An overview of Anadolu mobile applications
UNESCO-Mobil Learning Week, 7 - 11 Mart 2016
An Examination of Mobile Learning Studies Using Activity Theory as a Theoritical Framework
International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015
Açık ve Uzaktan Öğrenim Gören Yükseköğretim Öğrencilerinin Dijital Ortamları Kullanma Becerileri Anadolu Üniversitesi Örneği
Akademik Bilişim 2013, Türkiye, 23 - 25 Ocak 2013
Students Opinions and Preferences on the Design of a Mobile Learning Application on Marketing Education
8th International Academic Conference (IISES), Naples Italy, 16 - 19 Eylül 2013, ss.322-335
Multiplatform M Learning system For More Qualified Courses
IV. International Future Learning Conference on Innovations in Learning fort he Future 2012: e-Learning, 14 - 16 Kasım 2012
Exploring the MOOC format as a pedagogical approach for mLearning
11th World Conference on Mobile and Contextual Learning, 18 - 21 Ekim 2011
A Comprehensive Mobile Learning System to Support Training and Professional Improvement of Academicians
9th World Conference on Mobile and Contextual Learning mLearn 2010, 19 - 22 Ekim 2010
Türkiye deki egitim teknolojisi arastirmalarinda güncel egilimler
1st International Computer and Educational Technology Symposium, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007
Kitap & Kitap Bölümleri
Web Yayıncılığı Araçları
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2017
Use of Facebook as an Informal Photography Education Setting among Open and Distance Learners
Developing Successful Strategies for Global Policies and Cyber Transparency in E Learning, , Editör, IGI Global, Hershey, PA, ss.222-232, 2016
Kişisel Bilgisayar İşletim Sistemleri
İşletim Sistemleri, Fırat Mehmet, Editör, AÇIKÖGRETIM FAKÜLTESI YAYINI, Eskişehir, ss.90-121, 2016
Mobil İşletim Sistemleri
İşletim Sistemleri, Fırat Mehmet, Editör, AÇIKÖGRETIM FAKÜLTESI YAYINI, Eskişehir, ss.152-179, 2016
Exploring Future Seamless Learning Research Strands for Massive Open Online Courses
Handbook of Research on Emerging Priorities and Trends in Distance Education Communication Pedagogy and Technology, Yuzer, Tevfik Volkan & Eby, Gulsun, Editör, IGI Global, Hershey, PA, ss.201-216, 2014
e-Book Readers for Everyone: The FATIHProject.
Mobile pedagogy and perspectives on teaching and learning., D. McConatha, C. Penny, J. Shugar, D. Bolton, Editör, Information Sci Refer Igi., ss.74-86, 2014