Articles Published in Other Journals
The Role of Social Media in Promoting Organizational Brand: A Case of Telecommunication Organizations in Tanzania
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.23, no.3, pp.847-872, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
COVID-19 Pandemisinde Bilgi Edinme Kaynakları, Medya Kullanım Alışkanlıkları ve Aşıya Yönelik Tutumlar.
THE JOURNAL OF THE FACULTY OF COMMUNICATION OF THE UNIVERSITY OF AKDENIZ
, no.36, pp.178-202, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Kurum Kültürü Yönetiminde Kurumsal Değerlerin Çalışanlara Benimsetilmesi Bir İlaç Firmasında Uygulama Örneği
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.4, no.1, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
e-İnsan Kaynakları Yönetiminde e-İşe Alım Süreci
Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi eKurgu Dergisi
, vol.24, no.1, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Claims Of Health Communication Campaigns: An Analysis On Turkish Consumers
Shanghai International Conference on Social Science (SCSS 2011), Shanghai, China, 17 - 19 August 2011
How Do The Consumers Evaluate Advertisements Which Included Guilt Appeal
Global Conference on Business and Finance (IBFR), San-Jose, Costa Rica, 28 - 31 May 2008
Books & Book Chapters
Projelerde Risk Yönetimi, Çatışma Yönetimi ve Problem Çözme
in: PROJE YÖNETİMİ: SÜREÇTEN SONUCA KAPSAMLI BİR REHBER, Deniz Taşcı, Mestan Küçük, Züleyha Özbaş Anbarlı, Editor, DETAY YAYINCILIK, Ankara, pp.161-187, 2023
Reklamdan Kaçınma
in: Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar, Kutlu Ömer, Editor, Detay Yayıncılık, pp.85-100, 2020
Çevrimiçi İtibar Yönetimi
in: Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler Yeniden, Özkoçak Levent, Editor, Detay Yayıncılık, pp.25-43, 2020
Corporate Communication in Contemporary Organizations
in: Corporate Communication: A Guide to Theory & Practice, Ç. S. Bir ve İ. K. Suher, Editor, Kitap Yayınevi, İstanbul, pp.43-63, 2019
Native Reklamcılık
in: Yeni Nesil Reklamcılık, Ö. Kutlu, Editor, Detay, Ankara, pp.1-40, 2019
Kültürlerarası İletişim
in: Küreselleşme ve Kültürlerarası İletişim, E. Nezih Orhon, R. Ayhan Yılmaz, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.52-72, 2017
Nazar Büyüm: Hikayesi Olan İşler Yapmak ve Fark Edilmek.
in: Reklam Ustaları 2, Elden, Müge ve Çelik, Murat, Editor, Detay Yayıncılık, pp.249-280, 2017
Mesaj ve Medya stratejileri
in: Halkla İlişkiler Kampanya Analizi, J. B. Salı, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.84-104, 2016