Akademik Unvanlar
-
2011 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Anadolu Üniversitesi, İŞLETME FAKÜLTESİ, PAZARLAMA BÖLÜMÜ
-
2008 - 2011 Prof. Dr.
Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2007 - 2008 Doç. Dr.
Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
1999 - 2000 Yrd. Doç. Dr.
University of Strathclyde, School Of Business, Department Of Marketing
Yönetimsel Görevler
-
2021 - Devam Ediyor Dekan
Anadolu Üniversitesi, İŞLETME FAKÜLTESİ
-
2020 - 2020 Rektör Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, REKTÖRLÜK
-
2011 - 2014 Enstitü Müdürü
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
-
2007 - 2011 Bölüm Başkanı
Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
Verdiği Dersler
-
Doktora MARKETİNG THEORY
-
Doktora PAZARLAMA BİLİMİNE TEMEL YAKLAŞIMLAR
-
Doktora PAZARLAMA TEORİSİ
-
Yüksek Lisans Pazarlama Bilimine Temel Yaklaşımlar
-
Yüksek Lisans PAZARLAMA YÖNETİMİ
-
Lisans Marketing Communications
-
Lisans İşletme Politikası
-
Lisans İşletme Bilimine Giriş
-
Lisans Pazarlama İlkeleri
-
Lisans İşletme Bilimine Giriş
-
Lisans İşletme Politikası
Yönetilen Tezler
-
THE ANTECEDENTS, MODERATORS AND EFFECTIVENESS OF TRADITIONAL VERSUS ELECTRONIC WORD-OF-MOUTH: A SYSTEMATIC REVIEW AND META-ANALYSIS
Erdoğan B. Z. (Danışman)
A.ARIF(Öğrenci), Doktora, 2022 -
A qualitative investigation of charity bazaars within the context of neo-institutional theory
Erdoğan B. Z. (Danışman)
R.KOCAMAN(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Anadolu pazar sisteminde alıcı ve satıcı ilişkilerinin analizi
Erdoğan B. Z. (Danışman)
M.SAMİ(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Sanal topluluklarda pazarlama iletişimi ve sosyal etkileşimin tüketici temelli marka değerine etkisi
BAYRAM ZAFER E. (Danışman)
T.TORUN(Öğrenci), Doktora, 2013 -
Tütün kontrol çalışmaları kapsamındaki yasal uyarıların üniversite öğrencilerinin sigara alışkanlıkları ve reaktans dereceleri üzerine etkisi
BAYRAM ZAFER E. (Danışman)
N.TOMRİS(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Mobbing'in örgütsel bağlılık üzerindeki etkisi: Kamu sektöründen bir örnek
BAYRAM ZAFER E. (Danışman)
İ.ATALAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Statlardaki billboard reklamlarının marka farkındalığı üzerine etkileri: İnönü Stadı örneği
BAYRAM ZAFER E. (Danışman)
S.KIZILCA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Banka sigortacılığında müşteri değerinin artırılmasına yönelik bir model önerisi
BAYRAM ZAFER E. (Danışman)
H.YELDA(Öğrenci), Doktora, 2010 -
İlişkisel pazarlamada bilgi teknolojilerinin kullanılması ve bağlamsal pazarlama stratejisi
BAYRAM ZAFER E. (Danışman)
H.ÖZGÜNER(Öğrenci), Doktora, 2010 -
Sigara paketlerindeki yazılı mesajların üniversite öğrencilerinin sigara alışkanlıkları üzerine etkileri
BAYRAM ZAFER E. (Danışman)
N.AÇIKALIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Ülke imajının turizm tüketici tercihleri üzerindeki etkisi: Türkiye örneği
BAYRAM ZAFER E. (Danışman)
M.SERHAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Hedonik tüketim davranışını belirleyen demografik faktörlerin analiz (Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi sağlık personeli örneği)
BAYRAM ZAFER E. (Danışman)
E.AKCA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Taşınabilir tehlikeli atıkların bertarafına ilişkin lojistik modelin kurulması
BAYRAM ZAFER E. (Danışman)
A.TAŞER(Öğrenci), Doktora, 2009 -
Ücret politikalarının kamu personelinin motivasyonu üzerine etkisi: Yüksek öğrenim örneği
BAYRAM ZAFER E. (Danışman)
O.BAKKAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Organizasyon yapısı ve liderliğin satış gücü performansı üzerindeki etkisi: İlaç sektörü örneği
BAYRAM ZAFER E. (Danışman)
İ.AKKOÇ(Öğrenci), Doktora, 2008 -
İşletmelerde sosyal sorumluluk: Konaklama sektöründe bir uygulama
BAYRAM ZAFER E. (Danışman)
H.BAKIRTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
İnternet bankacılığı hizmetlerinde bireysel müşteriler tarafından algılanan hizmet kalitesine ilişkin bir modelin geliştirilmesi
BAYRAM ZAFER E. (Danışman)
H.ÇELİK(Öğrenci), Doktora, 2005 -
Örgüt kültürünün iş tatmini üzerine etkisi ve Anatolia Seramik A.Ş.'de uygulaması
BAYRAM ZAFER E. (Danışman)
A.AYCAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
İşletmelerde liderlik ve örgüt kültürünün bilgi yönetimine etkilerinin incelenmesine yönelik bir araştırma
BAYRAM ZAFER E. (Danışman)
İ.İPÇİOĞLU(Öğrenci), Doktora, 2004 -
Kurumsal imajın paydaşlar tarafından algılanışı: Altın Çini ve Seramik A.Ş. uygulaması
BAYRAM ZAFER E. (Danışman)
H.ÖZKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Tam zamanlı üretim sisteminin porselen, çini ve seramik sektöründe uygulanabilirliği ve Kütahya ilindeki işletmelerde bir uygulama
BAYRAM ZAFER E. (Danışman)
A.TAŞER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Türkiye`deki KOBİ`lerin sorunları ve Kütahya çini sektörü üzerine bir uygulama
BAYRAM ZAFER E. (Danışman)
K.BÜYÜK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Meslek lisesi öğrencilerinin motivasyonu üzerine bir araştırma Simav ilçesi örneği
BAYRAM ZAFER E. (Danışman)
M.KÜÇÜKÇAKIR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
İşletmelerde etkin zaman yönetimi ve bir ugulama
BAYRAM ZAFER E. (Danışman)
E.TURGUT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002