Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Dijital Platformlardaki Dizilerde Erkeklik Temsilleri: Dönüşen Dizi İçerikleri Dönüş(mey)en Temsiller

9. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Dijital Ağda Romantik İlişkiler: Kullanıcıların Tinder Deneyimleri

The 2nd Communication in the Digital Age Symposium, 26 - 28 Ekim 2020

Sinemaya Sosyolojik Açıdan Bakmak: Kız Kardeşler Filmi Örneği

3rd Cultural Informatıcs, CommunıcatıonMedıa Studıes Conference, 20 - 22 Nisan 2020

Dijital Televizyon Platformlarında Hegemonik Erkeklik

Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Dijital Uzamda Yaşamak: Twitter’da Gündelik Hayat

Türk Sosyal Bilimler Derneği 15. Ulusal Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2017

Turkish University Students Attitudes Toward Women Managers A Sample Related to Management and Communication

The 1st Multidisciplinary Academic Conference in Prague, Praha, Çek Cumhuriyeti, 6 - 07 Aralık 2012, ss.99-108 Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

Projelerde Sosyal Medya Yönetimi ve Web Analitik

Proje Yönetimi: Süreçten Sonuca Kapsamlı Bir Rehber, Taşcı Deniz, Küçük Mestan, Özbaş Anbarlı Züleyha, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.140-160, 2023

Dijital Platformlarda Erkeklik(ler): Cici Filmi Örneği

Dijital Dünyada Reklamcılık ve Sinema, Başer Emrah, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.79-95, 2023

Sosyal Medya ve Dijital Kültür

Sosyal Medya Yönetimi, Yıldız, Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.30-59, 2023

Sosyal Ağ Analizi

Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Uluslararası Araştırmalar - IV, Batal, Salih, Editör, Serüven Yayınevi, ss.291-306, 2022

Dijitalin Kısa Tarihi

Dijital İletişime Disiplinlerarası Yaklaşımlar, Tosunay Gencelli, Duygu; Salman, Gülçin, Editör, Ekin Yayınevi, ss.1-16, 2022

Dijital Oyun ve Tüketici

Dijital Medya ve Tüketici, Çınar Naim, Özbaş Anbarlı Züleyha, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.195-222, 2021

Dijital Medya ve Gizlilik

Dijital Medya ve Tüketici, Çınar Naim, Özbaş Anbarlı Züleyha, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.107-135, 2021

İnsan Davranışı ve Sosyal Çevre II

Anadolu Üniversitesi Açık öğretim Fakültesi Yayını No: 2504, Eskişehir, 2019

Kişilerarası İlişkiler

Sosyal Psikoloji I, Ünlü, Sezen, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.117-150, 2019

Dijital Kültür

Çevrimiçi İletişim ve Yansımaları, Küçük Mestan, Editör, Gece Akademi, ss.77-90, 2019

Tutum Değişimi

Sosyal Psikoloji I, Ünlü, Sezen, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.93-138, 2019

Sosyal Ağlarda Neler Oluyor? Sosyal Ağ Analizi ile Pazarlama İletişimi Araştırmaları

İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, Şener Gülcan, Yıldız Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, ss.37-56, 2019

Toplumsal Çeşitlilik ve Kimlik

İnsan Davranışı ve Sosyal Çevre II, Kayaoğlu Aysel, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.3-25, 2017

Metrikler

Yayın

31

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

4

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

14

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları