Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Femvertising Uygulamalarının Tüketici Tutum ve Davranış Niyetlerine Etkisi: Kendini Feminist Tanımlamanın Düzenleyici Rolü
Marmara İletişim Dergisi
, cilt.2023, sa.44, ss.1-30, 2023 (ESCI)
AŞI KARARSIZLIĞI VE AŞI REDDİ KONUSUNA SOSYAL PAZARLAMA BAKIŞ AÇISINDAN ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.65-83, 2019 (Hakemli Dergi)
Examining Digital Literacy Competences and Learning Habits of Open and Distance Learners
Contemporary Educational Technology
, cilt.6, sa.1, ss.74-93, 2015 (Hakemli Dergi)
Müptelalardan Mesafelilere Sosyal Ağ Sitesi Kullanıcısı Gençler Kullanma Motivasyonları ve Davranışları Açısından Profilleri
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.14, sa.3, ss.19-38, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The Development and Evaluation of an M Learning Platform for Marketing Courses Marketing Genius
Proceedings of Annual Spain Business Research Conference, BARSELONA, İspanya, 26 - 27 Mayıs 2016
Determinants of user satisfaction with mobile applications Case of Facebook as a mobile App
IISES, Business & Management Conference, Vienna, 21 - 24 Haziran 2015, ss.262
How foreign branding effect brand personality and purchase intention
IISES, Business & Management Conference, Vienna, 21 - 24 Haziran 2015, ss.283
Ortak Tüketememek: Paylaşma Davranışını EngelleyenFaktörlerin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.2, ss.625-626
Use of a Team Based Experiential Learning Project to Enhance Student Engagement Learning and Teamwork Skills in Marketing Education
V. European Conference on Social and Behavioral Sciences St Petersburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014
Açık ve Uzaktan Öğrenim Gören Yükseköğretim Öğrencilerinin Dijital Ortamları Kullanma Becerileri Anadolu Üniversitesi Örneği
Akademik Bilişim 2013, Türkiye, 23 - 25 Ocak 2013
Students Opinions and Preferences on the Design of a Mobile Learning Application on Marketing Education
8th International Academic Conference (IISES), Naples Italy, 16 - 19 Eylül 2013, ss.322-335
Uses and gratifications theory as a way of understanding college students use of social media
Uses and gratifications theory as a way of understanding college students’ use of social media, Napoli, İtalya, 16 Eylül 2012 - 19 Eylül 2013, ss.2
Elektronik Kütüphane Hizmetlerinin Öğretim Elemanları Tarafından Benimsenmesinde Etkili Olan Faktörler Anadolu Üniversitesi Öğretim Elemanları Üzerinde Bir Araştırma Factors That Effect Instructors Adoption of Electronic Library Services A Study of Academics in Anadolu University
2. Uluslararası Değişen Dünyada Bilgi Yönetimi Sempozyumu: Bilgi Yönetiminde Teknolojik Yakınsama ve Sosyal Ağlar 22-24 Eylül 2010, Ankara, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2010, ss.164-174
Elektronik Kütüphane Hizmetlerinin Öğretim Elemanları Tarafından Benimsenmesinde Etkili Olan Faktörler Anadolu Üniversitesi Öğretim Elemanları Üzerinde Bir Araştırma
Bilgi Yönetiminde Teknolojik Yakınsama ve Sosyal Ağlar 2. Uluslararası Değişen Dünyada Bilgi Yönetimi Sempozyumu, 22 - 24 Eylül 2010
Anadolu Üniversitesi Öğretim Elemanlarının Elektronik Kütüphane Hizmetlerine Yönelik İnançları
ÜNAK İkibin10: Bilgi Yönetimi 2.0: Sosyal Ağlarda Bilgi Hizmetleri (07-09 Ekim 2010), Samsun, Türkiye, 7 Ekim - 09 Eylül 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
Ethics in Accounting and Finance
Business Ethics, ÖZATA Fatma Zeynep, Editör, Anadolu University, Eskişehir, ss.190-215, 2020
Dijital Medyada Gastronomi: İnternet
Gastronomi ve Medya, Hakan Yılmaz, Editör, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi Yayınları, ss.124-151, 2016
Etkileşimli Gastronomi
Gastronomi ve Medya, Hakan Yılmaz, Editör, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi Yayınları, ss.152-185, 2016
Dijital Çağ ve Tüketici Davranışına Etkileri
Tüketici Davranışları, Emre Ozan Aksöz, Editör, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi Yayınları, ss.170-197, 2016
Deneyimsel Öğrenme ve Pazarlama Eğitimindeki Örnekleri
Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Muazzez Babacan, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.212-230, 2016
Pazarlama Eğitiminde Seçilmiş Yöntemler
Türkiyede Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Muazzez Babacan, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.198-212, 2016
Diğer Pazarlama İletişimi Araçları: Sponsorluk, Doğrudan Pazarlama ve Dijital Pazarlama
Pazarlama İlkeler ve Yönetim, Prof. Dr. B.Zafer Erdoğan, Editör, EKİN YAYINLARI, ss.515-555, 2014
Teknolojik Ürünlerde Tüketici Davranışı
Teknoloji Perakendeciliği, Elif Eroğlu, Editör, Anadolu Üniverstesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, ss.48-71, 2013
Sosyal Medya Platformları
Dijital İletişim ve Yeni Medya, Öztürk Mesude Canan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.76-98, 2013