Yayınlar & Eserler

Makaleler 17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (6)
Scopus (4)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

2. TÜRKİYE’DE OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE YAŞANAN KUSURLU ÜRÜN KRİZLERİ VE ÜRÜN GERİ ÇAĞIRMALARI ÜZERİNE BİR İNCELEME

ZEUGMA I. ULUSLARARASI MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 13 - 16 Eylül 2018, ss.30-31, (Özet Bildiri)

3. Determining the Engagement Motivations behind Slacktivism

32nd Conference of the International-Business-Information-Management-Association (IBIMA), Sevilla, İspanya, 15 - 16 Kasım 2018, ss.4347, (Tam Metin Bildiri) identifier

5. Click Activists of the New Era, Slacktivists: An Exploratory Research to Define Slacktivist Typologies

30th International Business-Information-Management-Association Conference, Madrid, İspanya, 8 - 09 Kasım 2017, ss.2817, (Tam Metin Bildiri) identifier

6. The Antecedents and Consequences of Consumer Engagement in Social Networking Sites

30th International Business-Information-Management-Association Conference, Madrid, İspanya, 8 - 09 Kasım 2017, ss.2534-2535, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

7. The Development and Evaluation of an M Learning Platform for Marketing Courses Marketing Genius

Proceedings of Annual Spain Business Research Conference, BARSELONA, İspanya, 26 - 27 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

8. How Foreign Branding Affect Brand Personality and Purchase Intention?

International Institute of Social and Economic Sciences (IISES 2015), Viyana, Avusturya, 21 - 24 Haziran 2015, ss.283-299, (Tam Metin Bildiri)

9. Determinants of user satisfaction with mobile applications Case of Facebook as a mobile App

IISES, Business & Management Conference, Vienna, 21 - 24 Haziran 2015, ss.262, (Tam Metin Bildiri)

10. How foreign branding effect brand personality and purchase intention

IISES, Business & Management Conference, Vienna, 21 - 24 Haziran 2015, ss.283, (Tam Metin Bildiri)

11. Ortak Tüketememek: Paylaşma Davranışını EngelleyenFaktörlerin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma

20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.2, ss.625-626, (Özet Bildiri)

12. Use of a Team Based Experiential Learning Project to Enhance Student Engagement Learning and Teamwork Skills in Marketing Education

V. European Conference on Social and Behavioral Sciences St Petersburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

14. Students Opinions and Preferences on the Design of a Mobile Learning Application on Marketing Education

8th International Academic Conference (IISES), Naples Italy, 16 - 19 Eylül 2013, ss.322-335, (Tam Metin Bildiri)

15. Uses and gratifications theory as a way of understanding college students use of social media

Uses and gratifications theory as a way of understanding college students’ use of social media, Napoli, İtalya, 16 Eylül 2012 - 19 Eylül 2013, ss.2, (Özet Bildiri)

16. Elektronik Kütüphane Hizmetlerinin Öğretim Elemanları Tarafından Benimsenmesinde Etkili Olan Faktörler Anadolu Üniversitesi Öğretim Elemanları Üzerinde Bir Araştırma Factors That Effect Instructors Adoption of Electronic Library Services A Study of Academics in Anadolu University

2. Uluslararası Değişen Dünyada Bilgi Yönetimi Sempozyumu: Bilgi Yönetiminde Teknolojik Yakınsama ve Sosyal Ağlar 22-24 Eylül 2010, Ankara, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2010, ss.164-174, (Tam Metin Bildiri)

17. Elektronik Kütüphane Hizmetlerinin Öğretim Elemanları Tarafından Benimsenmesinde Etkili Olan Faktörler Anadolu Üniversitesi Öğretim Elemanları Üzerinde Bir Araştırma

Bilgi Yönetiminde Teknolojik Yakınsama ve Sosyal Ağlar 2. Uluslararası Değişen Dünyada Bilgi Yönetimi Sempozyumu, 22 - 24 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)

18. Anadolu Üniversitesi Öğretim Elemanlarının Elektronik Kütüphane Hizmetlerine Yönelik İnançları

ÜNAK İkibin10: Bilgi Yönetimi 2.0: Sosyal Ağlarda Bilgi Hizmetleri (07-09 Ekim 2010), Samsun, Türkiye, 7 Ekim - 09 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)

19. CONFUSION AND/OR EMPOWERMENT: THE IMPACT OF ONLINE PRODUCT REVIEWS AND RECOMMENDATIONS ON CONSUMER DECISION MAKING

2nd Annual EuroMed Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Salerno, İtalya, 26 - 28 Ekim 2009, ss.2044-2045, (Tam Metin Bildiri) identifier
Kitaplar 13

1. Pazarlama ve Değişim

Pazarlamaya Giriş, SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK, FEYZA AĞLARGÖZ, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.87-106, 2020

2. Dijital Çağda Pazarlama İletişimi

Pazarlama İletişimi, Mine Oyman, Bayram Zafer Erdoğan, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.167-193, 2020

3. Ethics in Accounting and Finance

Business Ethics, ÖZATA Fatma Zeynep, Editör, Anadolu University, Eskişehir, ss.190-215, 2020

4. Introduction to Business Ethics

Business Ethics, FATMA ZEYNEP ÖZATA, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.3-25, 2020

5. Segmentation, Targeting and Positioning

Principles of Marketing, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.161-179, 2018

6. Deneyimsel Öğrenme ve Pazarlama Eğitimindeki Örnekleri

Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Muazzez Babacan, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.212-230, 2016

7. Etkileşimli Gastronomi

Gastronomi ve Medya, Hakan Yılmaz, Editör, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi Yayınları, ss.152-185, 2016

8. Pazarlama Eğitiminde Seçilmiş Yöntemler

Türkiyede Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Muazzez Babacan, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.198-212, 2016

9. Dijital Çağ ve Tüketici Davranışına Etkileri

Tüketici Davranışları, Emre Ozan Aksöz, Editör, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi Yayınları, ss.170-197, 2016

10. Dijital Medyada Gastronomi: İnternet

Gastronomi ve Medya, Hakan Yılmaz, Editör, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi Yayınları, ss.124-151, 2016

11. Diğer Pazarlama İletişimi Araçları: Sponsorluk, Doğrudan Pazarlama ve Dijital Pazarlama

Pazarlama İlkeler ve Yönetim, Prof. Dr. B.Zafer Erdoğan, Editör, EKİN YAYINLARI, ss.515-555, 2014

12. Sosyal Medya Platformları

Dijital İletişim ve Yeni Medya, Öztürk Mesude Canan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.76-98, 2013

13. Teknolojik Ürünlerde Tüketici Davranışı

Teknoloji Perakendeciliği, Elif Eroğlu, Editör, Anadolu Üniverstesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, ss.48-71, 2013
Metrikler

Yayın

50

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

35

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

32

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

750

H-İndeks (Scholar)

14

Atıf (TrDizin)

54

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

78

H-İndeks (Sobiad)

6

Atıf (Diğer Toplam)

131

Proje

5

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları