Makaleler
51
Tümü (51)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (21)
ESCI (13)
Scopus (24)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (12)
6. THE IMPACT OF NOVELTY SEEKING ON INTENTION TO VISIT A COUNTRY: THE MEDIATING ROLE OF OVERALL CUISINE IMAGE
ADVANCES IN HOSPITALITY AND TOURISM RESEARCH-AHTR
, cilt.10, sa.3, ss.480-500, 2022 (ESCI, Scopus, TRDizin)
14. The Moderating Role of Celebrity-Product Match-up on the Effect of Identification on Attitude Towards Advertising and Purchase Intention
ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITESI IIBF DERGISI-ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITY JOURNAL OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, cilt.15, sa.2, ss.603-623, 2020 (ESCI, TRDizin)
18. Anadolu Yaklaşımı Mümkün mü? Türk Girişimci Biyografi veOtobiyografileri Üzerine Bir İnceleme
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.227-258, 2019 (TRDizin)
20. Banka Sigortacılığında Müşteri Değerinin Artırılmasına Yönelik Bir Model Önerisi
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.1-35, 2019 (Hakemli Dergi)
22. Konum Tabanlı Mobil Swarm Uygulaması Üzerinden Paylaşım Motivasyonlarının İncelenmesi
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.379-400, 2017 (Hakemli Dergi)
23. Antecedents and Measurement of Brand Commitment and Behavioural Loyalty
Journal of Customer Behaviour
, cilt.15, sa.4, ss.321-336, 2016 (Hakemli Dergi)
24. Bir İlişkisel Pazarlama Aracı Olarak Bağlamsal Pazarlama Formdakal Web Sitesi Örneği
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.460-477, 2016 (Hakemli Dergi)
26. Uygulamalı Sentez Bir Sosyal Bilim Olarak Pazarlama
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-22, 2015 (Hakemli Dergi)
27. Effects of Materialism and Religious Values on Attitudes Towards Cause Related Marketing
Social Business: An Interdisciplinary Journal
, cilt.4, sa.2, ss.153-168, 2014 (Hakemli Dergi)
30. Corporate Social Responsibility: A Research on Hotels
ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITESI IIBF DERGISI-ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITY JOURNAL OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, cilt.5, sa.1, ss.97-110, 2010 (ESCI, TRDizin)
34. Controversial Advertising Editorial
Journal of Marketing Communications
, cilt.14, sa.4, ss.247-248, 2008 (Hakemli Dergi)
40. Identifying ‘Dr Innovator’ in the primary care sector in the UK
Journal of Medical Marketing: Device, Diagnostic and Pharmaceutical Marketing
, cilt.5, sa.1, ss.77-84, 2005 (Scopus)
51. Getting the Best Out of Celebrity Endorsers
ADMAP
, cilt.33, sa.4, ss.17-20, 1998 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
26
4. The Moderating Role Of Celebrtiy-Product Match-Up On The Effect Of Identification On Attitude Towards Advertising And Purchase Intention
28. CIMaR (International Consortium for Marketing Research), Ankara, Türkiye, 17 - 20 Haziran 2019, ss.102-134, (Tam Metin Bildiri)
5. Word of Mouth versus Electronic Word of Mouth: A Comparative Systematic Review of Motivations
MMRA Marketing Congress, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.936-958, (Tam Metin Bildiri)
7. Türk Girişimci Biyografi ve Otobiyografilerinde Anadolu Yaklaşımını Aramak
10th Global Islamic Marketing Conference, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
8. Which is the Moderator of Ethnocentrism: Country or Product Image
11. Tourism Outlook Conference, Eskişehir, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2018, ss.258-271, (Tam Metin Bildiri)
9. A Longitudinal Study of Turkish Marketing Academia: What has changed, what has not in a decade?
2018 Global Marketing Conference at Tokyo, 26 - 29 Temmuz 2018, ss.36-49, (Tam Metin Bildiri)
10. The Third-Person Perception of Sex Appeals on Hedonic and Utilitarian Product Ads - The Role of Public Exposure to Sexual Stimuli
2018 Global Marketing Conference at Tokyo Proceedings, Tokyo, Japonya, 10 - 15 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)
11. Ünlü-Ürün Uyumunun Reklama Karşı Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi
23. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
13. Cinsel İçerikli Reklamlarda Üçüncü Kişi Algısı ve Satın Alma Niyetinin Bireylerin Yanlı İyimserlik Düzeyleri Bağlamında Değerlendirilmesi: Türkiye ve Kanada Karşılaştırması
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
14. Examining Gender-Based Responses to Third-Person Perception in Sexually Explicit Advertising
16th International Conference on Research in Advertising, Ghent, Belçika, 29 Haziran - 01 Temmuz 2017, (Tam Metin Bildiri)
15. The Journey of Marketing: From East to West and Back”
8th Global Islamic Marketing Conference, 3 - 05 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
17. Tüketicilerin Restoran Tercihlerinde Fiziksel Kanıtların Rolünün İncelenmesi Üzerine Nitel Bir Araştırma
16. Ulusal Turizm Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2015, ss.20-35, (Tam Metin Bildiri)
18. Ürün Türü ve Fiyat Seviyesinin Tüketicilerin Amaca Yönelik Pazarlama Markası Satın Alma İsteği Üzerindeki Rolü
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.323-327, (Özet Bildiri)
19. Effect of Corporate Social Responsibility Activities of Restaurants on Customer Loyalty
2nd International Social Business@Anadolu Conference, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.45-47, (Tam Metin Bildiri)
20. The Effect of Anti Tobacco Warning Messages on Psychological Reactance and Smoking Behaviour
2nd International Social Business@Anadolu Conference, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.107-115, (Tam Metin Bildiri)
21. A Historical Approach to Marketing from Anatolia Akhi Organizations
Conference on Historical Analysis & Research in Marketing (CHARM), Long Beach CA, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 31 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
22. The Influence of Religion on Perceptions toward the Regulation of Controversial Advertising
Global Marketing Conference, 9 - 12 Temmuz 2014, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
11
1. DEĞER OLUŞTURMA VE PAYLAŞIM SÜRECİ OLARAK PAZARLAMA
İstanbul Ticaret Odası, İstanbul, 2023
2. Pazarlama ve Yöntem: Çeşitlendirme
Bilim Olarak Pazarlama, Bayram Zafer Erdoğan, Editör, Beta, İstanbul, ss.49-64, 2021
3. Yeni Kurumsal Kuram ve Pazarlama
Bilim Olarak Pazarlama, Bayram Zafer Erdoğan, Editör, Beta, İstanbul, ss.305-323, 2021
4. Yeni Kurumsal Kuram ve Pazarlama
BİLİM OLARAK PAZARLAMA, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, BETA, İstanbul, ss.305-324, 2021
5. Transformation in Consumption and Spending Practices in the Post-pandemic Period
Reflections on the Pandemic in the Future of the World, Muzaffer Şeker Ali Özer, Cem Korkut, Editör, Turkish Academy of Sciences, Ankara, ss.489-514, 2020
6. KOSGEB Girişimcilik El Kitabı
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, Ankara, 2019
7. Kaliteli Anket Verisi Elde Etmede Örneklem ve Anket Tekniğinin Rolü
Anı Kitabı Ayşe Hepkul, Celal Hakan KAĞNICIOĞLU, Didem PAŞAOĞLU BAŞ, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.113-133, 2019
8. Bilim Olarak Pazarlama
Beta Basım Yayım, İstanbul, 2018
10. Yüksek Hızlı Tren in Eskişehir e Etkileri Araştırması
Eskişehir Ticaret Odası Şehir ve Kültür - 7, Eskişehir, 2015
11. Stratejik Yönetim I
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, 2012
Ansiklopedide Bölümler
1
Metrikler
Yayın (WoS)
25
Yayın (Scopus)
24
Atıf (WoS)
983
H-İndeks (WoS)
8
Atıf (Scopus)
1886
H-İndeks (Scopus)
15
Atıf (Scholar)
8668
H-İndeks (Scholar)
31
Atıf (TrDizin)
43
H-İndeks (TrDizin)
4
Atıf (Sobiad)
600
H-İndeks (Sobiad)
11
Atıf (Diğer Toplam)
46
Toplam Atıf Sayısı
1672
Proje
14
Tez Danışmanlığı
24