Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sosyal Amaca Dayalı Pazarlama ve Kurum İmajı İlı̇şkı̇sı̇: Eker-Adım Adım Oluşumu İşbı̇rlı̇ğı̇ Üzerı̇ne Bı̇r Araştırma
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.4, ss.211-236, 2020 (Hakemli Dergi)
Aşkın Metafor Hali: Sevgililer Günü Kapsamında Kadın ve Erkek Dergilerindeki Reklamlarda Aşkın Sunumu
Global Media Journal TR Edition
, cilt.6, sa.12, ss.411-433, 2016 (Hakemli Dergi)
Biscolata Reklamlarındaki Yarı Çıplak Erkekleri İzleyen Erkeklere Dair Bir Alımlama Çalışması
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.200-219, 2016 (Hakemli Dergi)
Reklamlarda Değerler 2007 Yılı Türk Televizyon Reklamlarının İçerik Analizi
KTÜ İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.1-17, 2011 (Hakemli Dergi)
Ülke Orijini Kavramı ve Ülke İmajı
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Men and Advertisements in the New Millennium: Semiotic Analysis of Paco Rabanne ”Invictus” Advertisement
The 10th Asian Conference on Media, Communication Film, Japonya, 25 - 27 Ekim 2019
Postmodernism, Men and Ads
International Conference on Mass Communication Journalism Social Sciences 2018, Hindistan, 2 - 03 Kasım 2018
Men and Personal Grooming Products An Example of Esquire Magazine
13th International Symposium Communication in the Millennium, 12 - 15 Mayıs 2015
Advertisement Reading Manner A Reception Study
2nd International Conference on Economics and Social Sciences ICESS-2014, 1 - 02 Şubat 2014
Business School Students Perceptions of Internet Advertising
ATINER, Atina, Yunanistan, 13 - 16 Mayıs 2013
Kitap & Kitap Bölümleri
Erkeğin Kuruluşu ve Reklamlardaki Erkek Özne
Ütopya Yayınevi, Ankara, 2022
Toplumsal Cinsiyet Kuramları ve Reklamlar
SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDİRMELER CİLT 2, , Editör, GECE AKADEMİ, ss.347-358, 2019
Erkekliği Yeniden Düşünmek: Değişim ve Reklamlar
Küresel ve Yerel Bakış Açısıyla Sosyal Bilimler Araştırmaları, Ömer Kürşad Tüfekci, Editör, SRA Strategic Researchers Academy, ss.141-156, 2018
BILGI’DEN İKTIDAR’A, PANOPTIKON’DAN SÜPERPANOPTIKON’A GÖZETIMTOPLUMUNDA İLETIŞIM
SOSYAL, BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA YENILIKÇI YAKLAŞIMLAR CILT 2, , Editör, Gece Akademi, ss.503-516, 2018
İkna Edici İletişimde Mesaj
İkna Edici İletişim, Oyman, Mine, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.88-105, 2017
İkne Edici İletişimde Mesajın Alıcıları
İkna Edici İletişim, Oyman, Mine, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.106-125, 2017
Kurum Kimliği ve Kurumsal İtibar
Kurumsal Kimlik ve İmaj Yönetimi, ONAY, Atılım, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.62-83, 2016
Kültür, Toplum ve Kurum Kültürü Tanımlamaları
Kurum Kültürü, ONAY, Atılım, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.2-21, 2016
Kimlik ve Kurumsal Kimlik Tanımı ve Sınıflandırmaları
Kurumsal Kimlik ve İmaj Yönetimi, ONAY, Atılım, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.2-19, 2016
Toplumsal Cinsiyet, Erkeklik ve Reklamlar
Reklam Diyor Ki 1, ÇALLI İçten Duygu, SEÇİM Mustafa Özgür, Editör, Literatürk academia, ss.159-184, 2016
Kriz ve Risk İletişimi Stratejileri
Stratejik İletişim, Sever, Serdar N., Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.76-95, 2015
Stratejik İletişimde Liderlik Olgusu
Stratejik İletişim, Sever, Serdar N., Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.18-39, 2015
Siyasal İletişimin Tanımı ve Temel Kavramları
Siyasal İletişim, Uztuğ, Ferruh Özgün, Yasemin, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.30-51, 2014
Reklamcılık Sektörü ve Kurumlar
Reklamcılık, Uztuğ, Ferruh Sever, Necip Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.66-85, 2012
Reklamın Sosyal, Yasal, Ekonomik Yönleri
Reklamcılık, Rasime Ayhan Yılmaz, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.179-194, 2011