-
2024 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Anadolu Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü (İibf)
-
2017 - 2023 Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü (İibf)
-
2012 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, PORSUK MESLEK YÜKSEKOKULU
-
2009 - 2012 Öğretim Görevlisi Dr.
Anadolu Üniversitesi, PORSUK MESLEK YÜKSEKOKULU
-
2005 - 2009 Öğretim Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, PORSUK MESLEK YÜKSEKOKULU
-
2021 - 2022 Enstitü Müdür Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi
-
2015 - 2015 MYO Müdür Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi
-
Yüksek Lisans PAZARLAMA YÖNETİMİ
-
Yüksek Lisans DİJİTAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA
-
Yüksek Lisans Cor. Soci. Res. and Ethi. Iss.
-
Yüksek Lisans PAZARLAMA YÖNETİMİ
-
Doktora Tüketici Davranışı Teorisi
-
Lisans Sosyal Medya ve Dijital Pazar.
-
Lisans Pazarlama Yönetimi
-
Lisans Sosyal Medya Uygulamaları
-
Yüksek Lisans SEMİNER
-
Lisans PAZARLAMA İLKELERİ
-
Doktora SEMİNER
-
Lisans SATIŞ YÖNETİMİ
-
Algılanan sosyal ve eşsizlik değerlerinin tüketicilerin çevreci ürünleri satın alma niyetine etkisi: Ürünün kullanım ortamının düzenleyici rolü
Özata F. Z., Erol F.(Eş Danışman)
E.AKSOY(Öğrenci), Doktora, 2024 -
A cluster analysis of medical tourists based on motivations: The case of Türkiye
Özata F. Z. (Danışman)
H.ANBAR(Öğrenci), Doktora, 2024 -
NFT'lerin benimsenmesi önündeki engeller
Özata F. Z. (Danışman)
Ö.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Vekaleten karar verme süreci: Anneler üzerine durum çalışması
Özata F. Z. (Danışman)
S.KAPUSUZ(Öğrenci), Doktora, 2023 -
What makes the virtual goods valuable in the eyes of the consumers: A value theory perspective
Özata F. Z. (Danışman)
N.MKEDDER(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Online müşteri yolculuğu ve deneyimi bağlamında tüketicilerin sınıflandırılması
Özata F. Z. (Danışman)
A.FİLİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Reklamcılıkta femvertısıng uygulamalarının tüketici tutum ve satın alma niyetlerine etkisi
Özata F. Z. (Danışman)
S.TANYOLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Genç seçmenlerin siyasal reklam kampanyalarına yönelik tutumları: 2019 Ukrayna Cumhurbaşkanlığı Seçimi üzerine karşılaştırmalı bir çalışma
Özata F. Z. (Danışman)
R.RUSTEMOV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Kusurlu ürün krizlerinde kullanılan stratejilerin ürüne yönelik değerlendirme ve tekrar satın alma niyetine etkisi: İki kültürde bir araştırma
Özata F. Z. (Danışman)
F.EROL(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Tüketim kültürü içinde kahvenin ve kahve dükkânlarının değişen anlamı: 3. dalga kahve tüketicileri üzerine fenomenolojik bir araştırma
Özata F. Z. (Danışman)
G.ŞEKER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Bir boş zaman etkinliği olarak yelkenli yatçılık faaliyetine yönelik motivasyonlar
Özata F. Z. (Danışman)
B.KARACA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Azerbaycanlı gençlerin hazır giyim markalarına karşı marka sadakatini etkileyen faktörler
Özata F. Z. (Danışman)
B.RZAZADE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Yeni çağın parmak aktivistleri slaktivistler: Profil belirlemeye yönelik keşifsel bir araştırma
Özata F. Z. (Danışman)
H.ÖZBAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sosyal medya içeriklerinin marka takipçileri ile bağ kurma üzerine etkisi: Markaların Facebook gönderileri üzerine bir içerik analizi
Özata F. Z. (Danışman)
E.AKSOY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
The consequences of consumer engagement in social networking sites
Özata F. Z. (Danışman)
A.LUJJA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016