Eğitim Bilgileri
2002 - 2009
2002 - 2009Doktora
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Zihin Engelliler Öğretmenliği (Dr), Türkiye
1998 - 2001
1998 - 2001Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Zihin Engelliler Öğretmenliği (Yl) (Tezli), Türkiye
1994 - 1998
1994 - 1998Lisans
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, Türkiye
Yaptığı Tezler
2009
2009Doktora
Zihinsel yetersiz tanısı alan çocukların tanılama süreçlerinin betimlenmesi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Zihin Engelliler Öğretmenliği (Dr)
2001
2001Yüksek Lisans
Zihin özürlü çocuklara aperatif yiyecek-içecek hazırlama ve servis yapma becerilerinin öğretiminde sabit bekleme süreli öğretiminin etkililiği
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Zihin Engelliler Öğretmenliği (Yl) (Tezli)
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2020
2020Web 2.0 Araçları
Mesleki Eğitim
Anadolu Üniversitesi
2020
2020Canvas Öğrenme Yönetim Sistemi
Mesleki Eğitim
Anadolu Üniversitesi
Araştırma Alanları
Özel Eğitim
Zihin Engelliler Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
2016 - 2019
2016 - 2019Dr. Öğr. Üyesi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
2000 - 2015
2000 - 2015Öğretim Görevlisi Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Yönetimsel Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorProgram Akreditasyonu-Özdeğerlendirme Komisyonu Başkanı
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorBölüm Kalite Komisyonu Başkanı
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
2010 - 2011
2010 - 2011Bölüm Başkan Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Akademi Dışı Deneyim
1998 - 2000
1998 - 2000Öğretmen
Milli Eğitim Müdürlüğü, ZİREM Vakfı, Öğretmen, Öğretmen
Verdiği Dersler
Doktora
Tez
Uzmanlık Alan Dersi
Seminer
Tez
Uzmanlık Alan Dersi
Uzmanlık Alan Dersi
Tez Önerisi
DYS000-F Yeterlik sınavı
Yüksek Lisans
Zihin Engelinin Kavramsal ve Kuramsal Temelleri
Uygulamalı Davranış Analizi
Uzmanlık alan Dersi
Tez
Seminer
Uzmanlık Alan Dersi
Tez
Uzmanlık Alan Dersi
ZEÖ790-B TEZ
ZEÖ790-E TEZ
GYÖ530-a DÖNEM PROJESİ
GYÖ501 GELİŞİMSEL YETERSİZLİK ALANI
GYÖ501 GELİŞİMSEL YETERSİZLİK ALANI-BAHAR DÖNEMİ
GYÖ501 Gelişimsel Yetersizlik Alanı-GÜZ DÖNEMİ
GYÖ530-B DÖNEM PROJESİ
GYÖ501-A Gelişimsel Yetersizlik Alanı-GÜZ DÖNEMİ
ZEÖ411-C-ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
Lisans
Eğitsel ve Davranışsal Değerlendirme
Bağımsız Yaşam Becerilerinin Öğretimi
Zihin Yetersizliği Olan Çocuklar: Tanıdan Yerleştirmeye
Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Özel Gereksinimli Bireylerde Öğretimsel Uyarlamalar
Özel Eğitimde Etkili Öğretim
Özel Eğitim Danışmanlığı ve İş Birliği
Aile ve Çevre Eğitimi
Öğretmenlik Uygulaması II
Zihin Yetersizliğinde Öğretimsel Uyarlamalar
Öğretmenlik Uygulaması II
Öğretmenlik Uygulaması I
Özel Eğitim Öğretmenliği Teknoloji ve Materyal Tasarımı
Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması II
Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Özel Eğitim Politikaları ve Yasal Düzenlemeler
Yasalar ve Özel Eğitim
Zihin Engelliler ve Eğitimi
Öğretmenlik Uygulaması I
Bireyselleştirilmiş Eğitim Planları ve Öğretimin Bireyselleştirilmesi
Özel Eğitim Öğretmenlik Uygulaması
Özel Eğitim Öğretmenliği Teknoloji ve Materyal Tasarımı
Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Zihin Yetersizliğinde Disiplinle Ararası Çalışma ve İş Birliği
ZEÖ110 ZİHİN ENGELLİLER VE EĞİTİMİ
ZEÖ414-C ZİHİN ENGELLİLER İÇİN ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME
ZEÖ416-C ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
ZEÖ415-C ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
ZEÖ413-C ZİHİN ENGELLİLER İÇİN ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME
ZEÖ323-B BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ ÖĞRETİM PLANLARI VE ÖĞRETİMİN BİREYSELLEŞTİRİLMESİ
ZEÖ413-C Zihin Engelliler için Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı I
ZEÖ323-A BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ ÖĞRETİM PLANLARI VE ÖĞRETİMİN BİREYSELLEŞTİRİLMESİ
ZEÖ110-B ZİHİN ENGELLİLER VE EĞİTİMİ
ZEÖ416-D Öğretmenlik Uygulaması II
ZEÖ110-A ZİHİN ENGELLİLER VE EĞİTİMİ
İEÖ111-B YASALAR VE ÖZEL EĞİTİM
ZEÖ414-D Zihin Engelliler için Öğretim Teknoloji ve Materyallerinin Geliştirilmesi
İEÖ111-A Yasalar ve Özel Eğitim
ZEÖ416-D ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
ZEÖ414-D ZİHİN ENGELLİLER İÇİN ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME
IEÖ113-D Özel Egitim
ZEÖ416(D) ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II
ZEÖ110-C Zihin Engelliler ve Eğitimi
ZEÖ415-F Öğretmenlik Uygulaması I
ZEÖ414-F Zihin Engelliler İçin Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
İEÖ111 Yasalar ve Özel Eğitim
ZEÖ416-F Öğretmenlik Uygulaması II
ZEÖ413-F Zihin Engelliler İçin Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
ZEÖ404-E-ÖĞRETİLEBİLİR ZİHİN ENGELLİLER OKULLARINDA DERS PLANI GELİŞTİRME
ZEÖ412-E-Öğretmenlik Uygulaması
ZEÖ405-E-ZİHİN ENGELLİLERİN PERFORMANS DÜZEYİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇÜ ARACI HAZIRLAMA
THU205-D-Topluma Hizmet Uygulamaları
ZEÖ406-E-ZİHİN ENGELLİLERDE DERS PLANINA YÖNELİK ÖĞRETİM MATERYALİ GELİŞTİRME
ZEÖ411-E-Öğretmenlik Uygulaması
ZEÖ412-F2-Ögretmenlik Uygulaması
ZEÖ408-B-Zihin Engellilerin Okul Programları ve Egitim Ortamları
ZEÖ404-F-ÖĞRETİLEBİLİR ZİHİN ENGELLİLER OKULLARINDA DERS PLANI GELİŞTİRME
ZEÖ411-D-ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
ZEÖ412-F1-Ögretmenlik Uygulaması
ÇGE108-B-ÖZEL EGİTİM
ZEÖ406-F-ZİHİN ENGELLİLERDE DERS PLANINA YÖNELİK ÖĞRETİM MATERYALİ GELİŞTİRME
ZEÖ405-D-ZİHİN ENGELLİLERİN PERFORMANS DÜZEYİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇÜ ARACI HAZIRLAMA
ZEÖ412-F-Ögretmenlik Uygulaması
ZEÖ401-F-Ögretim Uygulaması I
ZEÖ102 Zihin Engellilere Giris
ZEÖ404-ÖĞRETİLEBİLİR ZİHİN ENGELLİLER OKULLARINDA DERS PLANI GELİŞTİRME
ZEÖ402-F-Ögretim Uygulaması II
ZEÖ104 Engellilere Yönelik Tutumların Degistirilmesi
ZEÖ405-F-ZİHİN ENGELLİLERİN PERFORMANS DÜZEYİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇÜ ARACI HAZIRLAMA
THU205-G-Topluma Hizmet Uygulamaları
ZEÖ209 Kaynastırma ve Destek Özel Egitim Hizmetleri
ZEÖ104-A-Engellilere Yönelik Tutumların Degistirilmesi
ZEÖ104-B-Engellilere Yönelik Tutumların Degistirilmesi
ZEÖ408-A-Zihin Engellilerin Okul Programları ve Egitim Ortamları
ZEÖ402-E-Ögretim Uygulaması II
ZEÖ401-E-Ögretim Uygulaması I
ZEÖ405-E-Zihin Engellilerin Performans Düzeyini Belirlemeye Yönelik Ölçü Aracı Geliştirme
ZEÖ406 -C-Zihin Engellilerde Ders Planına Yönelik Ögretim Materyali Geliştirme
ZEÖ402-C- Ögretim Uygulaması II
ZEÖ404-C- Ögretilebilir Zihin Engelliler Okullarında Ders Planı Geliştirme
Yönetilen Tezler
2025
2025Doktora
Özel eğitim öğretmenliği hizmet öncesi sürecinin değerlendirilmesi
Aksoy F. (Danışman)
M.ÇAKMAK(Öğrenci)
2025
2025Yüksek Lisans
Özel eğitim öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersi öğretimine yönelik görüş ve deneyimleri
Aksoy F. (Danışman)
G.MERVE(Öğrenci)
2025
2025Yüksek Lisans
Türkiye'de Özel Öğrenme Güçlüğünün Tanılanması
Aksoy F. (Danışman)
A.ÇINAR(Öğrenci)
2025
2025Yüksek Lisans
KAYNAŞTIRMA ORTAMLARINDA BEP KALİTESİNİN İNCELENMESİ
Aksoy F. (Danışman)
B.ÖZDEMİR(Öğrenci)
2025
2025Yüksek Lisans
Okul öncesi dönemde okula uyum ile öğrenme güçlüğü erken gelişimsel belirtileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Aksoy F. (Danışman)
L.ŞAHİN(Öğrenci)
2025
2025Doktora
Zihin yetersizliği olan gençlere istihdam edilebilirlik becerilerinin kazandırılmasında paydaş gereksinimlerine dayalı öğretim materyalinin etkililiği
Aksoy F. (Danışman)
O.ÖZDAMAR(Öğrenci)
2024
2024Doktora
Erken çocukluk döneminde özel gereksinimli çocuğu olan ebeveynlerin çocuklarına beceri öğretmelerinde ev ziyareti uygulamasının etkililiği
Aksoy F. (Danışman)
Ş.YILDIRIM(Öğrenci)
2021
2021Doktora
Kaynaştırma uygulanan bir ilkokulda iş birliği süreçlerinin değerlendirilmesi
Aksoy F. (Danışman)
A.SERHAT(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Yetersizliği olan öğrencilerin ilkokula başlama sürecinde okula uyumuna yönelik ailelerinin ve öğretmenlerinin görüşleri
Aksoy F. (Danışman)
S.İBİLEME(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Öğrenme güçlüğü: Yeni mezun okulöncesi öğretmenlerinin görüşleri
Aksoy F. (Danışman)
Y.AKDEMİR(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Sosyal öykü uygulaması kullanan özel eğitim araştırmacılarının konuya ilişkin görüş ve önerileri
Aksoy F. (Danışman)
M.ÇAKMAK(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. Özel Gereksinimli Kadınların Hijyenik Ped Kullanımlarına İlişkin Ebeveynlerin Görüşlerinin İncelenmesi
Sezik A., Yaşar Hayal P., Alp Z. A., Aksoy F.
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION , cilt.1, ss.1-24, 2025 (ESCI, TRDizin)
2025
20252. Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Cinsel Eğitim Konulu Lisansüstü Tezlerin Sistematik Derlemesi
Alp Z. A., Sezik A., Aksoy F.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.38, sa.1, ss.179-211, 2025 (TRDizin)
2024
20243. Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezinde Çalışan Özel Eğitim Alan Mezunu Öğretmenlerinin Pandemi Deneyimleri: Bir Odak Grup Tartışması
Gürgör Kılıç F. G., Aksoy F.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.37, sa.1, ss.338-364, 2024 (TRDizin)
2023
20234. Erken Çocukluk Döneminde Özel Gereksinime Yönelik Değerlendirme ve Tanılama Sürecine İlişkin Yürütülmüş Araştırmaların İncelenmesi
AKSOY F., YILDIRIM PARLAK Ş.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.42, sa.2, ss.505-562, 2023 (TRDizin)
2022
20225. Zihin Engelliler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkinBeklentilerinin Belirlenmesi
Öncül N., Acar Ç., Çolak A., Yücesoy Özkan Ş., Aksoy F., Dalgın Eyiip Ö., et al.
Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.125-150, 2022 (TRDizin)
2019
20196. Zihin engelliler öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması dersine ve uygulama okullarına ilişkin beklentilerinin belirlenmesi
YÜCESOY ÖZKAN Ş., ÖNCÜL N., ÇOLAK A., ACAR Ç., AKSOY F., BOZKUŞ GENÇ G., et al.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.18, sa.2, ss.800-836, 2019 (Scopus, TRDizin)
2018
20187. Okul Öncesi Dönemdeki Gelişimsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Sosyal Beceri Düzeyleri Okula Uyumlarını Yordar mı?
AKSOY F.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, sa.2, ss.91-105, 2018 (TRDizin)
2018
20188. Severity Levels of Autism, Social Interaction Behaviours and School Adjustment of Pre-School Children with Autism Spectrum Disorder
AKSOY F.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.10, sa.1, ss.1-10, 2018 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2016
20169. Effectiveness of the Preschool Version of the First Step to Success Early Intervention Program for Preventing
ÇELİK S., DİKEN İ. H., ÇOLAK A., ARIKAN A., AKSOY F., TOMRİS G.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri
, cilt.16, sa.2, ss.511-535, 2016 (SSCI, TRDizin)
2016
201610. Effectiveness of the Preschool Version of the First Step to Success Early Intervention Program for Preventing Antisocial Behaviors
ÇELİK S., DİKEN İ. H., ÇOLAK A., ARIKAN A., AKSOY F., TOMRİS G.
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
, cilt.16, sa.2, ss.511-535, 2016 (SSCI, Scopus)
2015
201511. Effectiveness of Instruction Performed through Computer-Assisted Activity Schedules on On-Schedule and Role-Play Skills of Children with Autism Spectrum Disorder
ÜLKE KÜRKÇÜOĞLU B., Bozkurt F., ÇUHADAR S.
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
, sa.3, ss.671-689, 2015 (SSCI, Scopus)
2015
201512. Views of Teachers, Parents, and Counselors toward the Preschool Version of First Step to Success Early Intervention Program (FSS-PSV) in Preventing
ÇOLAK A., TOMRİS G., DİKEN İ. H., ARIKAN A., AKSOY F., ÇELİK S.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri
, cilt.15, sa.3, ss.691-708, 2015 (SSCI, TRDizin)
2015
201513. Views of teachers, parents, and counselors toward the preschool version of first step to success early intervention program (FSS-PSV) in preventing antisocial behaviors*
ÇOLAK A., TOMRİS G., DİKEN İ. H., ARIKAN A., AKSOY F., ÇELİK S.
Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri
, cilt.15, sa.3, ss.691-708, 2015 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2014
201414. Effectiveness of Mother Delivered Simultaneous Prompting Taught by Visual Support on Teaching Chained Skills to Their Children with Autism
BATU E. S., AKSOY F., ÖNCÜL N.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.39, sa.174, ss.91-104, 2014 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2011
201115. Antisosyal Davranışları Önlemeye Yönelik “Başarıya İlk Adım Programı” Türkçe Versiyonu’nun Etkililiği
Diken İ. H., Cavkaytar A., Batu E. S., Aksoy F., Kurtyılmaz Y.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE , cilt.36, sa.161, ss.145-158, 2011 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2011
201116. Effectiveness of the Turkish Version of "First Step to Success Program" in Preventing Antisocial Behaviors
DİKEN İ. H., CAVKAYTAR A., BATU E. S., Bozkurt F., Kurtilmaz Y.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.36, sa.161, ss.145-158, 2011 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2010
201017. First Step to Success-a school/home intervention program for preventing problem behaviors in young children: examining the effectiveness and social validity in Turkey
Diken I., CAVKAYTAR A., Batu E., Bozkurt F., KURTYILMAZ Y.
EMOTIONAL AND BEHAVIOURAL DIFFICULTIES
, sa.3, ss.207-221, 2010 (ESCI, Scopus)
2006
200618. Effectiveness of simultaneous prompting in small group: The opportunity of acquiring non-target skills through observational learning and instructive feedback
Gursel O., Tekin-Iftar E., Bozkurt F.
EDUCATION AND TRAINING IN DEVELOPMENTAL DISABILITIES
, sa.3, ss.225-243, 2006 (SSCI)
2006
200619. Effectiveness of simultaneous prompting in small groups the opportunity of acquiring non target skills through instructive feedback and observational learning
GÜRSEL O., TEKİN İFTAR E., AKSOY F.
EDUCATION AND TRAINING IN AUTISM AND DEVELOPMENTAL DISABILITIES , cilt.41, sa.3, ss.225-243, 2006 (SSCI)
2005
200520. Effectiveness of constant time delay on teaching snack and drink preparation skills to children with mental retardation
Bozkurt F., Gursel O.
EDUCATION AND TRAINING IN DEVELOPMENTAL DISABILITIES
, sa.4, ss.390-400, 2005 (SSCI)
2003
200321. Zihin Özürlü Bireylere Yiyecek Hazırlama Becerinin Öğretimiyle İlgili Alan Yazın Taraması
AKSOY F., TEKİN İFTAR E.
PRUEBAS , cilt.4, sa.2, ss.1-12, 2003 (Hakemli Dergi)
2003
200322. Zihin özürlü bireylere yiyecek hazırlama becerilerinin öğretimiyle ilgili alanyazın taraması
Bozkurt F., TEKİN İFTAR E.
Özel Eğitim Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.1-12, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Okulöncesi Dönemde Okula Uyum ile Öğrenme Güçlüğü Erken Gelişimsel Belirtileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Şahin L., Aksoy F.
3. ULUSLARARASI KATILIMLI ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ KONGRESİ (ÖGK 2025), İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2025, (Yayınlanmadı)
2023
20232. Zihin Yetersizliği Olan Bireylerin İstihdam Edilebilirliği: Paydaşların Görüşleri
AKSOY F., ÖZDAMAR O.
10. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), 8 - 11 Haziran 2023, (Özet Bildiri)
2022
20223. Erken çocukluk döneminde değerlendirme ve tanılama sürecine yönelik yapılmış araştırmaların incelenmesi
AKSOY F., YILDIRIM PARLAK Ş.
6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinler Arası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO), Eskişehir, Türkiye, 26 - 29 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
2021
20214. Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezinde Çalışan Özel Eğitim Alan Mezunu Öğretmenlerinin Pandemi Deneyimleri: Bir Odak Grup Tartışması
Gürgör G. F., AKSOY F.
31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
2019
20195. Yetersizliği Olan Öğrencilerinİlkokula Başlama Sürecinde Okula Uyumuna Yönelik Ailelerinin ve Öğretmenlerinin Görüşleri
İbileme S., AKSOY F.
29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2018
20186. Sosyal Öykü Uygulaması Kullanan Özel Eğitim Araştırmalarının Konuya İlişkin Görüş ve Önerileri
ÇAKMAK M., AKSOY F.
International Eurasian Educational Research Congress (EJER), 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1833-1835, (Özet Bildiri)
2018
20187. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Okul Öncesi Dönem Öğrencilerinin Yetersizlikten Etkilenme Düzeyleri, Sosyal Etkileşim Davranışları ve Okula Uyumları
AKSOY F.
II. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI2018), 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2016
20168. Zihin Engelliler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Beklentileri
ÖNCÜL N., AKSOY F., ACAR Ç., YÜCESOY ÖZKAN Ş., ÇOLAK A., BOZKUŞ GENÇ G., et al.
XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
20169. Zihin Engelliler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Devam Ettikleri Ortama İlişkin İlk İzlenimleri
ACAR Ç., ÇOLAK A., ÖNCÜL N., AKSOY F., YÜCESOY ÖZKAN Ş.
XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201610. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Beklentileri
YÜCESOY ÖZKAN Ş., AKSOY F., ÇOLAK A., ACAR Ç., ÖNCÜL N., SANİ BOZKURT S., et al.
XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201611. Zihin Engelliler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersine İlişkin Beklentileri
YÜCESOY ÖZKAN Ş., AKSOY F., ÇOLAK A., ACAR Ç., ÖNCÜL N., SANİ BOZKURT S., et al.
XVIII AMSE-AMCE-WAER CONGRESS, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2014
201412. Ebeveynlerin OSB tanısı almış çocukları için sağlık hizmeti almada yaşadıkları sorunlar ve çözüm önerileri
AKSOY V., AKSOY F., Karaman Dinç D.
24. Ulusal Özel Eğitim Konferansı, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201413. Gelişimsel destek programı (GEDEP)
DİKEN İ. H., VURAN S., YANARDAĞ M., DİKEN Ö., ÜLKE KÜRKÇÜOĞLU B., AKSOY F., et al.
International Congress on Early Childhood Intervention (ICECI2014), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2013
201314. Bilgisayar destekli etkinlik çizelgeleri ile sunulan öğretim sürecinin otistik özellikler gösteren çocukların çizelge izleme ve rol oyun becerileri üzerindeki etkililiği
ÜLKE KÜRKÇÜOĞLU B., BOZKURT F., ÇUHADAR S.
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013
2013
201315. Görsel destek ile öğretilen eşzamanlı ipucuyla öğretimin annelerin otizmli çocuklarına beceri öğretmelerindeki etkililiği
BATU E. S., AKSOY F., ÖNCÜL N.
23. Ulusal Özel Eğitim Konferansı, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2012
201216. PROJE BİA-AV: Okul öncesi dönemde antisosyal davranışları erken önlemeye yönelik başarıya ilk adım erken eğitim programı anaokulu versiyonunun uygulanması ve etkililiği: Nitel bulgular
DİKEN İ. H., ARIKAN A., ÇOLAK A., AKSOY F., ÇELİK S., TOMRİS G.
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
2012
201217. PROJE BİA-AV: Okul öncesi dönemde antisosyal davranışları erken önlemeye yönelik başarıya ilk adım erken eğitim programı anaokulu versiyonunun uygulanması ve etkililiği: Nicel bulgular
DİKEN İ. H., ARIKAN A., ÇOLAK A., AKSOY F., ÇELİK S., TOMRİS G.
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
2012
201218. First step to success early intervention program preschool version implementation in Turkey and quantitative results
Diken İ. H., Arıkan A., Çolak A., Aksoy F., Çelik S., Tomris G.
1st International Early Childhood Intervention Conference & EURLYAID Annual Conference, Braga, Portekiz, 13 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201219. First Step to Success Early Intervention Program -Preschool Version: Implementation in Turkey and Qualitative Results
DİKEN İ. H., ARIKAN A., ÇOLAK A., AKSOY F., ÇELİK S., TOMRİS G.
1st International Early Childhood Intervention Conference EURLYAID Annual Conference, Braga, Portekiz, 13 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201220. Describing the diagnosis process of children with mental retardation
AKSOY F., ERİPEK S. N.
Shanghai International Conference on Social Science, 14 - 17 Ağustos 2012
2012
201221. Başarıya İlk Adım Erken Eğitim Programı Anaokulu Versiyonu BİA AV Türkiye Uygulaması
DİKEN İ. H., ARIKAN A., ÇOLAK A., AKSOY F., ÇELİK S., TOMRİS G.
Uluslararası Katılımlı 1. Ulusal Erken Müdahale Kongresi, UDEMKO, 1 - 05 Şubat 2012
2012
201222. Başarıya ilk adım erken eğitim programı anaokulu versiyonu: Türkiye uygulaması
DİKEN İ. H., ARIKAN A., ÇOLAK A., AKSOY F., ÇELİK S., TOMRİS G.
International Participation 1st National Interdisciplinary Congress on Early Intervention, Antalya, Türkiye, 1 - 05 Şubat 2012, (Özet Bildiri)
2011
201123. PROJE BİA-AV: Okulöncesi Dönemde Antisosyal Davranışları Önlemeye Yönelik Başarıya İlk Adım Erken Eğitim Programı Anaokulu Versiyonunun Uyarlanması ve Etkililiği: PİLOT ÇALIŞMA Bulguları
DİKEN İ. H., AKSOY F., ARIKAN A., ÇOLAK A., ÇELİK S., CAVKAYTAR E., et al.
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
2012
201224. First step to success early intervention program preschool version: Implementation in Turkey and quantitative results
DİKEN İ. H., ARIKAN A., ÇOLAK A., AKSOY F., ÇELİK S., TOMRİS G.
1st International Early Childhood Intervention Conference & EURLYAID Annual Conference, Braga, Portekiz, 08 Eylül 2012 - 11 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
2009
200925. Özel eğitimde Türkiye kaynaklı makale bibliyografyası
DİKEN İ. H., AKSOY F., GÜLDENOĞLU İ. B.
19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Marmaris, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
2009
200926. Antisosyal Davranışları Erken Önleme: Başarıya İlk Adım Erken Eğitim Programı
DİKEN İ. H., BATU E. S., AKSOY F., KURTYILMAZ Y.
19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Marmaris, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
2008
200827. The effectiveness of the first step to success early intervention program in Turkey: Resuls of the pilot study.
DİKEN İ. H., CAVKAYTAR A., BATU E. S., AKSOY F., KURTYILMAZ Y.
The 32nd Teacher Educators for Children With Behavioral Disorders (TECBD), 17 - 19 Kasım 2008, ss.59, (Özet Bildiri)
2008
200828. First step to success early intervention program and its implementation in Turkey: Resuls of the pilot study
DİKEN İ. H., CAVKAYTAR A., BATU E. S., AKSOY F., KURTYILMAZ Y.
The 2nd International Conference on Special Education, 18 - 21 Haziran 2008, (Özet Bildiri)
2006
200629. Effectiveness of simultaneous prompting in small group: the opportunity of acquiring non-target skills through observational learning and ınstructive feedback
GÜRSEL O., TEKİN İFTAR E., AKSOY F.
32. Annual Association for Behavior Analysis (ABA), 26 - 30 Mayıs 2006
2005
200530. Review of a journal: Teacher education quarterly
ÇUHADAR S., AKSOY F.
Third International Balkan Scientific Congress, 22 - 24 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
2004
200431. Gelişimsel yetersizliği olan çocuklara oyun temelli etkinlik belirleme eğitim semineri
ÖZEN A., BOZKURT F., ODLUYURT S., YÜCESOY ÖZKAN Ş., ÇETİN Ö., TAVLAR Ö., et al.
14. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2004
2003
200332. Dergi İnceleme Çalışması
AKSOY F., KURT O., AKMANOĞLU N., ODLUYURT S., YÜCESOY ÖZKAN Ş.
13. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2003, (Tam Metin Bildiri)
2003
200333. Özel eğitim alanındaki dergilerin son dört sayılarında yer alan makalelerin incelenmesi
BOZKURT F., KURT O., YÜCESOY ÖZKAN Ş., Yıldırım S., AKMANOĞLU N.
13. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2003, (Tam Metin Bildiri)
2003
200334. Resim değiş-tokuşuna dayalı iletişim sistemi (PECS): Türkçeleştirme ve uygulama çalışmaları
Kırcaali İftar G., YÜCESOY ÖZKAN Ş., Çetin Ö., ODLUYURT S., AKSOY F., Peker S.
13. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2003
2003
200335. Gelişimsel gerilik gösteren öğrencilere eşzamanlı ipucuyla öğretimin küçük grup düzenlemesiyle sunulmasının etkililiği
GÜRSEL O., TEKİN İFTAR E., AKSOY F.
14. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2003, (Özet Bildiri)
2002
200236. The effectiveness of constant time delay on the teaching snack and drink preparation skills to children with mental retardation
AKSOY F., GÜRSEL O.
28th Association for Behavior Analysis (ABA) Annual Convention, 24 - 28 Mayıs 2002
2001
200137. Zihin özürlü çocuklara mutfak becerilerinin öğretiminde sabit bekleme süreli öğretimin etkililiği
GÜRSEL O., AKSOY F.
Uluslararası Özel Eğitim Konferansı, 24 - 27 Haziran 2001, ss.11, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. İşlevsel Akademik Becerilerin Öğretimi ve Aile
Aksoy F., Kurtuluş Uzlu M.
Özel Eğitimde Aile Eğitimi, İlknur ÇİFCİ TEKİNARSLAN-Nuray ÖNCÜL, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.363-395, 2024
2022
20223. OSB Değerlendirme: Değerlendirme Sonuçlarını Yorumlama ve Rapor Yazma
AKSOY F., ÇAKMAK Z.
Otizm Spektrum Bozukluğunda Değerlendirme, Veysel Aksoy, Editör, Vize Akademik, TEPEBAŞI, ss.395-414, 2022
2022
20224. Yanlışsız Öğretim Yöntemleri 3: Uyarlanmış Yöntemler
Aksoy F.
Yanlışsız Öğretim Yöntemleri, Elif Sazak, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.147-187, 2022
2019
20195. Beceri Öğretiminde Yanlışsız Öğretim Yöntemleri: Öğretmenler ve Aileler İçin Uygulamalar
AKSOY F.
Maya Akademi, Ankara, 2019
2018
20186. 0-36 aylık gelişimi risk altında olan çocuklar için gelişimsel destek programı
DİKEN İ. H., VURAN S., YANARDAĞ M., DİKEN Ö., ÜLKE KÜRKÇÜOĞLU B., AKSOY F., et al.
Anadolu Üniversitesi Engelliler Araştırma Enstitüsü Yayınları, 2018
2017
20177. Gelişimsel desteğe gereksinimi olan okul dönemi çocuklar (6-12 yaş) ve özellikleri (ebeveynler/bakıcılar için)
Özen A., Odluyurt S., Yanardağ M., Akmanoğlu N., Acar Ç., Kurt O., et al.
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2017
2017
20178. 0-36 Aylık Gelişimi Risk Altındaki Çocuklar İçin Gelişimsel Destek Programı
TOMRİS G., DİKEN İ. H., AKSOY F., ÇELİK S., ÜNLÜ E., ÜLKE KÜRKÇÜOĞLU B., et al.
Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2017
2017
20179. Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okuöncesi Çocuklar (0-6 Yaş) ve Özellikleri
TUNA D. M., AKSOY F., ÇATTIK E., ÇİFCİ TEKİNARSLAN İ., ÇUHADAR S., ÜLKE KÜRKÇÜOĞLU B., et al.
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, 2017
2017
201710. Özel Eğitime Giriş
AKSOY F.
Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik, Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okul Dönemi Çocuklar (6-12 Yaş) ve Özellikleri (Ebeveynler/Bakıcılar İçin), Emine Sema Batu, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-21, 2017
2017
201711. 0-3 Yaş Çocukların Öz Bakım Becerilerinin Kurumda Desteklenmesi
AKSOY F., ÇATTIK E.
Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik 0-3 Yaş Öğrencilere Kurumda Gelişimsel Destek (Eğitimciler/Uzmanlar İçin), İbrahim Halil Diken, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.160-181, 2017
2017
201712. 6-12 Yaş Grubunda Akademik Olmayan Alanlar ve Önemi
AKSOY F., ÇATTIK E.
Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik 6-12 Yaş Öğrencilere Kurumda akademik Olmayan Alanlarda Destek (Eğitimciler/Uzmanlar İçin), Sezgin Vuran, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-17, 2017
2017
201713. Ergenlik Döneminde Okulda Günlük Yaşam Becerilerinin ve Rutinlerinin Kazandırılması
AKSOY F., KIYAK Ü. E.
Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik, Ergenlik Dönemi Öğrencilere Kurumda Gelişimsel Destek, Akdoğan, Ramazan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-24, 2017
2017
201714. 0-3 Yaş Çocuklarının Öz Bakım Becerilerinin Evde Desteklenmesi
AKSOY F.
Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik 0-3 Yaş Çocuklara Evde Gelişimsel Destek (Ebeveynler/Bakıcılar İçin), Mehmet Yanardağ, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.156-180, 2017
2017
201715. Okul Öncesi Dönemde Özel eğitim, Eğitsel Hizmetler ve Yasal Haklar
AKSOY F., ÇATTIK E.
Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik, Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okul Öncesi Çocuklar (0-6 Yaş) ve Özellikleri (Ebeveynler/Bakıcılar İçin), Özlem Diken, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.26-44, 2017
2017
201716. 0-3 yaş çocukların bilişsel gelişimlerinin kurumda desteklenmesi
YANARDAĞ M., ÇELİK S., BAKKALOĞLU H., ÇİFCİ TEKİNARSLAN İ., DİKEN Ö., AKSOY F., et al.
Gelişimsel yetersizliği olan bireylere yönelik 0-3 yaş öğrencilere kurumda gelişimsel destek (eğitimciler/uzmanlar için), İBRAHİM HALİL DİKEN, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.58-86, 2017
2017
201717. Evde Günlük Yaşam ve Rutinlere Uyma
AKSOY F., KIYAK Ü. E.
Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik, Ergenlik Dönemi Bireylere Evde Gelişimsel Destek, Düzkantar, Ayten, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-21, 2017
2016
201618. Özel Gereksinimli Bireylere Sunulan Hizmetler
AKSOY F.
Özel Eğitim, Aksoy, Veysel, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.267-296, 2016
2014
201419. 0-36 aylık gelişimi risk altındaki çocuklar için Gelişimsel Destek Programı (GEDEP)
DİKEN İ. H., DİKEN Ö., VURAN S., YANARDAĞ M., ÜLKE KÜRKÇÜOĞLU B., AKSOY F., et al.
Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, 2014
2014
201420. Özel Eğitim Sınıflandırmaları
AKSOY F.
Bireysel Farklılıklar, Ardıç, Avşar, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.89-132, 2014
2014
201421. Özbakım Alanı
AKSOY F.
0-36 Aylık Gelişimi Risk Altında Olan Çocuklar İçin Gelişimsel Destek PRogramı (GEDEP), İbrahim H. Diken, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.69-89, 2014
2009
200922. Zihinsel Yetersiz Tanısı Alan Çocukların Tanılama Süreçlerinin Betimlenmesi
AKSOY F.
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2009
2009
200923. Özel Eğitimde Türkiye Kaynaklı Makale Bibliyografyası
DİKEN İ. H., AKSOY F., GÜLDENOĞLU İ. B.
Maya Akademi, 2009
Desteklenen Projeler
2024 - 2025
2024 - 2025Otizm Spektrum Bozukluğu olan Öğrencilerin Eğitim Ortamlarında Sergiledikleri Problem Davranışlar: Yaygınlık Araştırması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Aksoy F. (Yürütücü), Bulut Güneş D., Aksoy V., Alp Z. A., Koçak F.
2023 - 2025
2023 - 2025Özel Eğitim Öğretmenlerinin Kullandıkları Etkili Öğretim Yöntemlerinin Belirlenmesi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
Aksoy F.
2022 - 2025
2022 - 2025
Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması Destek Eğitim Portalı (ÖZUDEP)’nın Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Becerileri Üzerindeki Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
(Proje Özeti)
Aksoy V. (Yürütücü), Aksoy F., Şahin Ş., Kalaycı C., Kalaycı G. Ö., Günden U. O.
2019 - 2022
2019 - 2022KAYNAŞTIRMA UYGULANAN BİR ORTAOKULDA İŞBİRLİĞİ SÜREÇLERİNİN BETİMLENMESİ VE GELİŞTİRİLMESİ: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Aksoy F. (Yürütücü), Uçar A. S.
2013 - 2015
2013 - 2015KOSOVA PROJESİ Kosova da Özel Eğitime Yönelik Öğretmen Yetiştirme ve Eğitimi Sürecinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
VURAN S. (Yürütücü), AKSOY F.
2013 - 2013
2013 - 2013Destek özel eğitim programlarının etkililik ve verimliliğinin değerlendirilmesi projesi
GÜRGÜR H., AKSOY F.
2011 - 2013
2011 - 2013Görsel Destek İle Öğretilen Eşzamanlı İpucuyla Öğretim Sürecinin Ebeveynlerin Gelişimsel Yetersizliği Olan Çocuklarına Zincirleme Becerileri Öğretmelerindeki Etkililiği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
AKSOY F., ÖNCÜL N., BATU E. S.
2010 - 2012
2010 - 2012Proje Bia Av: Okulöncesi Dönemde Antisosyal Davranışları Erken Önlemeye Yönelik Başarıya İlk Adım Erken Eğitim Programı Anaokulu Versiyonunun Uyarlaması ve Etkililiği
AKSOY F., ÇOLAK A.
2009 - 2010
2009 - 2010Bilgisayar destekli etkinlik çizelgeleri ile sunulan öğretim sürecinin otistik özellikler gösteren çocukların çizelge izleme ve rol oyun becerileri üzerindeki etkililiği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Ülke Kürkçüoğlu B. (Yürütücü), Aksoy F., Çuhadar S.
2007 - 2010
2007 - 2010Proje ADYEP Anasınıfı İlköğretim Birinci ve İkinci Sınıflarında Antisosyal Davranışları Önlemeye Yönelik Bir Erken Müdahale Programının Etkililiği
TÜBİTAK Projesi
ERİŞTİ B., KURTYILMAZ Y., DİKEN İ. H. (Yürütücü), CAVKAYTAR A., AKSOY F., BATU E. S.
2003 - 2004
2003 - 2004Gelişimsel Gerilik Gösteren Öğrencilere Eş Zamanlı İpucuyla Öğretimin Küçük Grup Düzenlemesiyle Sunulmasının Etkililiği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
AKSOY F.
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ağustos 2024
Ağustos 2024Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2024
Mayıs 2024Trakya Eğitim Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2024
Ocak 2024Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2023
Nisan 2023Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2020
Temmuz 2020Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2020
Temmuz 2020Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2020
Temmuz 2020Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2018
Temmuz 2018Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2018
Haziran 2018Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2017
Ağustos 2017INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mayıs 2016
Mayıs 2016International journal of early childhood education (ınt-jecse)
ESCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2015
Mayıs 2015ınternational journal of early childhood education (ınt-jecse)
ESCI Kapsamındaki Dergi
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Mart 2025
Mart 2025Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
BAP Araştırma Projesi, Anadolu Üniversitesi, Türkiye
Nisan 2024
Nisan 2024Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
BAP Araştırma Projesi, Anadolu Üniversitesi, Türkiye
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
10 Ekim 2025 - 12 Ekim 2025
10 Ekim 2025 - 12 Ekim 20253. ULUSLARARASI KATILIMLI ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ KONGRESİ (ÖGK 2025)
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
08 Haziran 2023 - 11 Haziran 2023
08 Haziran 2023 - 11 Haziran 2023
10. International Eurasian Educational Research Congress
Katılımcı
Ankara-Türkiye
26 Mayıs 2022 - 29 Mayıs 2022
26 Mayıs 2022 - 29 Mayıs 20226. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi
Katılımcı
Eskişehir-Türkiye
22 Ekim 2021 - 24 Ekim 2021
22 Ekim 2021 - 24 Ekim 2021
31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
Katılımcı
İzmir-Türkiye
06 Kasım 2019 - 09 Kasım 2019
06 Kasım 2019 - 09 Kasım 2019
29. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi
Katılımcı
İzmir-Türkiye
11 Ekim 2018 - 13 Ekim 2018
11 Ekim 2018 - 13 Ekim 2018
28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
İzleyici / Dinleyici
Eskişehir-Türkiye
08 Kasım 2017 - 10 Kasım 2017
08 Kasım 2017 - 10 Kasım 2017
27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
Katılımcı
Samsun-Türkiye
30 Mayıs 2016 - 02 Haziran 2016
30 Mayıs 2016 - 02 Haziran 2016XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow
Katılımcı
Eskişehir-Türkiye
30 Mayıs 2016 - 02 Haziran 2016
30 Mayıs 2016 - 02 Haziran 2016XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow
Katılımcı
Eskişehir-Türkiye
30 Mayıs 2016 - 02 Haziran 2016
30 Mayıs 2016 - 02 Haziran 2016XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow
Katılımcı
Eskişehir-Türkiye
14 Kasım 2014 - 16 Kasım 2014
14 Kasım 2014 - 16 Kasım 2014Uluslararası Otizm Konferansı-ULOK
İzleyici / Dinleyici
Antalya-Türkiye
25 Eylül 2014 - 27 Eylül 2014
25 Eylül 2014 - 27 Eylül 2014
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
Katılımcı
Edirne-Türkiye
03 Nisan 2014 - 06 Nisan 2014
03 Nisan 2014 - 06 Nisan 2014Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi 2014 (ICECI 2014)
İzleyici / Dinleyici
Antalya-Türkiye
30 Ekim 2013 - 01 Kasım 2013
30 Ekim 2013 - 01 Kasım 2013
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
Katılımcı
Bolu-Türkiye
30 Ekim 2013 - 01 Kasım 2013
30 Ekim 2013 - 01 Kasım 2013
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
Katılımcı
Bolu-Türkiye
13 Eylül 2012 - 14 Eylül 2012
13 Eylül 2012 - 14 Eylül 20121. International Early Childhood Intervention Conference-Eurlyaid Annual Conference
Katılımcı
Braga-Portekiz
14 Ağustos 2012 - 17 Ağustos 2012
14 Ağustos 2012 - 17 Ağustos 2012Shanghai International Conference on Social Science
Katılımcı
Shanghai-Çin
26 Mayıs 2010 - 29 Mayıs 2010
26 Mayıs 2010 - 29 Mayıs 20106. Uluslararası Nitel Araştırmalar Kongresi (QI2010)
Katılımcı
Illinois-Amerika Birleşik Devletleri
22 Ekim 2009 - 24 Ekim 2009
22 Ekim 2009 - 24 Ekim 2009
19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
Katılımcı
Muğla-Türkiye
22 Ekim 2009 - 24 Ekim 2009
22 Ekim 2009 - 24 Ekim 2009
19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
Katılımcı
Muğla-Türkiye
18 Haziran 2008 - 21 Haziran 2008
18 Haziran 2008 - 21 Haziran 20082. International Conference on Special Education
Katılımcı
Muğla-Türkiye
15 Kasım 2007 - 17 Kasım 2007
15 Kasım 2007 - 17 Kasım 2007
17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
Katılımcı
İzmir-Türkiye
15 Kasım 2006 - 18 Kasım 2006
15 Kasım 2006 - 18 Kasım 2006
16. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
İzleyici / Dinleyici
Samsun-Türkiye
26 Mayıs 2006 - 30 Mayıs 2006
26 Mayıs 2006 - 30 Mayıs 200632. Annual Association for Behavior Analysis (ABA)
Katılımcı
Georgia-Amerika Birleşik Devletleri
17 Kasım 2005 - 19 Kasım 2005
17 Kasım 2005 - 19 Kasım 2005
15. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
İzleyici / Dinleyici
Ankara-Türkiye
22 Eylül 2005 - 24 Eylül 2005
22 Eylül 2005 - 24 Eylül 2005Third International Balkan Scientific Congress
Katılımcı
Shtip-Makedonya
04 Kasım 2004 - 06 Kasım 2004
04 Kasım 2004 - 06 Kasım 2004
14. Özel Eğitim Kongresi
Katılımcı
Bolu-Türkiye
04 Kasım 2004 - 06 Kasım 2004
04 Kasım 2004 - 06 Kasım 2004
14. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
Katılımcı
Bolu-Türkiye
12 Kasım 2003 - 14 Kasım 2003
12 Kasım 2003 - 14 Kasım 2003
13. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
Katılımcı
Eskişehir-Türkiye
18 Eylül 2002 - 21 Eylül 2002
18 Eylül 2002 - 21 Eylül 2002Sixth International Congress on Behaviorism and The Sciences of Behavior
Katılımcı
Alabama-Amerika Birleşik Devletleri
24 Mayıs 2002 - 28 Mayıs 2002
24 Mayıs 2002 - 28 Mayıs 2002Association for Behavior Analysis (ABA) 28. Yıllık Konferansı
Katılımcı
Toronto-Kanada
Davetli Konuşmalar
Aralık 2024
Aralık 2024Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Kapsamında Özel Eğitimin Güçlendirilmesi Çalıştayı 2024
Çalıştay
Odunpazarı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü-Türkiye
Mayıs 2015
Mayıs 2015Eş Zamanlı İpucuyla Öğretim
Konferans
Anadolu Üniversitesi-Türkiye
Nisan 2015
Nisan 2015Eş zamanlı İpucuyla Öğretim
Çalıştay
Anadolu Üniversitesi-Türkiye
Ekim 2006
Ekim 2006Öğrenme Güçlüğü
Seminer
Özel Ekin Başak Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi-Türkiye
Haziran 2005
Haziran 2005Özel Eğitim Formatörlüğü
Seminer
Köyceğiz/Muğla Milli Eğitim Müdürlüğü-Türkiye
Mayıs 2005
Mayıs 2005Oyun Temelli Etkinlikler
Çalıştay
Marmara Üniversitesi-Türkiye
Şubat 2005
Şubat 2005Okulöncesi Eğitimde Kaynaştırma Uygulamaları
Seminer
Eskişehir Milli Eğitim Müdürlüğü-Türkiye
Kasım 2004
Kasım 2004Gelişimsel Yetersizliği Olan Çocuklara Oyun Temelli Etkinlik Belirleme
Seminer
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi-Türkiye
Mayıs 2001
Mayıs 2001