Dr. Öğr. Üyesi SELMA KARA


EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ


WoS Araştırma Alanları: Sanat Ve Beşeri Bilimler (Ahci)


Avesis Araştırma Alanları: Yabancı Diller Eğitimi, İngilizce Eğitimi, Öğretmen Eğitimi

Metrikler

Yayın

17

Yayın (WoS)

2

Atıf (Scopus)

8

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

356

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Tez Danışmanlığı

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2003 - 2010

2003 - 2010

Doktora

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, Türkiye

1995 - 1996

1995 - 1996

Yüksek Lisans

İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretimi (Uoylp-Ma Tefl) (Yl) (Tezli), Türkiye

1985 - 1989

1985 - 1989

Lisans

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, Türkiye

Yaptığı Tezler

2010

2010

Doktora

Incidental Vs. intentional vocabulary acquisition: An investigation on input enhancement and word-focused tasks

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

1996

1996

Yüksek Lisans

Teachers and students preferences for written error correction techniques

İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretimi (Uoylp-Ma Tefl) (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Yabancı Diller Eğitimi

İngilizce Eğitimi

Öğretmen Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

Yrd. Doç. Dr.

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

İngilizce Öğretiminde Teknoloji Kullanımı

Çocuklara Dil Öğretiminde Yaklaşımlar

İngilizce Öğretiminde Teknoloji Kullanımı

Çocuklara Dil Öğretiminde Yaklaşımlar

İngilizce Öğretiminde Teknoloji Kullanımı

Çocuklara Dil Öğretiminde Yaklaşımlar

İngilizce Öğretiminde Teknoloji Kullanımı

Çocuklara Dil Öğretiminde Yaklaşımlar

Lisans

Lisans

Özel Öğretim Yöntemleri: Konuşma-Yazma Öğretimi

Okul Deneyimi

Mikro Öğretim

ELT'de Eleştirel Okuma

Materyal DEğerlendirme ve Uyarlama

Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi

MAKRO-ÖĞRETİM

MATERYAL DEĞERLENDİRME

İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE TEMEL İLKELER

Mikro-Öğretim

Özel Öğrt. Yöntemleri: Okuma-dinleme Öğretimi

ELT DE ELEŞTİREL OKUMA

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI

ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ/KONUŞMA-YAZMA ÖĞRETİMİ

Makaleler

Tümü (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (6)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. A Study on FFL Students' Perceptions of Interactive Activities

Yılmaz Güngör Z., Arabacıoğlu B., Kara S., Köşker G., Ander Taşkesen S.

International Conference on French Language and Linguistics (ICFLL-25), Marseille, Fransa, 28 Kasım 2025, (Özet Bildiri)

2016

2016

2. How And Why? Edmodo As A Blended Learning Tool: A Brief Overview Of Usage And Research.

KARA S.

ISERD International conference, Balvi, Letonya, 09 Mayıs 2016, ss.10-12, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

3. The Relationship Between Text Comprehension and Second Language Vocabulary Acquisition: Word-focused Tasks

KARA S.

IISES-The International Institute of Social and Economic Sciences, Buenos Aires, Arjantin, 03 Şubat 2013, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

4. A CASE STUDY ON WRITING ANXIETY: STUDENTS’ REASONS FOR THEIR FAILURE AND ANXIETY IN WRITING CLASSES

KARA S.

The Asian Conference on Arts and Humanities, Osaka, Japonya, 18 Haziran 2010, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

5. Learning styles and teaching styles: A case study in foreign language classroom

KARA S.

International IJAS Conference for Academic Disciplines, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Haziran 2009, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

6. Teachers’ and Students’ Preferences for Written Error Correction Techniques

KARA S.

10th International Conference for Teachers of English, Arica, Şili, 09 Ağustos 2007, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. Digital Materials

Kara S.

Course Content Design and Materials Development in ELT, Gonca Subaşı, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.274-296, 2023