Akademik Unvanlar
-
2016 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
-
2010 - 2016 Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
-
2001 - 2010 Yrd. Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
-
1999 - 2001 Yrd. Doç. Dr.
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
1998 - 1999 Yrd. Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
-
1997 - 1998 Öğretim Görevlisi Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
-
1992 - 1998 Öğretim Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
-
1987 - 1992 Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Yönetimsel Görevler
-
2021 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Anadolu Üniversitesi
-
2018 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Anadolu Üniversitesi
-
2020 - 2023 Bölüm Başkanı
Anadolu Üniversitesi
-
2018 - 2021 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Anadolu Üniversitesi
-
2011 - 2013 Bölüm Başkanı
Anadolu Üniversitesi
-
2010 - 2013 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Anadolu Üniversitesi
-
1999 - 2001 Dekan Yardımcısı
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi
-
1999 - 2001 Bölüm Başkanı
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi
Verdiği Dersler
-
Doktora Özel Eğitim Araştırmalarını Değerlendirme
-
Yüksek Lisans Bireyselleştirilmiş Eğitim Programları Hazırlama
-
Yüksek Lisans Uygulamalı Davranış Analizi
-
Doktora Olumlu Davranışsal Destek
-
Yüksek Lisans Sosyal Yeterliklerin Geliştirilmesi
-
Doktora Nitel Araştırma
-
Doktora Özel Eğitim Araştırmalarının Değerlendirilmesi
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Doktora Eylem Araştırmaları
-
Lisans Uygulamalı Davranış Analizi
-
Lisans Bireyselleştirilmiş Eğitim Programlarının Hazırlanması ve Öğretimin Bireyselleştirlmesi
-
Doktora Sosyal Yeterliklerin Geliştirilmesi
-
Lisans Okul Öncesi Eğitimde Davranış Değiştirme
-
Lisans Bireyselleştirilmiş Eğitim Programları
-
Lisans Bireyselleştirilmiş Eğitim Programları
Yönetilen Tezler
-
ZİHİN YETERSİZLİĞİ OLAN BİREYLERE DİJİTAL VATANDAŞLIK BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE DOĞRUDAN VE VİDEO-MODELLE ÖĞRETİMİN KARŞILAŞTIRILMASI
Vuran S. (Danışman)
F.ULUGÖL(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Türkiye'de zihin yetersizliğine sahip bireylerin sanal ortamda karşılaşabilecekleri tehlikeli durumların ve bu durumlardan korunma becerilerinin ebeveynlerin gözünden incelenmesi
Vuran S. (Danışman)
U.ASGARZADE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Üstün zekâlı otizm spektrum bozukluğu (OSB) olan çocukların özellikleri, davranışları ve eğitim gereksinimlerinin temellendirilmiş teoriyle belirlenmesi
Vuran S. (Danışman)
N.ÖMÜR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara robot görünümüyle sunulan öğretimin ortak dikkat becerileri üzerindeki etkililiği
Vuran S. (Danışman)
Ö.DALGIN(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara kavram öğretiminde sıklaştırılmış ve dağıtılmış denemelerle öğretimin etkililik ve verimliliklerinin karşılaştırılması
Vuran S. (Danışman)
H.ÖZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuğa sahip ailelerin katıldıkları aile eğitimi programı sonrasındaki yaşam döngüsüne ilişkin görüşleri
Vuran S. (Danışman)
S.GÖKÇE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Zihin yetersizliği olan çocuklarda kendiliğinden sayıya odaklanmanın artırılmasında pekiştirme sürecinin etkililiği
Vuran S. (Danışman)
M.YASİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara sosyal beceri öğretiminde teknoloji destekli etkileşimli ortam tasarımı ve etkililiği
Vuran S. (Danışman)
S.SANİ(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Otizm spektrum bozukluğu tanılı öğrencilerin stereotip davranışlarına ilişkin öğretmen deneyimleri
Vuran S. (Danışman)
H.CİHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Özel gereksinimli öğrenciler için yetişkinliğe geçiş becerileri ölçme aracının geliştirilmesi
Vuran S. (Danışman)
G.CESUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Otizm bozukluğu gösteren çocuklara sosyal becerilerin öğretiminde sosyal öykü ve video model uygulamalarının etkililik ve verimlilikleri
Vuran S. (Danışman)
C.TURHAN(Öğrenci), Doktora, 2015