Eğitim Bilgileri
2007 - 2015
2007 - 2015Bütünleşik Doktora
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık (Dr), Türkiye
2001 - 2006
2001 - 2006Lisans
Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, İletişim Bölümü, Türkiye
1999 - 2001
1999 - 2001Ön Lisans
Anadolu Üniversitesi, ESKİŞEHİR MESLEK YÜKSEKOKULU, İktisadi Ve İdari Programlar Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Bütünleşik Doktora
Kurum kültürü yönetiminde kurumsal değerlerin çalışanlara benimsetilmesi: Bir ilaç firmasında uygulama örneği
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
Araştırma Alanları
Halkla İlişkiler
Reklamcılık ve Tanıtım
İletişim Bilimleri
İletişim Tasarımı
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - 2024
2018 - 2024Dr. Öğr. Üyesi
Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, İLETİŞİM TASARIMI VE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
Yönetimsel Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, İLETİŞİM TASARIMI VE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
2025 - 2025
2025 - 2025Dekan Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, İLETİŞİM TASARIMI VE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
2020 - 2022
2020 - 2022Staj Koordinatörü
Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, İLETİŞİM TASARIMI VE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
2015 - 2020
2015 - 2020Mezunlarla İlişkiler Komisyonu Üyesi
Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, İLETİŞİM TASARIMI VE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
2008 - 2017
2008 - 2017Erasmus Programı Bölüm Koordinatörü
Anadolu Üniversitesi
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
İLT550 Dijital Çağda Kriz İletişimi Yönetimi
TEZ700
UZM700 UZMANLIK ALAN DERSİ
İLT570 SEMİNER
UİL701(ÇG) UZMANLIK ALAN DERSİ
KİL503(ÇG) DÖNEM PROJESİ
İLT790(ÇG) TEZ
Lisans
Lisans
SMY202U SOSYAL MEDYA VE SİYASAL İLETİŞİM
SMY201U SOSYAL MEDYA VE PROPAGANDA
İLT368 KURUMSAL İLETİŞİM
RHİ 302 (B) İLETİŞİM YÖNETİMİ
İLT231 DEĞİŞİM YÖNETİMİ
İLT404 PROJE YÖNETİMİ
RHİ 359 KURUM KÜLTÜRÜ YÖNETİMİ
RHİ 302 (A) İLETİŞİM YÖNETİMİ
İLT 403 PROJE GELİŞTİRME
RHİ 302 İLETİŞİM YÖNETİMİ
Makaleler
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (1)
2023
20231. The Role of Social Media in Promoting Organizational Brand: A Case of Telecommunication Organizations in Tanzania
Abdallah F. M., Genç Ç.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.847-872, 2023 (TRDizin)
2021
20212. COVID-19 Pandemisinde Bilgi Edinme Kaynakları, Medya Kullanım Alışkanlıkları ve Aşıya Yönelik Tutumlar.
Genç Ç.
THE JOURNAL OF THE FACULTY OF COMMUNICATION OF THE UNIVERSITY OF AKDENIZ
, sa.36, ss.178-202, 2021 (TRDizin)
2019
20193. ÖZEL HASTANELERİN KURUMSAL İLETİŞİM FAALİYETLERİNDE KURUMSAL WEB SİTELERİNİN KULLANIMI
Genç Ç.
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , cilt.12, sa.2, ss.879-913, 2019 (TRDizin)
2016
20164. Attitudes of Female Smokers/Non-Smokers towards Smoke-Free Air Zone Ad Campaign
GENÇ Ç.
ONLINE JOURNAL OF COMMUNICATION AND MEDIA TECHNOLOGIES
, cilt.6, sa.2, ss.20-37, 2016 (ESCI)
2016
20165. Kurum Kültürü Yönetiminde Kurumsal Değerlerin Çalışanlara Benimsetilmesi Bir İlaç Firmasında Uygulama Örneği
Genç Ç.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , cilt.4, sa.1, 2016 (TRDizin)
2016
20166. e-İnsan Kaynakları Yönetiminde e-İşe Alım Süreci
Genç Ç.
Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi eKurgu Dergisi , cilt.24, sa.1, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20167. Kurum Kültürü ve Değerlerine Yönelik Çalışan Farkındalığı: Özel Bir Eğitim Kurumunda Uygulama Örneği
Genç Ç.
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , cilt.9, sa.2, 2016 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. Özel Hastanelerin Kurumsal İletişim Faaliyetlerinde Kurumsal Web Sitelerinin Kullanımı.
GENÇ Ç.
16th International Symposium Communication in the Millenium., 25 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2011
20112. Claims Of Health Communication Campaigns: An Analysis On Turkish Consumers
GENÇ Ç.
Shanghai International Conference on Social Science (SCSS 2011), Shanghai, Çin, 17 - 19 Ağustos 2011, (Özet Bildiri)
2009
20093. Turkish Youth Responses to The Erotic Advertisements
DAL A., GENÇ Ç.
5th Global Conference The Erotic: Exploring Critical Issues, Salzburg, Avusturya, 6 - 08 Kasım 2009, (Özet Bildiri)
2008
20084. How Do The Consumers Evaluate Advertisements Which Included Guilt Appeal
GENÇ Ç.
Global Conference on Business and Finance (IBFR), San-Jose, Kostarika, 28 - 31 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Projelerde Risk Yönetimi, Çatışma Yönetimi ve Problem Çözme
GENÇ Ç.
PROJE YÖNETİMİ: SÜREÇTEN SONUCA KAPSAMLI BİR REHBER, Deniz Taşcı, Mestan Küçük, Züleyha Özbaş Anbarlı, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.161-187, 2023
2020
20202. Reklamdan Kaçınma
GENÇ Ç.
Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar, Kutlu Ömer, Editör, Detay Yayıncılık, ss.85-100, 2020
2020
20203. Çevrimiçi İtibar Yönetimi
GENÇ Ç.
Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler Yeniden, Özkoçak Levent, Editör, Detay Yayıncılık, ss.25-43, 2020
2019
20194. Çağdaş Kurumlarda Kurumsal İletişim
Genç Ç.
Kurumsal İletişim, Ç. S. Bir ve İ. K. Suher, Editör, Kitap Yayınevi, İstanbul, ss.43-63, 2019
2019
20195. Native Reklamcılık
Genç Ç.
Yeni Nesil Reklamcılık, Ö. Kutlu, Editör, Detay, Ankara, ss.1-40, 2019
2019
20196. İmaj Çeşitleri ve Fonksiyonları
Genç Ç., Yıldız S.
Kurumsal Kimlik ve İmaj Yönetimi, A. Onay, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.110-124, 2019
2019
20197. İmaj ve Kurumsal İmaj Kavramları
Genç Ç., Yıldız S.
Kurumsal Kimlik ve İmaj Yönetimi, A. Onay, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.84-108, 2019
2017
20178. Kültürlerarası İletişim
ORHON E. N., SARAN M., ÖZGÜR Ö., PAFTALI E., ALTUNAY D. A., GENÇ Ç.
Küreselleşme ve Kültürlerarası İletişim, E. Nezih Orhon, R. Ayhan Yılmaz, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.52-72, 2017
2017
20179. Nazar Büyüm: Hikayesi Olan İşler Yapmak ve Fark Edilmek.
YILMAZ R. A., GENÇ Ç.
Reklam Ustaları 2, Elden, Müge ve Çelik, Murat, Editör, Detay Yayıncılık, ss.249-280, 2017
2016
201610. Mesaj ve Medya stratejileri
Genç Ç.
Halkla İlişkiler Kampanya Analizi, J. B. Salı, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.84-104, 2016
Desteklenen Projeler
2025 - 2026
2025 - 2026Kurgu mu Gerçek mi: YouTube'da Dijital İletişim, İçerik Üreticilerinin Anlatıları ve Sponsorluk Dinamikleri
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
(Proje Özeti)
Genç Ç. (Yürütücü), Uğurhan Y. Z. C., Tiryaki O., Yıldırım Şen I. E., Yaşar İ. H.
2014 - 2015
2014 - 2015The Intercultural Study on Advertising and Persuasion Communication Reklam ve İkna Edici İletişim Üzerine Bir Uluslararası Çalışma
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
GENÇ Ç.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorKurgu
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü