Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Yapay Zeka Teknolojilerine İlişkin Metaforik Algıları
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi (UOEK2024), Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024
Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Yapay Zeka Teknolojisine İlişkin Görüş ve Deneyimlerinin İncelenmesi
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 Ekim 2024
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Zihin Kuramı Becerilerinin Öğretiminde SabitBekleme Süreli Öğretimin Etkililiği
Uluslararası Eğitim Kongresi (International Education Congress) / EDUCongress2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilerle Çalışan Özel Eğitim ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fen Bilimleri Dersine İlişkin Görüşleri
Uluslararası Eğitim Kongresi (International Education Congress) / EDUCongress2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 Eylül 2024
Teaching Joint Attention to Children with Autism Spectrum Disorder Using Systematic Instruction Via Augmented Reality
8th International Conference on Future of Teaching and Education, Madrid, İspanya, 26 - 28 Nisan 2024
Special Education Teachers' Views on The Use of AR Technology In The Acquisition of Joint Attention Skills
8th International Conference on Future of Teaching and Education, Madrid, İspanya, 26 - 28 Nisan 2024
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylerle Ortak Dikkat Becerilerine İlişkin Tek Denekli Araştırmaların İncelenmesi
33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2023
Erken Çocuklukta Özel Eğitimde Geçiş İle İlgili Ulusal ve Uluslararası Makalelerin İncelenmesi: Bir Sistematik Derleme
6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2022), Eskişehir, Türkiye, 26 - 29 Mayıs 2022