Makaleler
7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (1)
6. e-İnsan Kaynakları Yönetiminde e-İşe Alım Süreci
Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi eKurgu Dergisi
, cilt.24, sa.1, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
4
2. Claims Of Health Communication Campaigns: An Analysis On Turkish Consumers
Shanghai International Conference on Social Science (SCSS 2011), Shanghai, Çin, 17 - 19 Ağustos 2011, (Özet Bildiri)
4. How Do The Consumers Evaluate Advertisements Which Included Guilt Appeal
Global Conference on Business and Finance (IBFR), San-Jose, Kostarika, 28 - 31 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)
Kitaplar
10
1. Projelerde Risk Yönetimi, Çatışma Yönetimi ve Problem Çözme
PROJE YÖNETİMİ: SÜREÇTEN SONUCA KAPSAMLI BİR REHBER, Deniz Taşcı, Mestan Küçük, Züleyha Özbaş Anbarlı, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.161-187, 2023
2. Reklamdan Kaçınma
Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar, Kutlu Ömer, Editör, Detay Yayıncılık, ss.85-100, 2020
3. Çevrimiçi İtibar Yönetimi
Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler Yeniden, Özkoçak Levent, Editör, Detay Yayıncılık, ss.25-43, 2020
4. Çağdaş Kurumlarda Kurumsal İletişim
Kurumsal İletişim, Ç. S. Bir ve İ. K. Suher, Editör, Kitap Yayınevi, İstanbul, ss.43-63, 2019
5. Native Reklamcılık
Yeni Nesil Reklamcılık, Ö. Kutlu, Editör, Detay, Ankara, ss.1-40, 2019
8. Kültürlerarası İletişim
Küreselleşme ve Kültürlerarası İletişim, E. Nezih Orhon, R. Ayhan Yılmaz, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.52-72, 2017
9. Nazar Büyüm: Hikayesi Olan İşler Yapmak ve Fark Edilmek.
Reklam Ustaları 2, Elden, Müge ve Çelik, Murat, Editör, Detay Yayıncılık, ss.249-280, 2017
10. Mesaj ve Medya stratejileri
Halkla İlişkiler Kampanya Analizi, J. B. Salı, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.84-104, 2016
