Makaleler
15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (1)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (8)
2. Sosyal Amaca Dayalı Pazarlama ve Kurum İmajı İlı̇şkı̇sı̇: Eker-Adım Adım Oluşumu İşbı̇rlı̇ğı̇ Üzerı̇ne Bı̇r Araştırma
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.4, ss.211-236, 2020 (Hakemli Dergi)
9. Aşkın Metafor Hali: Sevgililer Günü Kapsamında Kadın ve Erkek Dergilerindeki Reklamlarda Aşkın Sunumu
Global Media Journal TR Edition
, cilt.6, sa.12, ss.411-433, 2016 (Hakemli Dergi)
10. Biscolata Reklamlarındaki Yarı Çıplak Erkekleri İzleyen Erkeklere Dair Bir Alımlama Çalışması
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.200-219, 2016 (TRDizin)
12. Reklamlarda Değerler 2007 Yılı Türk Televizyon Reklamlarının İçerik Analizi
KTÜ İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.1-17, 2011 (Hakemli Dergi)
14. Ülke Orijini Kavramı ve Ülke İmajı
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
, 2008 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
11
1. Men and Advertisements in the New Millennium: Semiotic Analysis of Paco Rabanne ”Invictus” Advertisement
The 10th Asian Conference on Media, Communication Film, Japonya, 25 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
3. Postmodernism, Men and Ads
International Conference on Mass Communication Journalism Social Sciences 2018, Hindistan, 2 - 03 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
5. Men and Personal Grooming Products An Example of Esquire Magazine
13th International Symposium Communication in the Millennium, 12 - 15 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
7. Advertisement Reading Manner A Reception Study
2nd International Conference on Economics and Social Sciences ICESS-2014, 1 - 02 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)
8. Business School Students Perceptions of Internet Advertising
ATINER, Atina, Yunanistan, 13 - 16 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
17
1. Erkeğin Kuruluşu ve Reklamlardaki Erkek Özne
Ütopya Yayınevi, Ankara, 2022
2. Toplumsal Cinsiyet Kuramları ve Reklamlar
SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDİRMELER CİLT 2, , Editör, GECE AKADEMİ, ss.347-358, 2019
4. Erkekliği Yeniden Düşünmek: Değişim ve Reklamlar
Küresel ve Yerel Bakış Açısıyla Sosyal Bilimler Araştırmaları, Ömer Kürşad Tüfekci, Editör, SRA Strategic Researchers Academy, ss.141-156, 2018
5. BILGI’DEN İKTIDAR’A, PANOPTIKON’DAN SÜPERPANOPTIKON’A GÖZETIMTOPLUMUNDA İLETIŞIM
SOSYAL, BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA YENILIKÇI YAKLAŞIMLAR CILT 2, , Editör, Gece Akademi, ss.503-516, 2018
6. İkna Edici İletişimde Mesaj
İkna Edici İletişim, Oyman, Mine, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.88-105, 2017
8. İkne Edici İletişimde Mesajın Alıcıları
İkna Edici İletişim, Oyman, Mine, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.106-125, 2017
9. Kurum Kimliği ve Kurumsal İtibar
Kurumsal Kimlik ve İmaj Yönetimi, ONAY, Atılım, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.62-83, 2016
10. Kültür, Toplum ve Kurum Kültürü Tanımlamaları
Kurum Kültürü, ONAY, Atılım, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.2-21, 2016
11. Kimlik ve Kurumsal Kimlik Tanımı ve Sınıflandırmaları
Kurumsal Kimlik ve İmaj Yönetimi, ONAY, Atılım, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.2-19, 2016
12. Toplumsal Cinsiyet, Erkeklik ve Reklamlar
Reklam Diyor Ki 1, ÇALLI İçten Duygu, SEÇİM Mustafa Özgür, Editör, Literatürk academia, ss.159-184, 2016
13. Kriz ve Risk İletişimi Stratejileri
Stratejik İletişim, Sever, Serdar N., Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.76-95, 2015
14. Stratejik İletişimde Liderlik Olgusu
Stratejik İletişim, Sever, Serdar N., Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.18-39, 2015
15. Siyasal İletişimin Tanımı ve Temel Kavramları
Siyasal İletişim, Uztuğ, Ferruh Özgün, Yasemin, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.30-51, 2014
16. Reklamcılık Sektörü ve Kurumlar
Reklamcılık, Uztuğ, Ferruh Sever, Necip Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.66-85, 2012
17. Reklamın Sosyal, Yasal, Ekonomik Yönleri
Reklamcılık, Rasime Ayhan Yılmaz, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.179-194, 2011
Metrikler
Yayın (WoS)
2
Yayın (Scopus)
1
Atıf (WoS)
1
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
1
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
32
H-İndeks (Scholar)
2
Atıf (TrDizin)
4
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Sobiad)
729
H-İndeks (Sobiad)
9
Atıf (Diğer Toplam)
4
Toplam Atıf Sayısı
738
Tez Danışmanlığı
7
