Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Kurumsal Sosyal Sorumluluk

Kurgu , cilt.20, sa.1, ss.97-105, 2003 (Hakemsiz Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Men and Advertisements in the New Millennium: Semiotic Analysis of Paco Rabanne ”Invictus” Advertisement

The 10th Asian Conference on Media, Communication Film, Japonya, 25 - 27 Ekim 2019

Postmodernism, Men and Ads

International Conference on Mass Communication Journalism Social Sciences 2018, Hindistan, 2 - 03 Kasım 2018

YENİ MEDYA VE DİJİTAL HİKAYE ANLATICILIĞININ GELECEĞİ

16 th International Symposium Communication in the Millennium, 25 - 28 Nisan 2018

Men and Personal Grooming Products An Example of Esquire Magazine

13th International Symposium Communication in the Millennium, 12 - 15 Mayıs 2015

Consumer s Attitude towards Advertising

12th International Symposium Communication in the Millennium, 15 - 18 Haziran 2014

Advertisement Reading Manner A Reception Study

2nd International Conference on Economics and Social Sciences ICESS-2014, 1 - 02 Şubat 2014

Business School Students Perceptions of Internet Advertising

ATINER, Atina, Yunanistan, 13 - 16 Mayıs 2013

Men s Perceptions Towards Men s Figures Represented at Print Advertisements

5th International Symposium "Communication in the Millenium", Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.149-159

New Horizons in Public Relations What Turkish Public Relations Agencies Serve

3rd International Symposium "Communication in the Millenium", Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 13 Mayıs 2005, ss.375-392

The Evaluation of Turkish Consumers Attitudes Towards Foreign Products

3rd International Symposium "Communication in the Millenium", North Carolina, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 13 Mayıs 2005, ss.375-388

Kitap & Kitap Bölümleri

Toplumsal Cinsiyet Kuramları ve Reklamlar

SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDİRMELER CİLT 2, , Editör, GECE AKADEMİ, ss.347-358, 2019

Reklamlar ve Cinsiyet Stereotipleri

Reklam Araştırmaları, Kutlu, Ömer, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.35-54, 2019

Erkekliği Yeniden Düşünmek: Değişim ve Reklamlar

Küresel ve Yerel Bakış Açısıyla Sosyal Bilimler Araştırmaları, Ömer Kürşad Tüfekci, Editör, SRA Strategic Researchers Academy, ss.141-156, 2018

BILGI’DEN İKTIDAR’A, PANOPTIKON’DAN SÜPERPANOPTIKON’A GÖZETIMTOPLUMUNDA İLETIŞIM

SOSYAL, BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA YENILIKÇI YAKLAŞIMLAR CILT 2, , Editör, Gece Akademi, ss.503-516, 2018

İkna Edici İletişimde Mesaj

İkna Edici İletişim, Oyman, Mine, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.88-105, 2017

Kamuoyunun Oluşumu

Siyasal İletişim, Ferruh Uztuğ, Yasemin Özğün, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.98-122, 2017

İkne Edici İletişimde Mesajın Alıcıları

İkna Edici İletişim, Oyman, Mine, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.106-125, 2017

Kurum Kimliği ve Kurumsal İtibar

Kurumsal Kimlik ve İmaj Yönetimi, ONAY, Atılım, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.62-83, 2016

Kültür, Toplum ve Kurum Kültürü Tanımlamaları

Kurum Kültürü, ONAY, Atılım, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.2-21, 2016

Kimlik ve Kurumsal Kimlik Tanımı ve Sınıflandırmaları

Kurumsal Kimlik ve İmaj Yönetimi, ONAY, Atılım, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.2-19, 2016

Toplumsal Cinsiyet, Erkeklik ve Reklamlar

Reklam Diyor Ki 1, ÇALLI İçten Duygu, SEÇİM Mustafa Özgür, Editör, Literatürk academia, ss.159-184, 2016

Kriz ve Risk İletişimi Stratejileri

Stratejik İletişim, Sever, Serdar N., Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.76-95, 2015

Stratejik İletişimde Liderlik Olgusu

Stratejik İletişim, Sever, Serdar N., Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.18-39, 2015

Siyasal İletişimin Tanımı ve Temel Kavramları

Siyasal İletişim, Uztuğ, Ferruh Özgün, Yasemin, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.30-51, 2014

Reklamcılık Sektörü ve Kurumlar

Reklamcılık, Uztuğ, Ferruh Sever, Necip Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.66-85, 2012

Reklamın Sosyal, Yasal, Ekonomik Yönleri

Reklamcılık, Rasime Ayhan Yılmaz, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.179-194, 2011

Metrikler

Yayın

43

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

20

H-İndeks(Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

2

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları