Yayınlar & Eserler

Makaleler 15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (1)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (8)

15. Kurumsal Sosyal Sorumluluk

Kurgu , cilt.20, sa.1, ss.97-105, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 11

1. Men and Advertisements in the New Millennium: Semiotic Analysis of Paco Rabanne ”Invictus” Advertisement

The 10th Asian Conference on Media, Communication Film, Japonya, 25 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2. II. Dünya Savaşı’xxnda Avrupa’xxdan ABD’xxye Tasarımcı Göçü ve Reklam Grafiğine Etkileri

Uluslararası Kültür, Sanat ve Toplum Sempozyumu, 18 - 20 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

3. Postmodernism, Men and Ads

International Conference on Mass Communication Journalism Social Sciences 2018, Hindistan, 2 - 03 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

4. YENİ MEDYA VE DİJİTAL HİKAYE ANLATICILIĞININ GELECEĞİ

16 th International Symposium Communication in the Millennium, 25 - 28 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

5. Men and Personal Grooming Products An Example of Esquire Magazine

13th International Symposium Communication in the Millennium, 12 - 15 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

6. Consumer s Attitude towards Advertising

12th International Symposium Communication in the Millennium, 15 - 18 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)

7. Advertisement Reading Manner A Reception Study

2nd International Conference on Economics and Social Sciences ICESS-2014, 1 - 02 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)

8. Business School Students Perceptions of Internet Advertising

ATINER, Atina, Yunanistan, 13 - 16 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)

9. Men s Perceptions Towards Men s Figures Represented at Print Advertisements

5th International Symposium "Communication in the Millenium", Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.149-159, (Tam Metin Bildiri)

10. New Horizons in Public Relations What Turkish Public Relations Agencies Serve

3rd International Symposium "Communication in the Millenium", Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 13 Mayıs 2005, ss.375-392, (Tam Metin Bildiri)

11. The Evaluation of Turkish Consumers Attitudes Towards Foreign Products

3rd International Symposium "Communication in the Millenium", North Carolina, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 13 Mayıs 2005, ss.375-388, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 17

2. Toplumsal Cinsiyet Kuramları ve Reklamlar

SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDİRMELER CİLT 2, , Editör, GECE AKADEMİ, ss.347-358, 2019

3. Reklamlar ve Cinsiyet Stereotipleri

Reklam Araştırmaları, Kutlu, Ömer, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.35-54, 2019

4. Erkekliği Yeniden Düşünmek: Değişim ve Reklamlar

Küresel ve Yerel Bakış Açısıyla Sosyal Bilimler Araştırmaları, Ömer Kürşad Tüfekci, Editör, SRA Strategic Researchers Academy, ss.141-156, 2018

5. BILGI’DEN İKTIDAR’A, PANOPTIKON’DAN SÜPERPANOPTIKON’A GÖZETIMTOPLUMUNDA İLETIŞIM

SOSYAL, BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA YENILIKÇI YAKLAŞIMLAR CILT 2, , Editör, Gece Akademi, ss.503-516, 2018

6. İkna Edici İletişimde Mesaj

İkna Edici İletişim, Oyman, Mine, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.88-105, 2017

7. Kamuoyunun Oluşumu

Siyasal İletişim, Ferruh Uztuğ, Yasemin Özğün, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.98-122, 2017

8. İkne Edici İletişimde Mesajın Alıcıları

İkna Edici İletişim, Oyman, Mine, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.106-125, 2017

9. Kurum Kimliği ve Kurumsal İtibar

Kurumsal Kimlik ve İmaj Yönetimi, ONAY, Atılım, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.62-83, 2016

10. Kültür, Toplum ve Kurum Kültürü Tanımlamaları

Kurum Kültürü, ONAY, Atılım, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.2-21, 2016

11. Kimlik ve Kurumsal Kimlik Tanımı ve Sınıflandırmaları

Kurumsal Kimlik ve İmaj Yönetimi, ONAY, Atılım, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.2-19, 2016

12. Toplumsal Cinsiyet, Erkeklik ve Reklamlar

Reklam Diyor Ki 1, ÇALLI İçten Duygu, SEÇİM Mustafa Özgür, Editör, Literatürk academia, ss.159-184, 2016

13. Kriz ve Risk İletişimi Stratejileri

Stratejik İletişim, Sever, Serdar N., Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.76-95, 2015

14. Stratejik İletişimde Liderlik Olgusu

Stratejik İletişim, Sever, Serdar N., Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.18-39, 2015

15. Siyasal İletişimin Tanımı ve Temel Kavramları

Siyasal İletişim, Uztuğ, Ferruh Özgün, Yasemin, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.30-51, 2014

16. Reklamcılık Sektörü ve Kurumlar

Reklamcılık, Uztuğ, Ferruh Sever, Necip Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.66-85, 2012

17. Reklamın Sosyal, Yasal, Ekonomik Yönleri

Reklamcılık, Rasime Ayhan Yılmaz, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.179-194, 2011
Metrikler

Yayın

43

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

32

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

729

H-İndeks (Sobiad)

9

Atıf (Diğer Toplam)

4

Toplam Atıf Sayısı

738

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları