Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Getting the Best Out of Celebrity Endorsers

ADMAP , cilt.33, sa.4, ss.17-20, 1998 (Hakemsiz Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

The Moderating Role Of Celebrtiy-Product Match-Up On The Effect Of Identification On Attitude Towards Advertising And Purchase Intention

28. CIMaR (International Consortium for Marketing Research), Ankara, Türkiye, 17 - 20 Haziran 2019, ss.102-134

The Effect of Cuisine and Country Image on Intention to Visit

VIII. NATIONAL IV. INTERNATIONAL EASTERN MEDITERRANEAN TOURISM SYMPOSIUM, Mersin, Türkiye, 19 - 20 Nisan 2019, ss.181-192

Türk Girişimci Biyografi ve Otobiyografilerinde Anadolu Yaklaşımını Aramak

10th Global Islamic Marketing Conference, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2019

Which is the Moderator of Ethnocentrism: Country or Product Image

11. Tourism Outlook Conference, Eskişehir, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2018, ss.258-271

Examining Gender-Based Responses to Third-Person Perception in Sexually Explicit Advertising

16th International Conference on Research in Advertising, Ghent, Belçika, 29 Haziran - 01 Temmuz 2017

Student or Non Student An Emprical Comparison of Different Survey Modes Data Quality

CARMA2016 International Conference on Advanced Research Methods and Analytics, Valensiya, İspanya, 6 - 07 Temmuz 2016

The Effect of Anti Tobacco Warning Messages on Psychological Reactance and Smoking Behaviour

2nd International Social Business@Anadolu Conference, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.107-115

Effect of Corporate Social Responsibility Activities of Restaurants on Customer Loyalty

2nd International Social Business@Anadolu Conference, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.45-47

A Historical Approach to Marketing from Anatolia Akhi Organizations

Conference on Historical Analysis & Research in Marketing (CHARM), Long Beach CA, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 31 Mayıs 2015

EFFECTS OF TRUST, SATISFACTION, ALTERNATIVE ATTRACTIVENESS AND RESISTANCE TO CHANGE ON ATTITUDINAL AND BEHAVIOURAL LOYALTY

7th Annual EuroMed Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Kristiansand, Norveç, 18 - 19 Eylül 2014, ss.595-608 identifier

DEVELOPING LOGISTICS MODEL TO DISPOSE TRANSFERABLE HAZARDOUS WASTE IN TURKEY

4th Annual EuroMed Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Elounda, Yunanistan, 20 - 21 Ekim 2011, ss.1820-1831 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

EFFECTS OF ETHNOCENTRIC TENDENCY ON CONSUMERS' PERCEPTION OF PRODUCT ATTITUDES FOR FOREIGN AND DOMESTIC PRODUCTS

2nd Annual EuroMed Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Salerno, İtalya, 26 - 28 Ekim 2009, ss.557-570 identifier

THE EFFECTS OF RESOURCE UNCERTAINTY ON CUSTOMER-SUPPLIER RELATIONSHIPS IN TURKEY

1st Annual EuroMed Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Marseille, Fransa, 17 - 18 Kasım 2008, ss.361-373 identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

Sürdürülebilir Eğitim Ekolojisi Olarak Açık ve Uzaktan Öğrenme

Döngüsel Ekonomi ve Sürdürülebilir Hayat, Mehmet Bulut ve Cem Korkut, Editör, Türkiye Bilimler Akademisi, Ankara, ss.237-258, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Yeni Kurumsal Kuram ve Pazarlama

Bilim Olarak Pazarlama, Bayram Zafer Erdoğan, Editör, Beta, İstanbul, ss.305-323, 2021

Yeni Kurumsal Kuram ve Pazarlama

BİLİM OLARAK PAZARLAMA, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, BETA, İstanbul, ss.305-324, 2021

Pazarlama ve Yöntem: Çeşitlendirme

Bilim Olarak Pazarlama, Bayram Zafer Erdoğan, Editör, Beta, İstanbul, ss.49-64, 2021

Yönetim Fonksiyonu

İşletme Fonksiyonları, Prof. Dr. Hatice Zümrüt Tonus ve Doç. Dr. Nuray Tokgöz, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.3-29, 2020

Transformation in Consumption and Spending Practices in the Post-pandemic Period

Reflections on the Pandemic in the Future of the World, Muzaffer Şeker Ali Özer, Cem Korkut, Editör, Turkish Academy of Sciences, Ankara, ss.489-514, 2020

KOSGEB Girişimcilik El Kitabı

Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, Ankara, 2019

Kaliteli Anket Verisi Elde Etmede Örneklem ve Anket Tekniğinin Rolü

Anı Kitabı Ayşe Hepkul, Celal Hakan KAĞNICIOĞLU, Didem PAŞAOĞLU BAŞ, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.113-133, 2019

Bilim Olarak Pazarlama

Beta Basım Yayım, İstanbul, 2018

Stratejik Yönetim I

Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, 2012

Ansiklopedide Bölümler

SOSYAL BİLİMLER ANSİKLOPEDİSİ

TÜBİTAK Bilim Yayınları, ss.268-269, 2022

Metrikler

Yayın

87

Atıf (WoS)

363

H-İndeks (WoS)

8

Atıf (Scopus)

1750

H-İndeks (Scopus)

14

Atıf (Scholar)

3600

H-İndeks(Scholar)

14

Atıf (TrDizin)

5

H-Index (TrDizin)

3

Proje

14

Tez Danışmanlığı

24

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları