­

Dr. Öğr. Üyesi MUSTAFA TARKAN OĞUZ


İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (SOC), İLETİŞİM, ETİK


Avesis Araştırma Alanları: Kitle İletişimi ve Araçları, İletişim Bilimleri, Medya ve İletişim Sistemleri


Yayınlardaki İsimler: Tarkan Oğuz

Metrikler

Yayın

17

Atıf (Scholar)

46

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

60

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

60

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Dr. Öğr. Üyesi M. Tarkan Oğuz, Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Gazetecilik Bölümü’ndeki lisans eğitimini 1993 yılında tamamlamıştır. 1993-1995 yılları arasında Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü “İletişim Bilimleri” Anabilim Dalı’ndaki yüksek lisans eğitiminin ardından, 2013 yılında “İletişim Tasarımı ve Yönetimi” Anabilim Dalı’nda doktor unvanını almıştır.  1998 yılından beri Anadolu Üniversitesi İletişim Tasarımı ve Yönetimi bölümünde görev yapmaktadır.

İletişim Bilimleri Fakültesinde İletişim Tarihi, İletişim Etiği, Popüler Kültür ve İletişim, İletişim Teknolojileri ve Toplumsal Değişme, İletişim Teknolojileri, Topluma hizmet Uygulamaları derslerini yürütmektedir.

Eğitim Bilgileri

2005 - 2013

2005 - 2013

Doktora

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İletişim Tasarımı Ve Yönetimi (Dr), Türkiye

1993 - 1995

1993 - 1995

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye

1988 - 1993

1988 - 1993

Lisans

Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, BASIN VE YAYIN BÖLÜMÜ, Türkiye

Yaptığı Tezler

2013

2013

Doktora

Gençlik kültürünün yeniden üretilmesi sürecinde popüler gençlik ve müzik dergilerinin dönemsel perspektiften incelenmesi : Hey ve Blue Jean dergileri örneği

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İletişim Tasarımı Ve Yönetimi (Dr)

1995

1995

Yüksek Lisans

Türkiye'deki spor gazetelerinin toplumsal işlevleri

Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, BASIN VE YAYIN BÖLÜMÜ

Araştırma Alanları

Kitle İletişimi ve Araçları

İletişim Bilimleri

Medya ve İletişim Sistemleri

Akademik Unvanlar / Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, İLETİŞİM TASARIMI VE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ

1998 - 2023

1998 - 2023

Öğretim Görevlisi Dr.

Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, İLETİŞİM TASARIMI VE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

POÜLER KÜLTÜR VE İLETİŞİM

İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE TOPLUMSAL DEĞİŞME

İLETİŞİM ETİĞİ Sürdürülebilir Kalkınma

İLETİŞİM TARİHİ

İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ

Ön Lisans

Ön Lisans

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

Dijital çağda üretim ve tüketim sürecindeki teknolojik değişikliklerin müzik endüstrisindeki dönüşüme etkisi

Oğuz M. T.

20th International Symposium Communication in the Millenium (CIM 2024), Eskişehir, Türkiye, 06 Kasım 2024, ss.175-188, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Görünür Olma Takıntısı: Selfi Yayınlama Davranışı ve Narsisizm

Oğuz M. T.

16th International Symposium Communication in the Millenium, Eskişehir, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, ss.56-70, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Kitaplar

2020

2020

Çevrim Dışından Çevrim İçine Yalnızlık Kavramı

Oğuz M. T.

Sosyal Medyaya Eleştirel Bakış, Ali Emre Dingin, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.33-52, 2020

2019

2019

Maddi Olmayan Emek ve Çevrimiçi İletişim

Oğuz M. T.

Çevrimiçi İletişim ve Yansımaları, Küçük Mestan, Editör, Gece Akademi, Ankara, ss.91-100, 2019

2018

2018

Bireylerarası İletişim ve Grup İletişimi

Oğuz M. T.

İletişim Bilgisi, Barış Kılınç,Ufuk Eriş, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.72-97, 2018

2017

2017

Medya İlişkilerinde Etik ve Hukuk

OĞUZ M. T.

Medya İlişkileri, Vural, İzlem ve Eriş, Ufuk, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.148-163, 2017

2016

2016

Kitle İletişimi

OĞUZ M. T.

İletişim Bilgisi, Kılnç, Barış; Eriş, Ufuk, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.120-143, 2016

2013

2013

Popüler Kültür ve Medyada Magazinleşme

Oğuz M. T.

Medya Kültür Siyaset, Özer, Ömer, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.171-190, 2013

2013

2013

Yeni Medya ve Yeni Medya Araştırmaları

OĞUZ M. T.

Film ve Video Kültürü, Gürses Nedim, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.136-158, 2013

2013

2013

Popüler Kültür ve Medyada Magazinleşme

Oğuz M. T.

Medya Siyaset Kültür, Özer,Ömer, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.158-177, 2013

2012

2012

Bireylerarası İletişim

Oğuz M. T.

İletişim Bilgisi, Nezih Orhon,Ufuk Eriş, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.72-93, 2012

2011

2011

Yeni Medya

OĞUZ M. T.

Film ve Video Kültürü, Levend Kılıç, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.122-142, 2011

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Mart 2019

Mart 2019

eKurgu

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2019

Mart 2019

Akdeniz İletişim

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2017

Aralık 2017

Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

14 Haziran 2023 - 14 Haziran 2023

14 Haziran 2023 - 14 Haziran 2023

İLAD 17. Kurum Bilgilendirme Çalıştayı

Katılımcı

Eskişehir-Türkiye

12 Şubat 2009 - 13 Şubat 2009

12 Şubat 2009 - 13 Şubat 2009

Genç İletişimciler BuluşmasıSürdürülebilir Kalkınma

Çalışma Grubu

Eskişehir-Türkiye