SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Alanlar Arasında Benzerlik mi Farklılık mı? Türkiye'deki Hayır Pazarları Örneği
Yönetim ve Organizasyon Araştırmaları Dergisi (Online)
, cilt.9, sa.1, ss.1-40, 2024 (Hakemli Dergi)
Kurumsal Kuram’da Örgütsel Alan Kavramı ve Örgütsel Alan Türlerine İlişkin Bir Literatür İncelemesi
ANKARA UNIVERSITESI. SIYASAL BILGILER FAKULTESI DERGISI
, cilt.77, sa.1, ss.227-250, 2022 (Hakemli Dergi)
Özdeşleşmenin Reklama Karşı Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Ünlü-Ürün Uyumunun Ilımlaştırıcı Rolü
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.603-624, 2020 (Hakemli Dergi)
The Moderating Role of Celebrity-Product Match-up on the Effect of Identification on Attitude Towards Advertising and Purchase Intention
ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITESI IIBF DERGISI-ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITY JOURNAL OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, cilt.15, sa.2, ss.603-623, 2020 (ESCI)
Anadolu Yaklaşımı Mümkün mü? Türk Girişimci Biyografi veOtobiyografileri Üzerine Bir İnceleme
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.227-258, 2019 (Hakemli Dergi)
Banka Sigortacılığında Müşteri Değerinin Artırılmasına Yönelik Bir Model Önerisi
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.1-35, 2019 (Hakemli Dergi)
Antecedents and Measurement of Brand Commitment and Behavioural Loyalty
Journal of Customer Behaviour
, cilt.15, sa.4, ss.321-336, 2016 (Hakemli Dergi)
Bir İlişkisel Pazarlama Aracı Olarak Bağlamsal Pazarlama Formdakal Web Sitesi Örneği
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.460-477, 2016 (Hakemli Dergi)
Restoranların Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Müşteri Bağlılığına Etkisi
Turizm Akademik Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.11-27, 2016 (Hakemli Dergi)
Uygulamalı Sentez Bir Sosyal Bilim Olarak Pazarlama
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-22, 2015 (Hakemli Dergi)
Effects of Materialism and Religious Values on Attitudes Towards Cause Related Marketing
Social Business: An Interdisciplinary Journal
, cilt.4, sa.2, ss.153-168, 2014 (Hakemli Dergi)
Controversial Advertising Editorial
Journal of Marketing Communications
, cilt.14, sa.4, ss.247-248, 2008 (Hakemli Dergi)
Kurumsal İmajın Şirketin Farklı Paydaşları Tarafından Algılanışı Üzerine Bir Araştırma
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, ss.55-76, 2006 (Hakemli Dergi)
Identifying ‘Dr Innovator’ in the primary care sector in the UK
Journal of Medical Marketing: Device, Diagnostic and Pharmaceutical Marketing
, cilt.5, sa.1, ss.77-84, 2005 (Scopus)
Getting the Best Out of Celebrity Endorsers
ADMAP
, cilt.33, sa.4, ss.17-20, 1998 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The Moderating Role Of Celebrtiy-Product Match-Up On The Effect Of Identification On Attitude Towards Advertising And Purchase Intention
28. CIMaR (International Consortium for Marketing Research), Ankara, Türkiye, 17 - 20 Haziran 2019, ss.102-134
Word of Mouth versus Electronic Word of Mouth: A Comparative Systematic Review of Motivations
MMRA Marketing Congress, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.936-958
Türk Girişimci Biyografi ve Otobiyografilerinde Anadolu Yaklaşımını Aramak
10th Global Islamic Marketing Conference, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2019
Which is the Moderator of Ethnocentrism: Country or Product Image
11. Tourism Outlook Conference, Eskişehir, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2018, ss.258-271
A Longitudinal Study of Turkish Marketing Academia: What has changed, what has not in a decade?
2018 Global Marketing Conference at Tokyo, 26 - 29 Temmuz 2018, ss.36-49
The Third-Person Perception of Sex Appeals on Hedonic and Utilitarian Product Ads - The Role of Public Exposure to Sexual Stimuli
2018 Global Marketing Conference at Tokyo Proceedings, Tokyo, Japonya, 10 - 15 Temmuz 2018
Ünlü-Ürün Uyumunun Reklama Karşı Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi
23. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018
Cinsel İçerikli Reklamlarda Üçüncü Kişi Algısı ve Satın Alma Niyetinin Bireylerin Yanlı İyimserlik Düzeyleri Bağlamında Değerlendirilmesi: Türkiye ve Kanada Karşılaştırması
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017
Examining Gender-Based Responses to Third-Person Perception in Sexually Explicit Advertising
16th International Conference on Research in Advertising, Ghent, Belçika, 29 Haziran - 01 Temmuz 2017
The Journey of Marketing: From East to West and Back”
8th Global Islamic Marketing Conference, 3 - 05 Mayıs 2017
Tüketicilerin Restoran Tercihlerinde Fiziksel Kanıtların Rolünün İncelenmesi Üzerine Nitel Bir Araştırma
16. Ulusal Turizm Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2015, ss.20-35
Ürün Türü ve Fiyat Seviyesinin Tüketicilerin Amaca Yönelik Pazarlama Markası Satın Alma İsteği Üzerindeki Rolü
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.323-327
The Effect of Anti Tobacco Warning Messages on Psychological Reactance and Smoking Behaviour
2nd International Social Business@Anadolu Conference, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.107-115
Effect of Corporate Social Responsibility Activities of Restaurants on Customer Loyalty
2nd International Social Business@Anadolu Conference, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.45-47
A Historical Approach to Marketing from Anatolia Akhi Organizations
Conference on Historical Analysis & Research in Marketing (CHARM), Long Beach CA, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 31 Mayıs 2015
The Influence of Religion on Perceptions toward the Regulation of Controversial Advertising
Global Marketing Conference, 9 - 12 Temmuz 2014
Kitap & Kitap Bölümleri
DEĞER OLUŞTURMA VE PAYLAŞIM SÜRECİ OLARAK PAZARLAMA
İstanbul Ticaret Odası, İstanbul, 2023
Sürdürülebilir Eğitim Ekolojisi Olarak Açık ve Uzaktan Öğrenme
Döngüsel Ekonomi ve Sürdürülebilir Hayat, Mehmet Bulut ve Cem Korkut, Editör, Türkiye Bilimler Akademisi, Ankara, ss.237-258, 2022
Yeni Kurumsal Kuram ve Pazarlama
Bilim Olarak Pazarlama, Bayram Zafer Erdoğan, Editör, Beta, İstanbul, ss.305-323, 2021
Pazarlama ve Yöntem: Çeşitlendirme
Bilim Olarak Pazarlama, Bayram Zafer Erdoğan, Editör, Beta, İstanbul, ss.49-64, 2021
Yeni Kurumsal Kuram ve Pazarlama
BİLİM OLARAK PAZARLAMA, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, BETA, İstanbul, ss.305-324, 2021
Transformation in Consumption and Spending Practices in the Post-pandemic Period
Reflections on the Pandemic in the Future of the World, Muzaffer Şeker Ali Özer, Cem Korkut, Editör, Turkish Academy of Sciences, Ankara, ss.489-514, 2020
KOSGEB Girişimcilik El Kitabı
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, Ankara, 2019
Kaliteli Anket Verisi Elde Etmede Örneklem ve Anket Tekniğinin Rolü
Anı Kitabı Ayşe Hepkul, Celal Hakan KAĞNICIOĞLU, Didem PAŞAOĞLU BAŞ, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.113-133, 2019
Bilim Olarak Pazarlama
Beta Basım Yayım, İstanbul, 2018
Yüksek Hızlı Tren in Eskişehir e Etkileri Araştırması
Eskişehir Ticaret Odası Şehir ve Kültür - 7, Eskişehir, 2015
Stratejik Yönetim I
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, 2012