Yayınlar & Eserler

Makaleler 7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 4

1. Özel Hastanelerin Kurumsal İletişim Faaliyetlerinde Kurumsal Web Sitelerinin Kullanımı.

16th International Symposium Communication in the Millenium., 25 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2. Claims Of Health Communication Campaigns: An Analysis On Turkish Consumers

Shanghai International Conference on Social Science (SCSS 2011), Shanghai, Çin, 17 - 19 Ağustos 2011, (Özet Bildiri)

3. Turkish Youth Responses to The Erotic Advertisements

5th Global Conference The Erotic: Exploring Critical Issues, Salzburg, Avusturya, 6 - 08 Kasım 2009, (Özet Bildiri)

4. How Do The Consumers Evaluate Advertisements Which Included Guilt Appeal

Global Conference on Business and Finance (IBFR), San-Jose, Kostarika, 28 - 31 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)
Kitaplar 10

1. Projelerde Risk Yönetimi, Çatışma Yönetimi ve Problem Çözme

PROJE YÖNETİMİ: SÜREÇTEN SONUCA KAPSAMLI BİR REHBER, Deniz Taşcı, Mestan Küçük, Züleyha Özbaş Anbarlı, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.161-187, 2023

2. Reklamdan Kaçınma

Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar, Kutlu Ömer, Editör, Detay Yayıncılık, ss.85-100, 2020

3. Çevrimiçi İtibar Yönetimi

Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler Yeniden, Özkoçak Levent, Editör, Detay Yayıncılık, ss.25-43, 2020

4. Çağdaş Kurumlarda Kurumsal İletişim

Kurumsal İletişim, Ç. S. Bir ve İ. K. Suher, Editör, Kitap Yayınevi, İstanbul, ss.43-63, 2019

5. Native Reklamcılık

Yeni Nesil Reklamcılık, Ö. Kutlu, Editör, Detay, Ankara, ss.1-40, 2019

6. İmaj Çeşitleri ve Fonksiyonları

Kurumsal Kimlik ve İmaj Yönetimi, A. Onay, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.110-124, 2019

7. İmaj ve Kurumsal İmaj Kavramları

Kurumsal Kimlik ve İmaj Yönetimi, A. Onay, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.84-108, 2019

8. Kültürlerarası İletişim

Küreselleşme ve Kültürlerarası İletişim, E. Nezih Orhon, R. Ayhan Yılmaz, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.52-72, 2017

9. Nazar Büyüm: Hikayesi Olan İşler Yapmak ve Fark Edilmek.

Reklam Ustaları 2, Elden, Müge ve Çelik, Murat, Editör, Detay Yayıncılık, ss.249-280, 2017

10. Mesaj ve Medya stratejileri

Halkla İlişkiler Kampanya Analizi, J. B. Salı, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.84-104, 2016
Metrikler

Yayın

23

Yayın (WoS)

1

Atıf (Scholar)

80

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

20

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

37

Proje

2

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları