Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Özel Hastanelerin Kurumsal İletişim Faaliyetlerinde Kurumsal Web Sitelerinin Kullanımı.

16th International Symposium Communication in the Millenium., 25 - 28 Nisan 2018

Claims Of Health Communication Campaigns: An Analysis On Turkish Consumers

Shanghai International Conference on Social Science (SCSS 2011), Shanghai, Çin, 17 - 19 Ağustos 2011

Turkish Youth Responses to The Erotic Advertisements

5th Global Conference The Erotic: Exploring Critical Issues, Salzburg, Avusturya, 6 - 08 Kasım 2009

How Do The Consumers Evaluate Advertisements Which Included Guilt Appeal

Global Conference on Business and Finance (IBFR), San-Jose, Kostarika, 28 - 31 Mayıs 2008

Kitap & Kitap Bölümleri

Projelerde Risk Yönetimi, Çatışma Yönetimi ve Problem Çözme

PROJE YÖNETİMİ: SÜREÇTEN SONUCA KAPSAMLI BİR REHBER, Deniz Taşcı, Mestan Küçük, Züleyha Özbaş Anbarlı, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.161-187, 2023

Reklamdan Kaçınma

Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar, Kutlu Ömer, Editör, Detay Yayıncılık, ss.85-100, 2020

Çevrimiçi İtibar Yönetimi

Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler Yeniden, Özkoçak Levent, Editör, Detay Yayıncılık, ss.25-43, 2020

Çağdaş Kurumlarda Kurumsal İletişim

Kurumsal İletişim, Ç. S. Bir ve İ. K. Suher, Editör, Kitap Yayınevi, İstanbul, ss.43-63, 2019

Native Reklamcılık

Yeni Nesil Reklamcılık, Ö. Kutlu, Editör, Detay, Ankara, ss.1-40, 2019

İmaj Çeşitleri ve Fonksiyonları

Kurumsal Kimlik ve İmaj Yönetimi, A. Onay, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.110-124, 2019

İmaj ve Kurumsal İmaj Kavramları

Kurumsal Kimlik ve İmaj Yönetimi, A. Onay, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.84-108, 2019

Kültürlerarası İletişim

Küreselleşme ve Kültürlerarası İletişim, E. Nezih Orhon, R. Ayhan Yılmaz, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.52-72, 2017

Nazar Büyüm: Hikayesi Olan İşler Yapmak ve Fark Edilmek.

Reklam Ustaları 2, Elden, Müge ve Çelik, Murat, Editör, Detay Yayıncılık, ss.249-280, 2017

Mesaj ve Medya stratejileri

Halkla İlişkiler Kampanya Analizi, J. B. Salı, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.84-104, 2016

Metrikler

Yayın

23

Atıf (TrDizin)

20

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

1

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları