Desteklenen Projeler
-
2019 - 2022 KOSGEB Girişimcilik Alanına Yönelik E-Öğrenme Yönetim Sisteminin Analizi, Tasarımı, Geliştirilmesi, Uygulanması ve Değerlendirilmesi
İŞLEK M. S., ERDOĞAN B. Z. (Yürütücü), BÜYÜK K., AYDEMİR M., BOZKURT A., KUMTEPE A. T.
-
2016 - 2019 Anadolu Pazar Sisteminde Satıcı ve Alıcı İlişkilerinin Analizi
-
2015 - 2019 TÜRK MUTFAK İMAJI VE ÜLKE İMAJININ ÜLKEYİ ZİYARET ETME NİYETİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
-
2017 - 2018 ÖZDEŞLEŞMENİN REKLAMA KARŞI TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE ÜNLÜ-ÜRÜN UYUMUNUN ILIMLAŞTIRICI ROLÜ
ERDOĞAN B. Z. (Yürütücü), DOĞAN S.
-
2017 - 2017 Kamu Kurumları ve Özel Kurumların Personel Alımı ve Görevde Yükselme Uygulamalarının Analizi
ALTUNOĞLU M., GÜNEYSU G., ERDOĞAN B. Z. (Yürütücü), KUMTEPE A. T., İŞLEK M. S.
-
2016 - 2017 Pazarlama Akademisinin Dünü, Bugünü, Yarını: Biz Kimiz, Ne Yapıyoruz?
-
2014 - 2017 Cinsel İçerikli Reklamlarda Üçüncü Kişi Algısının Hedonik ve Faydacı Ürünlerde Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi
-
2015 - 2016 ÇASGEM in Kurumsal Kapasitesinin Güçlendirilmesi için Teknik Destek
-
2014 - 2015 YHT Eskişehir e Etkileri Araştırması
-
2012 - 2013 Marka Bağlılığının Öncülleri ve Ölçülmesi Türkiye deki GSM Operatörü Aboneleri Üzerine Bir Araştırma
-
2012 - 2013 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Müşteri Bağlılığına Etkisi Yiyecek İçecek Sektöründe Bir Uygulama
-
2004 - 2005 Küresel İtici Reklamlara İlişkin Tutumların Belirlenmesi - Center for Socially Responsible Marketing - University of Lethbridge Kanada