Publications & Works

Articles Published in Other Journals

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

Özel Hastanelerin Kurumsal İletişim Faaliyetlerinde Kurumsal Web Sitelerinin Kullanımı.

16th International Symposium Communication in the Millenium., 25 - 28 April 2018

Claims Of Health Communication Campaigns: An Analysis On Turkish Consumers

Shanghai International Conference on Social Science (SCSS 2011), Shanghai, China, 17 - 19 August 2011

Turkish Youth Responses to The Erotic Advertisements

5th Global Conference The Erotic: Exploring Critical Issues, Salzburg, Austria, 6 - 08 November 2009

How Do The Consumers Evaluate Advertisements Which Included Guilt Appeal

Global Conference on Business and Finance (IBFR), San-Jose, Costa Rica, 28 - 31 May 2008

Books & Book Chapters

Projelerde Risk Yönetimi, Çatışma Yönetimi ve Problem Çözme

in: PROJE YÖNETİMİ: SÜREÇTEN SONUCA KAPSAMLI BİR REHBER, Deniz Taşcı, Mestan Küçük, Züleyha Özbaş Anbarlı, Editor, DETAY YAYINCILIK, Ankara, pp.161-187, 2023

Reklamdan Kaçınma

in: Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar, Kutlu Ömer, Editor, Detay Yayıncılık, pp.85-100, 2020

Çevrimiçi İtibar Yönetimi

in: Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler Yeniden, Özkoçak Levent, Editor, Detay Yayıncılık, pp.25-43, 2020

Corporate Communication in Contemporary Organizations

in: Corporate Communication: A Guide to Theory & Practice, Ç. S. Bir ve İ. K. Suher, Editor, Kitap Yayınevi, İstanbul, pp.43-63, 2019

Native Reklamcılık

in: Yeni Nesil Reklamcılık, Ö. Kutlu, Editor, Detay, Ankara, pp.1-40, 2019

İmaj Çeşitleri ve Fonksiyonları

in: Kurumsal Kimlik ve İmaj Yönetimi, A. Onay, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.110-124, 2019

İmaj ve Kurumsal İmaj Kavramları

in: Kurumsal Kimlik ve İmaj Yönetimi, A. Onay, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.84-108, 2019

Kültürlerarası İletişim

in: Küreselleşme ve Kültürlerarası İletişim, E. Nezih Orhon, R. Ayhan Yılmaz, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.52-72, 2017

Nazar Büyüm: Hikayesi Olan İşler Yapmak ve Fark Edilmek.

in: Reklam Ustaları 2, Elden, Müge ve Çelik, Murat, Editor, Detay Yayıncılık, pp.249-280, 2017

Mesaj ve Medya stratejileri

in: Halkla İlişkiler Kampanya Analizi, J. B. Salı, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.84-104, 2016

Metrics

Publication

23

Citiation (TrDizin)

20

H-Index (TrDizin)

3

Project

1

Thesis Advisory

1
UN Sustainable Development Goals